Lastenklinikoiden Kummit ry – Kummit.fi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 5 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Kummit.fi-verkkopalvelu ei enää toteuttanut tarkoitustaan Kummien ensisijaisena lahjoitusvälineenä ja tiedonvälityksen kanavana. Vanhentunut käyttöliittymä esti käyttäjän mutkattoman liikkumisen sivustolla, Kummien värikäs ja hyväntuulinen tunnelma ei välittynyt, eikä digimarkkinointi kukoistanut.

Uusi verkkopalvelu suunniteltiin parantamaan Kummien digitaalista näkyvyyttä ja toteutuksessa huomioitiin alusta saakka, että sisältöjä on mahdollisimman vaivatonta käyttää verkkomainonnassa.

Tekninen hakukoneoptimointi on jokaisen Into-Digitalin toteuttaman sivuston kulmakiviä, ja myös Kummien sivustolla lähdettiin hakemaan markkinoinnin rinnalla mahdollisimman hyvää orgaanista näkyvyyttä.

Sivustolle toteutettiin myös kustomoituja analytiikkatapahtumia, jotta sisältöjä ja markkinointia on mahdollista kehittää jatkuvasti käyttäjälähtöisemmäksi.

Kummien uusi sivusto toteutettiin räätälöidysti WordPress-julkaisujärjestelmällä, jolla saatiin monipuolisuutta sisällönhallintaan käyttäjäystävällisyydestä tinkimättä. Tiedonkäsittelyn sujuvoittamiseksi sivuston lomakkeita integroitiin Salesforce-järjestelmään, ja lahjoitusputki kulkee omassa iRaiser-järjestelmässään.

Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosalla, joka sopi loistavasti pienen mutta monipuolisen verkkokaupan tarpeisiin. Verkkokauppaan saatiin myös helposti tuotua Paytrail-maksurajapinta.

Lue lisää: Järjestön sivustouudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Keskisuomalaisen markkinoinnin palvelukanava Meks

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Meks on Mediakonserni Keskisuomalaisen markkinoinnin palvelukanava. Konsernin vahvat mediabrändit ovat mainostajalle erinomainen kosketuspinta paikallisesti sekä valtakunnallisesti. Suunnittelimme ja toteutimme heille WordPress-verkkosivuston, jonka ensisijainen tarkoitus on brändimielikuvan rakentamisen lisäksi kasvattaa mediamyynnin liiketoimintaa. Verkkopalvelun tärkein yksittäinen toiminnallisuus on tuote­listaus, -suodatus ja -haku. Tuote­tiedot tuodaan asiakkaan CRM-järjestelmästä Salesforcesta. Yhteyden­otot puolestaan viedään verkko­sivustolta Salesforceen myyjien käsiteltäväksi. Integraatio on siis […] Lue lisää

Finnfund – uusi verkkopalvelu ja digimarkkinointi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat verkkopalvelu-uudistukseen Finnfund on suomalainen kehitysrahoitusyhtiö, joka rahoittaa kestävän kehityksen mukaisia hankkeita kehittyvissä maissa. Finnfundin tavoitteena on tukea yksityisen sektorin investointeja tarjoamalla lainoja, pääomasijoituksia ja asiantuntijatukea. Finnfund pyrkii edistämään talouskasvua ja uusien työpaikkojen syntymistä sekä kehittämään ilmastoratkaisuja, jotka auttavat hillitsemään ilmastonmuutoksen vaikutuksia ja tukevat kestävämpää tulevaisuutta. Yhtiö toimii laajasti erityisesti Afrikassa, Aasiassa ja Latinalaisessa Amerikassa, […] Lue lisää

Yrityskylä Yläkoulu -sovellus

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. NYTin Yrityskylä Yläkoulu on pelillisyyteen perustuva oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä ja yrittäjyydestä. Yrityskylä Yläkoulu on elämyksellinen peliareena, jossa yhdeksäsluokkalaiset johtavat kilpaa yrityksiä kansainvälisillä markkinoilla. Kokonaisuuden muodostavat opekoulutus, viisi […] Lue lisää

Kuvittajat.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Kuvittajat ry toimii suomalaisen kuvituksen ja kuvittajien tukena, edunvalvojana sekä esiinnostajana. Kuvittajien laaja palvelutarjonta aina Kuvittaja-lehden julkaisuista portfolioiden esittelyyn, hakuun ja hallintaan asettivat projektille kiinnostavat haasteet. Tavoitteena oli ennenkaikkea edistää kuvittajien kaupallisuutta ja mahdollistaa asiakkaille helppo kuvittajien löytäminen. Kuvittajat.fi ei ainoastaan tarjoa monipuolisia sisällönesitystapoja, vaan myös luo ainutlaatuisen kokemuksen kuvittajien ja käyttäjien välillä. Suodatettavat listaukset […] Lue lisää

Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus TAHTO

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Aiemmin Suomen Urheilumuseona tunnettu TAHTO tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä ja hetkiä urheilu- ja liikuntakulttuurin parissa. Into-Digital vastasi uuden visuaalisen ilmeen sekä viestinnällisten tarpeiden mukaisen verkkopalvelun suunnittelusta ja teknisestä toteutuksesta. Projekti starttasi uudistetun TAHDON viestinnällisten tarpeiden tunnistamisella. Tätä seurasi määrittely verkkopalvelun kokonaisuudesta – sivuston tuli sisältää tietoa sekä urheilumuseosta että kirjastosta, sekä esittää urheilun arkisto, tiedot liikunnasta […] Lue lisää

Suomen Uusiutuvat

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohdat Suomen Uusiutuvat (entinen Suomen Tuulivoimayhdistys) toimii energia-alan edelläkävijöiden edunvalvojana ja tietopankkina, mutta vanha sivusto ei täysin palvellut yhdistyksen kasvavia tarpeita. Tavoitteena oli luoda nimiuudistuksen myötä uudistetun brändin pohjalta uskottava, läpinäkyvä ja proaktiivinen viestintäkanava, joka tukee niin jäsenmäärän kasvua, tiedon jakamista kuin vaikuttamistyötä. Haasteina olivat erityisesti sisällön jäsentely, käyttäjäpolut ja navigaation selkeys. Myös manuaalinen päivittäminen […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun