Digianalytiikan Product Owner
Haemme LähiTapiolan markkinointiteknologiatiimiin digianalytiikan tuoteomistajaa. Pääset kehittämään digitaalisten palvelujemme analytiikkaa tuoteomistajan roolissa eri kehitysprojekteissa.
Tehtäviisi kuuluu mm. digianalytiikkaan liittyvien kehitystöiden määrittelyä, suunnittelua ja testausta sekä töiden priorisointia ja toimittajakumppaneidemme työn ohjausta.
Tehtävässäsi yhdistyvät liiketoimintaymmärrys, tekninen osaaminen sekä kyky priorisoida ja ohjata kehitystyötä ketterästi. Tehtävässä on välttämätöntä tekninen osaaminen digianalytiikan työkaluista – ymmärrät seurantaratkaisujen teknistä toteutusta ja integraatioita. Teet tiivistä yhteistyötä markkinoinnin, tiedolla johtamisen, liiketoimintojen sekä ICT-toimittajien kanssa. Läheisimpiä työ- ja sparrauskumppaneitasi ovat markkinointiteknologiatiimin jäsenet ja markkinoinnin asiantuntijat.
Pääset työskentelemään haasteellisten ja monipuolisten tehtävien parissa rennossa ja välittömässä työyhteisössä, kattavien henkilöstöetujen kera.
Taidot ja vaatimukset
Product Ownerin työssä tarvitset:
– Vähintään 2 vuoden kokemusta digianalytiikan parista, esimerkiksi tuoteomistajana, analytiikkakonsulttina tai teknisenä projektipäällikkönä
– Kykyä hallita laajoja analytiikkakokonaisuuksia itsenäisesti ja systemaattisesti
– Kykyä priorisoida digianalytiikan kehitystarpeita ja hallita kehitysjonon (backlogin) sisältöä
– Kykyä ohjata toimittajan kehitystiimiä ja priorisoida tehtäviä
– Käytännön kokemusta käyttäjäseurannan, konversiomittauksen ja mainonnan seurantojen suunnittelusta ja jatkuvasta kehittämisestä
– Ymmärrystä tietosuojavaatimuksista (esim. GDPR) ja evästehallinnasta sekä kykyä huolehtia, että analytiikkaratkaisut ovat vaatimusten mukaisia
– Englannin ja suomen kielen taitoa
– Järjestelmällisyyttä, oma-aloitteisuutta, itsenäistä työskentelyotetta ja hyviä yhteistyötaitoja
– Tehtävään soveltuvaa koulutusta, mielellään korkeakoulututkintoa
Eduksi katsotaan:
– Digianalytiikan ja tagien hallinnan tuotteiden (esim. Adobe Analytics, Google Analytics, Adobe Data Collection, Google Tag Manager) käytännön kokemus ja tuntemus
– Ymmärrys moderneista web-teknologioista (mm. Angular, React, NodeJS)
– Aikaisempi kokemus finanssitoimialalta (vakuutukset, säästäminen, sijoittaminen, rahoitus)
– Aikaisempi kokemus Product Ownerin, projektipäällikön tai vastaavasta roolista ketterässä kehityksessä
Tarjoamme:
– Monipuoliset henkilöstöedut, kuten liikuntaetu, lounasetu, laaja työterveyshuolto, alennetut vakuutusmaksut, henkilöstörahasto ja kumppanialennukset.
– Vapautta, vastuuta ja vakinaisen työn
– Joustavan työajan ja mahdollisuuden etätyöhön (hybridi)
Palkkahaitari tehtävässä on 4500 €/kk – 5500 €/kk euroa/kk ja lopullinen palkkaus määräytyy tehtävään valitun henkilön kokemuksen ja osaamisen perusteella.
Lisätietoja
Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, lisätietoja antaa Asiakkuusmarkkinoinnin markkinointiteknologian tiimin Head of Marketing Technology Heli Huuhtanen, puh. 040 353 0616 pe 26.9. klo 9 – 11 ja to 2.10. klo 9 – 11 tai sekä markkinointiteknologiarkkitehti Janne Haonperä, puh. 050 339 3466 pe 26.9. klo 13 – 15 ja to 30.9. klo 14 – 16 tai .
Hae tehtävää täyttämällä hakulomake 12.10.2025 mennessä. Olisi hienoa, jos pystyisit aloittamaan työskentelyn kanssamme mahdollisimman pian!