WorkPower

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto kuluttajille -kategoriasivulta.

Helppoa työnhakua modernilla sivustolla.

WorkPower on tarjonnut 20 vuoden taipaleella tuhansille työntekijöille yllättävän hyvää työelämää. Tamperelainen perheyritys on kasvanut monipuoliseksi rekrytoinnin ja henkilöstövuokrauksen kumppaniksi. Samaan konserniin kuuluu myös terveydenhoitoalaan keskittynyt MediPower.

Klassinen tarina: WorkPowerin että MediPowerin sivustot kaipasivat teknistä sekä visuaalisesta remonttia. Asiakkaalla oli selkeät kattotason tarpeet tiedossa, joita lähdettiin yhdessä tarkentamaan ja jumppaamaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Verkkosivuston uudistuksen päätavoitteita oli, että markkinointitiimi kykenee luomaan uusia sivuja sekä sisältöjä helposti ja itsenäisesti. Äärimmäisen helppo työnhakuprosessi, suorituskyky ja sivuston toiminnan luotettavuus nousivat myös tavoitelistan kärkeen.

Kaksi sivustoa samassa paketissa

WorkPowerille ja MediPowerille toteutettiin omat sivustonsa hyödyntäen WordPressin multisite -toiminnallisuutta. Tämän ansioista markkinointitiimi pääsee päivittämään kummankin sivuston sisältöjä yhdellä kirjautumisella ja kokonaisuuden tekninen toimintavarmuus on suurempi, kun samankaltaiset sivustot käyttävät yhteistä koodipohjaa. Kävijälle sivustot näkyvät ulkoisesti täysin omina kokonaisuuksinaan.

Helpompaa sisältöjen päivittämistä

Kasasimme valikoiman valmiita lohkoja, joiden avulla markkinointitiimi pääsee luomaan helposti uusia, näyttäviä sivuja. Vaaraa sivuston tai ulkoasun rikkoutumisesta ei ole, sillä sisällöt syötetään valmiiksi määriteltyihin kenttiin – kenenkään markkinoinnissa ei tarvitse koittaa muistaa millä tavalla esimeriksi tiettyjä asetteluja luodaan. WordPress Multisite -asennuksen ansiosta toistuvia sisältöjä saadaan jaettua WorkPowerin ja MediPowerin sivustojen kesken, vähentäen tarvetta päivittää tietoja moneen paikkaan.

Avoimet työpaikat automaattisesti sivustolle

WorkPower käyttää keskitettyä LikeIT-järjestelmää avoimien työpaikkojen ja hakemusten käsittelyyn. Yksi tärkeimmistä sivuston konepellin alla olevista toiminnallisuuksista onkin avoimien työpaikkojen automaattinen päivittäminen sivustolle. Avautuipa uusi työpaikka, ilmoituksen tietoja päivitettiin tai työ löysi tekijänsä – muutokset LikeIT järjestelmässä päivittyvät lähes reaaliajassa sivustolle. Ilmoitukset kuitenkin tallennetaan sivuston tietokantaan, jotta mahdollinen vikatilanne tai yhteyskatko kolmannen osapuolen järjestelmään ei estä avoimien työpaikkojen selailua.

Superhelppo työnhakuprosessi

Työpaikkojen löytämisestä ja niihin hakemisesta haluttiin tehdä mahdollisimman helppoa, miellyttävää sekä nopeaa. Tätä tarkoitusta varten toteutimme työpaikkojen selausnäkymän kattavilla suodattimilla reaaliaikaiseksi käyttäen Vue.js-teknologiaa. Täysin uudistettu hakuprosessikin toteutettiin Vue.js-teknologialla osaksi sivustoa. Selkeä monivaiheinen lomake ohjaa pieni vaihe kerrallaan kohti hakemuksen lähettämistä. Hakuprosessissa esitettävät kysymykset haetaan LikeIT-järjestelmästä työpaikkakohtaisesti, mahdollistaen esimeriksi pikahaut joissa kysytään vain välttämättömät perustiedot.

Työhakemukset luotettavasti käsiteltäviksi

Työnhakijan lähettäessä hakemuksen sivuston kautta, välitetään tiedot reaaliajassa LikeIT-järjestelmään WorkPowerin ja MediPowerin rekrytointihenkilöstön käsittelyyn. Tämän jälkeen hakija saa automaattisesti tunnuksen, jonka avulla hän pääsee tarvittaessa vielä täydentämään tai päivittämään tietojaan. Jos tietojen siirto LikeIT-järjestelmään epäonnistuu esimeriksi tilapäisen yhteyskatkoksen vuoksi, hakemus välitetään uudestaan automaattisesti myöhemmin. Näin yksikään tärkeä työhakemus ei pääse hukkumaan ja hakijan kokemus säilyy miellyttävänä!

Kävijäpolkuja ja konversio-optimointia

Sivustoilla on kiinnitetty erityistä huomiota konversio-optimointiin ja siihen, että yhtään potentiaalista työnhakijaa ei poistu sivustolta ilman jonkinlaista interaktiota. Toistuvat hienovaraiset toimintakehoitteet ohjaavat kävijää eteenpäin sivustolla. Siltä varalta että kiinnostavaa työpaikkaa ei löytynytkään tällä kertaa, kävijälle tarjotaan aina viimeisenä mahdollisuutta jättää avoin hakemus. Sivustolla hyödynnetään myös Leadoon chatbotteja, joiden avulla työnhakijat voivat jättää hakemuksen tietyn toimialan tehtäviin ohittamalla perinteiset hakemuslomakkeet kokonaan.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Framery

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Hankala navigointi huononsi käyttäjäkokemusta Aiemman sivuston epäintuitiivinen navigointi edellytti merkittävää panostusta käyttäjäkokemuksen parantamiseen ja tiedon helppoon löydettävyyteen. Hakukoneoptimoinnin (SEO) osalta tavoitteena oli korjata URL-rakenteisiin liittyvät haasteet ja mukauttaa sivusto vastaamaan paremmin hakukoneiden vaatimuksia. Konversio-optimoinnilla (CRO) pyrittiin tehostamaan käyttäjäkokemusta ja ohjaamaan potentiaalisia asiakkaita sujuvammin kohti konversioita. Lisäksi paikallisten sivujen epätasapaino suhteessa globaaliin sivustoon vaati korjaamista ja […] Lue lisää

Otava Oppimisen Palvelut

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

# Kotimainen oppimisen asiantuntija Otava Oppimisen palvelut on oppimateriaalien yleiskustantaja ja oppimisen asiantuntija, joka tuottaa digitaalisia ja painettuja oppimateriaaleja, sisältöjä ja palveluja esiopetuksesta aikuiskoulutukseen sekä valmentaa kouluja toimintaympäristön muutoksiin. Vanhat sivustot olivat palvelleet hyvin. Eri liiketoiminta-alueiden, Otavan Oppimisen Palveluiden, Otava Utbildningin, Otava Learningin ja Finn Lecturan tarpeet olivat kuitenkin muuttuneet, eikä vanhat sivustot täysin vastanneet […] Lue lisää

Business Tampere

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohta Business Tampere toimii yritysten ja sijoittajien tukena Tampereen seudulla, edistäen kasvua, kansainvälistymistä ja investointeja. Vanha verkkosivusto ei kuitenkaan vastannut enää kohderyhmien tarpeisiin, vaan sen sisältö oli hajanaista, navigointi monimutkaista ja käyttäjäpolut epäselviä. Lisäksi sivusto ei täysin välittänyt Business Tampereen roolia dynaamisena ja eteenpäin katsovana toimijana. Sivuston tuli tehdä Business Tampereen tarjoamat palvelut ja tiedot […] Lue lisää

Rexin B2B-verkkokaupan uudistus

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat Dude uudisti Rexin B2B-verkkokaupan vastaamaan brändin kasvua ja modernin verkkokaupan tarpeita. Suunnittelun tavoitteena oli selkeä, käyttäjäystävällinen ja houkutteleva sivusto, joka palvelee jälleenmyyjiien ja urheilukauppiaiden lisäksi myös tiedonjanoisia hiihto- ja pyöräilyharrastajia. Tavoitteet Brändiä vahvistava ja selkeä, intuitiivinen käyttöliittymä. Oikean tuotteen löytämisen ja ostotapahtuman helppous. Helppo verkkokaupan hallinta. Mitä tehtiin Sivuston ilme ja rakenne luotiin tukemaan […] Lue lisää

Eläkeläisten yhdistys-sivustot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat Valtakunnallisen Eläkeläiset ry:n paikallisyhdistykset olivat tuoneet toimintaansa nettiin ja luoneet monenkirjavia sivustoja omatoimisesti. Toisaalta kaikilla pienemmillä yhdistyksillä ei ollut vielä sivustoa ollenkaan. Näistä lähtökohdista Eläkeläiset ry halusi ryhtyä tarjoamaan paikallistoimijoille yhtenäistä ja helppokäyttöistä sivustopalvelua. 200+ paikallisyhdistystä 180+ sivustoa Tavoitteet Äärimmäisen helppo sisältöjen hallinta Selkeät ja saavutettavat sivustot Yhteisen tapahtumakalenterin jouheva toiminta Yhteyshenkilöiden päivittämisen suoraviivaisuus […] Lue lisää

Finnfund – uusi verkkopalvelu ja digimarkkinointi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat verkkopalvelu-uudistukseen Finnfund on suomalainen kehitysrahoitusyhtiö, joka rahoittaa kestävän kehityksen mukaisia hankkeita kehittyvissä maissa. Finnfundin tavoitteena on tukea yksityisen sektorin investointeja tarjoamalla lainoja, pääomasijoituksia ja asiantuntijatukea. Finnfund pyrkii edistämään talouskasvua ja uusien työpaikkojen syntymistä sekä kehittämään ilmastoratkaisuja, jotka auttavat hillitsemään ilmastonmuutoksen vaikutuksia ja tukevat kestävämpää tulevaisuutta. Yhtiö toimii laajasti erityisesti Afrikassa, Aasiassa ja Latinalaisessa Amerikassa, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun