Offistore verkkokauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 5 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Kiertotalous ei ole pelkkää puhetta

Offistoren verkkokauppa myy uusia ja käytettyjä toimistokalusteita. Verkkokaupan liikeideana on myydä ja toimittaa käytetyt toimistokalusteet edullisesti takaisin kiertoon, jotta ne saavat palvella mahdollisimman pitkäikäisesti. Asiakas voi myös palauttaa tuotteet Offistorelle, kun niitä ei enää tarvitse – kalusteista maksetaan kunnon mukaan. Hyväkuntoiset palautetaan takaisin käyttöön ja loppuunkäytetyt kierrätetään.

Offistoren verkkokauppa toteutettiin Automatik-verkkokauppaohjelmalla ja muu sivusto WordPress-julkaisujärjestelmällä. Ulkoasun suunnitteli tamperelainen Villivisio ja teknisestä toteutuksesta vastasi Trimedia.

Asiakas voi ostaa toivomansa kuntoluokan tuotteen

Verkkokauppaan saavuttaessa valittavana on useita eri kuntoluokkia ja asiakas voi valita haluamansa kuntoluokan tuotteita ostoskoriinsa. Lisäksi mikäli toivottu tuote on loppu varastosta, sille voi asettaa kätevän tuotevahdin.

Sulassa sovussa – Automatik ja WordPress

Toteutuksen jälkeen verkkokaupassa käytettävät kampanjasivut on vaivaton rakentaa ja haluttu tuote nostaa Automatik verkkokaupan tuotehallinnasta esille WordPress-sivulle. Tuotenostoissa on hyödynnetty WordPressin Gutenberg blokkeja.

Verkkokauppaan on lisäksi rakennettu myyjille suunnattuja näkymiä ja työkaluja, joita he käyttävät omassa myynnissään. Verkkokauppa toimii samalla myös saldonhallintajärjestelmänä ja asiakkaan ostaessa tuotteen suoraan myyjältä, hän vähentää sen varaston saldosta verkkokaupan kautta. Myös laskutuksen ja kirjanpidon tositteet välittyvät automaattisesti käytössä olevaan kirjanpito-ohjelmaan.

Sivustouudistuksen myötä verkkokaupan käyttö monipuolistui myös yrityksen omassa arjessa.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Ilmavoimamuseon verkkosivu

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Uudistimme Keski-Suomessa Tikkakoskella sijaitsevan Ilmavoimamuseon verkkosivuston kiinnostavalla ja kävijää palvelevalla tavalla. Sivusto on visuaalisesti tyylikäs paketti joka tarjoilee kävijäryhmilleen tärkeää tietoa helposti löydettävässä muodossa. Sivusto antaa pieniä makupaloja Suomen ilmavoimien historiasta kutsuen sivustolla vierailijaa käymään itse museossa. Visuaalinen ilme heijastaa historiaa Sivuston visuaalinen ilme heijastelee ilmavoimien yli satavuotista historiaa. Graafinen ohjeistus varmistaa yhtenäisen ja erottuvan […] Lue lisää

Finnfund – uusi verkkopalvelu ja digimarkkinointi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat verkkopalvelu-uudistukseen Finnfund on suomalainen kehitysrahoitusyhtiö, joka rahoittaa kestävän kehityksen mukaisia hankkeita kehittyvissä maissa. Finnfundin tavoitteena on tukea yksityisen sektorin investointeja tarjoamalla lainoja, pääomasijoituksia ja asiantuntijatukea. Finnfund pyrkii edistämään talouskasvua ja uusien työpaikkojen syntymistä sekä kehittämään ilmastoratkaisuja, jotka auttavat hillitsemään ilmastonmuutoksen vaikutuksia ja tukevat kestävämpää tulevaisuutta. Yhtiö toimii laajasti erityisesti Afrikassa, Aasiassa ja Latinalaisessa Amerikassa, […] Lue lisää

Dcquiz.fi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Kyselyn kautta kohti avointa keskustelua raha-asioista Raha-asioista ja taloudesta on joskus vaikea puhua, varsinkin, jos ei tiedä miten kumppani suhtautuu asiaan. Trimedian DigiConsumers-hankkeelle toteuttama web-kysely auttaa näiden kysymyksien pohtimisessa ja yhteisessä käsittelemisessä. Kyselyn toteuttaja on DigiConsumers-tutkimushanke, joka etsii ratkaisuja nuorten ja nuorten aikuisten talousosaamisen ja kulutustaitojen parantamiseen erityisesti digiympäristöissä. Kyselyssä käyttäjä vastaa omaan sekä kumppaninsa […] Lue lisää

Taitoc.fi -verkkosivusto ja web-sovellus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Työkalu motoristen perustaitojen opettamiseen ja valmentamiseen Taitocin uudistuksessa kehitettiin monipuolinen valmennustyökalu, jota hyödyntää niin lapset, aikuiset, ikääntyvät sekä huippu-urheilijat. Taitovalmennusta käyttävät mm. olympiatason nuorten ja huippu-urheiluvalmentajat sekä mm. Oulun Kärpät tärkeimpänä tukipilarina taidon harjoittamisessa sekä fyysisen harjoittelun toteutuksessa. Taitoc Taitovalmennukset tarjoaa perustaitoja lajitaitojen valmiuksen kehittämiseen. Konsepti perustuu Olli Cajanin kehittämään ohjelmaan, jossa tavoitteena on oppimisen […] Lue lisää

Suomen Uusiutuvat

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohdat Suomen Uusiutuvat (entinen Suomen Tuulivoimayhdistys) toimii energia-alan edelläkävijöiden edunvalvojana ja tietopankkina, mutta vanha sivusto ei täysin palvellut yhdistyksen kasvavia tarpeita. Tavoitteena oli luoda nimiuudistuksen myötä uudistetun brändin pohjalta uskottava, läpinäkyvä ja proaktiivinen viestintäkanava, joka tukee niin jäsenmäärän kasvua, tiedon jakamista kuin vaikuttamistyötä. Haasteina olivat erityisesti sisällön jäsentely, käyttäjäpolut ja navigaation selkeys. Myös manuaalinen päivittäminen […] Lue lisää

Exertus sivustouudistus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Sivusto joka esittelee selkeästi Exertuksen tuotteet ja palvelut Exertus.fi-sivuston uudistaminen toteutettiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan, Trimedian ja Suomen Digimarkkinoinnin (SDM) kanssa. Projektin päämääränä oli luoda visuaalisesti houkutteleva ja mobiililaitteilla sujuvasti toimiva verkkosivusto, joka esittelee selkeästi Exertuksen tuotteet, palvelut, referenssit sekä kumppanuusmahdollisuudet. Sivusto rakennettiin WordPressin Gutenberg-editorilla. Rohkea ja tummanpuhuva ilme kiinnittää huomion Exertus on vuodesta 2003 lähtien […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun