Omakaupunki.hs.fi palkittiin

Perttu Tolvanen

Omakaupunki-preview-kuva

Sanomalehtien liiton järjestämässä sanomalehtien verkkoinnovaatiokilpailussa HS:n tuore Oma Kaupunki -palvelu sai parhaan markkinointi-innovaation palkinnon.

Tuomariston kommentit voittajasta:

”Käyttäjien tuottamaa sisältöä hyödyntävä vuorovaikutteinen palvelu, jonka pohjana on toimiva hakukone. Tarjoaa ajantasaista tietoa menopaikoista ja tapahtumista jopa korttelitasolta. Houkutteleva vaihtoehto pienyrittäjille, joten kerännee tulovirtaa pienistä puroista. Potentiaalinen kokonaisuus, jonka visuaalisuutta ja houkuttelevuutta voisi vielä kehittää. Todellinen luonne tulee näkyviin, kun suuret käyttäjämassat tulevat mukaan ja herättävät myös ilmoittajien kiinnostuksen.”

Palvelun taustalla lienee Valveen toteuttama Unelmiesi Kaupunki -kampanja, josta sitten WM-data on jalostanut laajemmalle yleisölle avatun yhteisösivuston. Alkuperäinen konseptiajatus näyttäisi olevan lähtöisin hasan&partnersin suunnittelemasta kampanjakokonaisuudesta. Vai onko Vierityspalkin lukijoilla parempaa tietoa mukana olleista toimistoista?

Aiheet: Yhteisösaitit

Tagit: , , ,

Perttu Tolvanen

Perttu Tolvanen on digitaalisten palveluiden suunnittelun, arkkitehtuuriratkaisujen ja kumppanivalintojen asiantuntija. Perttu on konsulttiyhtiö North Patrol Oy:n konsultti ja omistaja. North Patrol on digitoimistoista ja järjestelmätoimittajista riippumaton toimija, joka auttaa asiakkaita suunnittelemaan digitaalisia palveluita, valitsemaan sopivimmat teknologiat ja kilpailuttamaan osaavimmat kumppanit. Pertun yhteystiedot.

Comments are closed.