Sivuston tyyppi: Verkkokauppa

164 julkaisua


Pisla verkkokauppa

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pislan vanha B2B-verkkokauppa oli tullut elinkaarensa päähän ja samalla heräsi myös ajatus laajentaa verkkokauppatoimintaa kuluttajapuolelle. Toteutimme Pislalle WooCommerce-verkkokaupan, joka toimii sekä B2B- että B2C-verkkokauppana. Uusi verkkokauppa on suoraan integroitu heidän toiminnanohjausjärjestelmäänsä. Samalla kirkastimme myös Pislan brändin sekä visuaalisen ilmeen. Lue lisää

Design from Scandinavia -verkkokauppa

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Design From Scandinavia on verkkokauppa, joka on kunnianosoitus suomalaiselle suunnittelulle, valmistukselle ja elämäntavalle. Karvala Oy ja sen omistama verkkokauppa Design from Scandinavia mahdollistaa upeiden, pohjoisessa tehtyjen tuotteiden hankkimisen kauemmaksikin – palan pohjoista sinne, missä ikinä asutkin. Redland suunnitteli verkkokaupan nimen, brändi-ilmeen ja rakenteen sekä toteutti ne Woocommerce- ja WordPress-verkkopalveluna, joka julkaistiin keväällä 2017. Suunnittelun kantava […] Lue lisää

Legisvalmennus.fi -verkkokauppa

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Legisvalmennus tarjoaa valmennuskursseja oikeustieteellisen pääsykokeisiin. Asiakas tarvitsi uuden verkkosivuston sekä verkkokaupan, josta valmennuskursseja voi suoraan ostaa. Ensi vaiheessa Redland suunnitteli ja toteutti WordPress-sivuston, johon lisättiin hieman myöhemmin WooCommerce-verkkokauppa. Verkkokaupan julkaisu tapahtui vuonna 2017 ja sen jälkeen se on tuottanut tehokkaasti myyntiä Legisvalmennukselle. Yhteistyö jatkuu ja Redland päivittää vuosittain uudet valmennuskurssit verkkokauppaan ja pitää huolen, että […] Lue lisää

Oy Osk. Lindroos Ab -verkkokauppa

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Into-Digital suunnitteli ja toteutti kello- ja koruliike Lindroosille verkkokaupan. Rooli projektissa oli kokonaisvaltainen – Into vastasi palvelumuotoilusta, teknisestä määrittelystä, käyttöliittymän ja visuaalisen ilmeen suunnittelusta sekä teknisestä toteutuksesta. Verkkokauppa-alustana toimii WooCommerce yhdessä WordPressin kanssa. Lindroos.fi-kelloverkkokaupan integraatiot: verkkomaksuliittymä Paytrailiin ja Klarnaan, Postin noutopistehakuintegraatio sekä XML-integraatio kassajärjestelmä Maestroon. Verkkokauppahankkeen jälkeen lindroos.fi -palvelun kylkeen on rakennettu Lindroos-myymälöille oma asiakastietojärjestelmä, […] Lue lisää

Kuvittaja Teemu Järvi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Teemu Järvi on luontoaiheisiin erikoistunut taiteilija ja muotoilija. Järven eräaiheiset työt kattavat laajan kirjon taidegrafiikkavedoksista kirja- ja lehtikuvitusten kautta käyttöesineisiin sekä erilaisiin konsepteihin. Yrityksen vanha verkkokauppa ei vastannut käyttöliittymältään eikä toiminnallisuuksiltaan yrityksen kansainvälistymislaajenemissuunnitelmia. Yrityksellä oli tarpeena saada sekä kuluttaja- että tukkumyyntiverkkokauppa. Redandbluella oli ilo ja kunnia terävöittää kansainvälisen verkkokaupan digitaaliset ratkaisut. Molemmat verkkokaupat toteutettiin Woocommerce […] Lue lisää

Ooppera Baletti lippukauppa

Tekijät: Knowit Experience, Sivulliset

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Ooppera ja Baletin digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä ensimmäinen merkittävä askel otettiin, kun Ooppera ja Baletti julkaisi uudistetun verkkopalvelunsa tammikuussa 2016 Tuolloin lipunmyynti johdettiin kuitenkin edelleen kumppanin palveluun. Samoin ulkoisen kumppanin hallinnoima väliaikatarjoilu jäi heidän omien perinteisten myyntikanaviensa varaan. Uudistuksen jälkeen uuden verkkopalvelun käyttö ja uutiskirjetilaajien määrä kasvoivat, ja Ooppera ja Baletti pystyi tarjoamaan laadukkaan asiakaskokemuksen tuotteiden […] Lue lisää

Mediatrade -verkkokauppa

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Mediatrade on Suomen johtava audiovisuaalisten tuotteiden maahantuoja ja jälleenmyyjä. Suunnittelimme Mediatradelle verkkokaupan, jossa yhdistyy normaali brändisivusto sekä kauppaosio. Sivuston sisällönhallinta tapahtuu WordPressin kautta, ja sen yhteyteen on integroitu asiakkaan toiveiden mukaan pitkälle kustomoitu verkkokauppa-alusta. Tuote- ja tilaustietojen siirtoon rakennettiin automaattisesti päivittyvä rajapinta verkkokaupan ja Visman taloushallintojärjestelmän välillä. Myös WordPressin sisällönhallinnasta tehtiin asiakkaan tarpeita vastaava moduulipohjainen […] Lue lisää

Toimistotarvikkeet.com -verkkokauppa

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pitkäaikainen asiakkaamme Toimistotarvikkeet.com halusi modernisoida vanhan CloverShop Pro-pohjaisen verkkokauppa-alustansa, jota oli aikojen saatossa kustomoitu erittäin vahvasti helpottamaan valtavan tuotekatalogin ja asiakasrekisterin ylläpitoa. Verkkokaupan alustaa ei vaihdettu, vaan sen teknistä rakennetta suoraviivaistettiin, haluttuja toimintoja muokattiin ja lisättiin. Ulkoasu päivitettiin moderniksi responsiiviseksi käyttöliittymäksi, joka on saanut runsaasti kiitosta yrityskäyttäjien keskuudessa. Verkkokaupan hallinnassa voidaan toteuttaa hyvin spesifejä asiakaskohtaisia […] Lue lisää

Fixusnet verkkokauppa

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Koivunen Oy on merkittävä suomalainen autoalan teknisen kaupan monialayritys, jonka perinteet ulottuvat vuoteen 1927 asti. Koivunen Oy toimii henkilöautojen sekä raskaan ajoneuvokaluston varaosien, lisävarusteiden, laitteiden, renkaiden ja vanteiden sekä työkalujen, koneiden ja kiinnitystarvikkeiden maahantuojana. Koivunen toimii markkinoilla Suomessa, Ruotsissa ja Baltian maissa. Konsernin liikevaihto on yli 140 miljoonaa euroa. Koivusen Fixusnet-verkkokauppa kokoaa saman osoitteen alle […] Lue lisää

Valofirma

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Valofirma on yhdessä Kamerafirman kanssa toimiva yksi Suomen johtavia elokuvakalustovuokraamoja, joka on rakennettu alan rautaisten ammattilaisten johdolla. Valofirman tuotteita ja palveluita on hyödynnetty mainoksissa, tv-ohjelmissa ja elokuvissa niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Autoimme Valofirmaa uudistamaan verkkopalvelunsa, jonka alustaksi valittiin WordPress & WooCommerce. Sivuston tavoittena on tarjota helppo tapa hankkia kaikki tarvittava yhden katon alta videotuotannon pyörittämiseen […] Lue lisää

Masku

Tekijä: Meiko Oy

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Perheyrityksen suurin yksittäinen myyntikanava. Maskun ja Meikon yhteinen taival on alkanut jo vuonna 2012 ja jatkuu edelleen tähän päivään. Tarve toimivalle online-myyntikanavalle toi Meikon mukaan kehitykseen, jossa koko verkkoliiketoiminta on rakennettu vastaamaan tämän päivän tarpeita. Alkuun taustalla käytetty Meikon kehittämä Kontrol2-järjestelmä mahdollisti nopean verkkokaupan julkaisun ja tärkeimmät toiminallisuudet kuten tuote-, sivuston-, sisällön- ja asiakashallinnan sekä […] Lue lisää

Suomen Rahapaja

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suomen Rahapajalle laaja verkkopalvelun ja verkkokaupan uudistus Suomen Rahapaja suunnittelee, markkinoi ja valmistaa metallirahoja, kolikkoaihioita, keräily- ja lahjarahoja sekä rahasarjoja. Yhtiön kohdemarkkina-alueet ovat Eurooppa, Aasia, Afrikka ja Latinalainen Amerikka. Käyttöraha- ja aihioasiakkaita ovat eri maiden keskuspankit, valtiovarainministeriöt sekä rahapajat. Juhlarahoja ostavat niin yksityis- kuin jälleenmyyjäasiakkaatkin. Yhtiön omistaa Suomen valtio. Valu vastasi Suomen Rahapajan verkkopalvelu-uudistuksessa konseptoinnista, […] Lue lisää

Makia

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Makia valmistaa käytännöllisiä ja minimalistisia vaatteita, jotka on valmistettu pohjoiseen ilmastoon sopivista materiaaleista. Makia on syntynyt työläisten alueella Helsingissä ja vaatekappaleet on kehitetty kestäviksi moniin olosuhteisiin. Makia on brändinä vastuullinen, kestävä sekä samaan aikaan rohkea ja hillitty. Aloitimme mainion yhteistyömme Makian kanssa verkkokaupan uusimisella. Makian uusi brändi tuotiin design-vaiheessa digitaaliseen muotoon. Visuaalisesti keskityimme korostamaan brändin […] Lue lisää

Ruokaboksi

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Ruokaboksi tekee arjesta ja ruoanlaitosta helpompaa ja kiireettömämpää. Ruokaboksi toimittaa herkulliset reseptit ja laadukkaat raaka-aineet suoraan kotiovellesi – sinun tarvitsee ainoastaan kokata yhdessä rakkaimpiesi kanssa. Ruokaboksi toimittaa pääkaupunkiseudulle, Tampereelle ja Turkuun. Contrast on ollut mukana Ruokaboksin tarinassa aina vuodesta 2017 lähtien. Ruokaboksi on kehittynyt huimasti MVP-vaiheesta tähän hetkeen, yhdeksi laajimmista verkkopalveluistamme. Tech-tiimimme on tehnyt huomattavia […] Lue lisää

Mirror Line

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Etelä-Pohjanmaalaisen Mirror Linen lähes 25-vuotiaalle liukuovien ja säilytysratkaisujen liiketoiminnalle verkkokauppa ja muut digitaaliset kosketuspinnat ovat vuosi vuodelta entistä merkittävämpiä kun yrityksen toiminta kasvaa, kansainvälistyy ja tehostuu. Modernisoimme Mirror Linen verkkosivut sekä toimme irrallisena pääsivustosta toimineen verkkokaupan (ent. MyCashFlow) osaksi yhtenäistä verkkopalvelua. WordPress-sivusto rakentuu helposti hallittavista osioista joiden avulla sivusto on vaivattomammin ylläpidettävä ja pysyy joustavampana […] Lue lisää

HomCare Finland

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

HomCare on vahva suomalainen menestystarina yrittäjyydestä ja HomCare on ollut edelläkävijä monella saralla mm. tiivistettyjen puhdistus- ja pyykinpesuaineiden tuomisessa markkinoille, sekä sumutusmenetelmän ja mikrokuitutuotteiden lanseerauksessa siivoamiseen. Veistämöläiset pääsivät jälleen suunnittelemaan ja toteuttamaan kokonaisvaltaisen uudistusprojektin. Verkkosivuston päätarkoitus on yleisesitellä tuotteita, ohjata asiakkaat verkkokauppaan ja kasvattaa edustajien määrää. Yrityksen brändiä mukaileva nykyaikainen ilme antaa raikkaan säväytyksen ostotuotteille […] Lue lisää

Lindström

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Lindström on yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä, jolla on 170-vuotinen kokemus tekstiilialalta. Lindström tarjoaa ratkaisuja toimitilojen siisteyteen ja sisustamiseen, työpukeutumiseen, sekä terveydenhuollon tekstiilipalveluihin Euroopassa ja Aasiassa. Lindströmin verkkosivusto toimii 24 eri maassa ja kehitämme sivustoa jatkuvasti tiiviissä yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa. Sadattuhannet ihmiset käyttävät päivittäin Lindströmin toimittamia tuotteita, joten verkkokaupalle oli kysyntää. Web-veistämö pääsi vastaamaan teknisestä […] Lue lisää

Fitter

Tekijä: Sivututka Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Fitter valmistaa räätälöityjä ruokia treenaajille ja urheilijoille. Konsepti on uusi ja Suomessa uniikki: annoksien ravintoarvot kaloreineen ja proteiineineen pystyy itse valitsemaan verkkokaupasta. Sapuskat toimitetaan asiakkaan valitsemalle kuntosalille. Verkkosivuihin nojaavana bisneksenä teknologian täytyi olla tip top kunnossa. Jättiprojektiin kuului verkkosivujen ja kauppatoimintojen lisäksi brändin suunnittelu kohderyhmän määrittelystä arvolupaukseen ja logosuunnittelusta printtimateriaaleihin. Oman mausteensa projektille toi verkkokaupan […] Lue lisää

Kekkilän verkkokauppa

Tekijä: Miltton

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kun Kekkilä käynnisti verkkokauppa-liiketoimintansa, päätimme tehdä siitä kiinteän osan olemassa olevaa ja hyvin toimivaa Kekkilä.fi-sivustoa. Emme halunneet luoda erillistä kauppaa, vaan integroimme myytävät tuotteet luontevaksi osaksi yrityksen tuoteportfoliota. Verkkokaupasta tehtiin aluksi pilottivaihe MVP-hengessä (Minimum Viable Product), jonka tarkoitus oli kerätä dataa käyttäjäkokemuksien kautta ja hioa toteutuksesta entistä parempi. Halusimme päästä nopeasti kokeilemaan kaupan mekanismien toimivuutta […] Lue lisää

Pixelify

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pixelify.net on alusta suunnittelijoille, jotka tuottavat digitaalisia tuotteita ja haluavat jakaa niitä muille. Tällaisia ovat esimerkiksi fontit, logot sekä muut grafiikat. Avidly toteutti sivuston teknisen suunnittelun ja toteutuksen WordPress-alustalle. Otimme käyttöön Easy Digital Downloads (EDD) -lisäosan, jolla mahdollistettiin verkkokauppamainen toteutus digitaalisille tuotteille. Kirjautuneen käyttäjän on mahdollista ladata tuotteita omalle tietokoneelleen 10 kpl päivässä ja kirjautumattoman […] Lue lisää

Westerback 1897

Tekijä: Wysiwyg Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Westerback on kello- ja kultasepänliike, joka edustaa useita huippumerkkejä, kuten Hublot, Omega, Zenith, Tag Heuer, Rado, Gucci, Longines, Tissot, Certina, Breitling ja Raymond Weil. Westerback-myymälät löytyvät myös Stockmann-tavarataloista Helsingin keskustassa ja Itäkeskuksessa, Tapiolassa, Jumbossa, Tampereella ja Turussa. Wysiwyg toteutti Westerbackille verkkokaupan pohjautuen WordPress-julkaisualustaan ja WooCommerce-verkkokauppaohjelmistoon. Graafisesta ulkoasusta vastasi Tweed. Verkkokaupassa voi hakea tuotteita laajojen suodatusvalintojen […] Lue lisää

Huuhkajien verkkokauppa

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suomen Palloliiton ja Suomen jalkapallomaajoukkueen verkkokauppa myy virallisia pelipaitoja, fanituotteita ja monipuolisia jalkapallovarusteita. Verkkokauppa on osa Palloliitto.fi-verkkopalvelukokonaisuutta. Karhu Helsinki konseptoi, suunnitteli ja rakensi kaupan. Moottorina toimii Drupal Commerce. Keskeisenä tavoitteena oli tarjota asiakkaalle sujuva ja miellyttävä asiointikokemus. Oikea tuote löytyy nopeasti ja ostoprosessi etenee jouhevasti. Postin verkkokauppalogistiikkapalvelu integroituu osaksi prosessia. Klassisen tuoteluettelomaisen käyttöliittymän lisäksi asiakkaat […] Lue lisää

Icebug

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pyka Oy – Suomen johtava Icebug-brändin maahantuoja, halusi uusia Icebug.com Suomi-version. Sivuston haluttiin toimivan brändisivuston lisäksi kuluttajaverkkokauppana sekä Icebug-myyjien sisäisenä myyntityökaluna. Verkkokaupan haluttiin myös integroituvan Pykan toiminnanohjauksenjärjestelmään Visma Novaan. Design-tiimimme onnistui sivuston suunnittelussa ja hyödynsi asiakkaamme tuottamaa kuvamateriaalia taidokkaasti. Myös Icebug-myyjien sisäisen käyttöliittymän suunnittelu on kerännyt kehuja. “Tarvitsimme uuden myynnin työkalun asiakkaidemme ja sisäiseen käyttöön. […] Lue lisää

E.Ahlström

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

E.Ahlström Oy on Suomen ykkönen ravintoloiden keittiö- ja kattaustarvikkeiden kaupassa. E.Ahlströmin kunniakas historia ulottuu yli sadan vuoden päähän. E.Ahlströmin verkkokauppa toimii Drupal Commerce -teknologialla. Verkkokaupan perusta on kaksisuuntainen integraatio Digia Enterprise ERP-järjestelmään. Tuotetiedot liikkuvat ERPistä verkkokauppaan ja tilaukset palaavat ERPiin käsiteltäviksi. Verkkokauppa on tuonut E.Ahlströmille merkittävää myynnin kasvua. Verkkokauppa on kaikille avoin, mutta E.Ahlströmin Premium-asiakkaat […] Lue lisää

iTapsa Phones -verkkokauppa

Tekijät: Framian Oy, Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Toteutimme iTapsa Services Oy:lle verkkokaupan, jossa myydään ja ostetaan käytettyjä iPhone-puhelimia. Tavoitteena oli toteuttaa mahdollisimman helppokäyttöinen ja nopeasti toimiva verkkokauppa, joka tarjoaa korkealuokkaisen käyttökokemuksen. Verkkokauppa on toteutettu Single Page Applikaationa. Taustajärjestelmänä toimii WordPress+Woocommerce ja fronttitoteutus on rakennettu Framianin Headlify-työkalulla. Lue lisää

Jokke.com – verkkokauppauudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Toteutimme verkkokauppauudistuksen Pohjoismaiden laajimmalle koirantarvikeverkkokaupalle Jokkelle. Uudistuksessa raikastettiin verkkokaupan ulkoasua ja helpotettiin sen käyttöä esimerkiksi muokkaamalla jälleenmyyjä hakua havainnoillistavammaksi. Projektissa parannettiin jälleenmyyjille tarkoitettua verkkokauppaa mahdollistamalla usean tuotteen ostaminen samasta näkymästä. Isoimpana uudistuksena rakennettiin myös kuluttajille oma verkkokauppa! Teknisenä alustana käytettiin WordPressiä sekä WooCommercea. Lue lisää

Honk – autohuutokauppa

Tekijä: Crasman

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Autoliikkeiden laaja valikoima, ostajan määrittelemä hinta, koeajomahdollisuus, kilpailutettu rahoituspäätös, maksu, vakuutukset, rekisteröinti, kotiinkuljetus ja kaupan peruutusoikeus – Honk tarjoaa aivan uudenlaisen tavan ostaa ja myydä autoja. Honk sai alkunsa, kun autoalan kokeneet vaikuttajat Timo Yli-Salomäki ja Sami Pöllänen halusivat tuoda autokaupan tähän päivään. Syntyi idea kehittää täysin digitalisoitu autojen tarjouskauppaportaali, ensimmäisenä Suomessa. – Digitalisaatio ei […] Lue lisää

Testauskoulutus.fi

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Uudistimme Prove Expertisen testauskoulutus.fi -sivuston. Testauskoulutus.fi on kotimaan markkinoille suunnattu ilmoittautumissivu Prove Expertisen laajalle koulutusvalikoimalle. Sivuilta haluttiin tehokkuutta ja ilmoittautuminen koulutuksiin haluttiin tehdä mahdollisimman helpoksi. Tätä tuettiin myös markkinoinnin automaatio -integraatiolla. Sivusto tehtiin WordPress pohjalle ja suunniteltiin yhteistyössä Valokki Design Oy ‘n kanssa. Lue lisää

Finavian verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Wunder

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Osana laajaa digitaalisten kanavien kehitysprojektia Finavia halusi uudistaa vuonna 2017 myös verkkosivustonsa. Vanha julkaisujärjestelmä haluttiin korvata joustavammalla ja verkkokauppa integroida osaksi sivustoa. Projektikumppaniksi valittiin kilpailutuksen kautta Wunder. Yhteistyön tuloksena syntyi palkittu sivusto, joka on Finavian digitaalisten palveluiden ydin. Kun Finavia päätti uudistaa digitaalisia kanaviaan, yksi projektin tärkeimmistä tavoitteista oli verkkoasioinnin lisääminen Finavian sivustolla. Kehityskohteita olivat […] Lue lisää

Rukakeskuksen verkkokauppauudistus

Tekijä: Druid

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kuusamossa sijaitseva Ruka on yksi Suomen suosituimmista hiihtokeskuksista, jonka korkeatasoiset harjoittelu- ja kilpailupaikat sekä muut aktiviteetit ovat saaneet myös maailmanlaajuista tunnustusta. Rukan verkkokauppa oli hiljattain uudistettu Drupal 8 ja Commerce -alustalle, mutta palvelussa oli parannettavaa. Eri kassajärjestelmät eivät esimerkiksi keskustelleet keskenään, pienimpiinkin muutoksiin tarvittiin koodaria eikä mobiilikäyttäjien käyttökokemus vastannut toivottua tasoa. Ketterämmän toimintamallin saavuttamiseksi ja […] Lue lisää

Helaform.com

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Helaform suunnittelee ja valmistaa liukuovijärjestelmiä, joita käytetään niin kodeissa, teollisissa ympäristöissä, maatalousrakennuksissa, kuin huippuhotelleissa ympäri maailmaa. Redland loi Helaformille uuden sivuston tavoitteena tuoda havainnollisemmin esiin, missä kaikkialla Helaformin tuotteita ja niistä koostuvia ratkaisuyhdistelmiä voi käyttää. Lisäksi uudistuksessa haluttiin luoda pohjat verkkokaupan aloittamiselle myöhemmässä vaiheessa. Tavoitteet keskittyivät merkittävissä määrin vientimarkkinoilla menestymiseen. Verkkosivusto julkaistiin tammikuussa 2018 suomeksi […] Lue lisää

Treeline.fi-verkkokauppa

Tekijä: Oscar Software Oy

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Tree­li­ne.fi on ulkoilun ja retkeilyn erikoiskauppa verkossa ja Kangasalla vanhalla Marjamäen pajutilalla. Treeline.fi uudisti järjestelmänsä ja käyttää Oscar Software Oy:n verkkokauppa- ja kassajärjestelmää, joista on saatavissa kaikki statistiikka ja myynnit. Myös laskutus ja kaikki tukkukauppaan liittyvät ominaisuudet toimivat Oscarissa helposti. Järjestelmäprojektin tavoitteena oli integraatioiden ja rahan säästö. Järjestelmä on helposti integroitavissa myös muihin järjestelmiin, jolloin […] Lue lisää

Kolmiokirja.fi -verkkokauppauudistus

Tekijä: Koodiviidakko

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Joutsen Median Kolmiokirja-verkkokaupan uudistuksella haluttiin minimoida tilauskäsittelyyn liittyviä manuaalisia työvaiheita sekä päivittää verkkokaupan graafinen ilme selkeäksi ja nykyaikaiseksi. Uuden verkkokaupan avulla haluttiin tehostaa myös tuotteiden ristiinmyyntiä. Kauppa toteutettiin Koodiviidakon ViidakkoStore-verkkokauppa-alustalle. Lue lisää

Hofstede Insights -verkkosivu-uudistus

Tekijät: Ida Fram Oy, Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Into-Digital toteutti yhdessa Ida Framin kanssa laajan sivustokokonaisuuden joka sisältää myös verkkokaupan. Palvelussa myydään tuotteita ja palveluita ympäri maailmaa ja verkkokaupassa onkin huomiotu kansainväliset maksutavat ja EU:n asettamat vaatimukset. Inton rooli projektissa oli hyvin kokonaisvaltainen, teimme visuaalisen suunnittelun sekä verkkokaupan määrittelyn ja suunnittelun, sekä vastasimme täysin teknisestä toteutuksesta. Lue lisää

Suojaintukku.fi

Tekijä: Aikadesign Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suojaintukulle rakennettiin Aikadesignin toimesta responsiivinen verkkokauppa, jossa alustana käytettiin suosittua WordPressin WooCommercea. Graafisessa ilmeessä haetiin mieleenpainuvuutta ja käyttöliittymässä selkeyttä. Verkkokauppa palvelee erityisesti yrityksiä, kuntia ja kaupunkeja, jotka haluavat tilata tuotteensa laskulle. Valikoimassa on tarjolla suosittuja ensiavun, henkilösuojaimien ja laminoinnin tuotteita hyvin edullisesti. Lue lisää

Immuno Diagnostic

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Selkeydestä, löydettävyydestä ja helppokäyttöisyydestä ei voi tinkiä tuumaakaan, kun verkkopalvelun sisuksissa hyrrää 100 000 tuotteen verkkokauppa. Suuri tuotemäärä asettaa haasteensa paitsi löydettävyydelle, myös verkkokaupan suorituskyvylle ja tuotteiden ylläpidolle. Immuno Diagnostic asetti uudelle verkkopalvelulle selkeät tavoitteet: – Verkkopalvelu palvelee asiakkaita mahdollisimman hyvin. – Asiakas löytää helposti tietoa tuotteista, joista hän on kiinnostunut. – Tuotteiden tilaaminen sekä […] Lue lisää

Laatukaluste.com verkkokauppauudistus

Tekijä: Koodiviidakko

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Laatukalusteen verkkokauppa haluttiin uudistaa responsiiviseksi ja ulkoasultaan moderniksi. Asiakaskokemusta parannettiin mm. yksinkertaistamalla verkkokaupan ostoskoria ja suoraviivaistamalla ostotapahtumaa. Hakutoiminto uudistettiin älykkääksi ennakoivaksi hauksi, joka auttaa asiakasta löytämään helpommin etsimänsä tuotteen. Verkkokauppa toteutettiin Koodiviidakon ViidakkoStore -verkkokauppa-alustalle. Lue lisää

Rtech verkkokauppa

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Viskan toteutti Rtechille suorituskykyisen verkkokaupan Streamline-alustalla. Rtech on täyden palvelun polkupyöräkauppa, joka tarjoaa myös huoltopalvelut polkupyörille ja iskunvaimentimille. Yrityksellä on verkkokaupan lisäksi Tampereella myymälä, joka toimii saumattomasti verkkokaupan kanssa. Verkkokaupparatkaisu toteutettiin tiivissä yhteistyössä Rtechin kanssa ja projektissa mukana oli sivuston ulkoasusta vastaava Jimmy Doyle, Black Sheep Designista. Viskan toimitti Rtechille kattavan ratkaisun, jolla hallitaan verkkokaupan […] Lue lisää

Weecos

Tekijä: Druid

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Weecos tarjoaa yrityksille verkkokauppa-alustan laadukkaiden ja kestävää kehitystä tukevien tuotteiden myymiselle. Weecosin monikauppiasjärjestelmä yhdistää monta kauppaa yhdeksi kauppapaikaksi. Kauppiaat vastaavat itse oman Weecos-kauppansa tiedoista sekä tuotteiden myynnistä ja toimituksesta. Asiakkaalle Weecos näkyy yhtenä verkkokauppana, jossa kauppiaiden tuotteita voi selata kategorioittain tai etsimällä keskitetyllä haulla. Lisäksi voidaan tutkia kauppiaiden omia Weecos-kauppoja ja niistä löytyviä tietoja palvelun […] Lue lisää

Autotalo Laakkosen autojen verkkokauppa

Tekijä: Crasman

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Laakkonen konserni halusi uudistaa verkkopalvelunsa rohkeasti. Asiakkaat ovat jo pitkään tottuneet etsimään autoja netistä, mutta moni ostamisen vaihe on kuitenkin edellyttänyt käyntiä myyntipisteessä. Ennakkoluulottoman suunnittelun ja viisaan toteutuksen ansiosta Laakkosen verkkopalvelussa voi nyt laskea oman autonsa vaihtoarvon, saada rahoituspäätöksen, maksaa auton ja tilata sen vaikka kotiovelleen. Verkkopalvelu tarjoaa myös personoitua tietoja ja yhteisöllisyyttä. Crasman konseptoi, […] Lue lisää

Kultajousi-verkkokauppa

Tekijä: Wysiwyg Oy

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kultajousi on muodikkaisiin koruihin ja kelloihin keskittyvä koko Suomen kattava vähittäiskauppaketju, jonka myymäläverkosto kattaa jo lähes kaikki suurimmat kaupungit ja taajamat. Kultajousen sivusto ja verkkokauppa on toteutettu Smilehousen Workspace-alustalla. Wysiwyg uudisti sivuston ja verkkokaupan nykyajan vaatimusten mukaiseksi. Uudistuksessa keskityttiin erityisesti käyttökokemukseen mobiililaitteilla. Sivuston suunnittelu tehtiin mobiili ensin -periaatteella. Verkkokauppaan on toteutettu monipuoliset suodattimet helpottamaan tuotevalikoiman […] Lue lisää

Tammed Oy

Tekijä: Wysiwyg Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Tammed Oy on ensihoito- ja ensiaputarvikkeiden tukkukauppa, joka varustaa ja kouluttaa asiakkaansa toimimaan oikein tapaturmatilanteissa. Wysiwyg on toteuttanut Tammedin verkkokaupan WordPressillä ja WooCommercella. Verkkokaupassa on käytössä Wysiwygin tekemät Checkout-, Prinetti- ja Matkahuolto-lisäosat. Verkkokauppaan on toteutettu myös laajennus, jolla asiakkaat voivat helposti tilata täydennystarvikkeita skannaamalla QR-koodin puhelimella. Verkkokaupan tuotesuosituksissa käytetään Nosto-palvelua. Lue lisää

Baiks

Tekijä: Sofokus Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suomen Polkupyörätukku on nyt Baiks. Yritys on vuonna 1994 perustettu pyöräilyn erikoisliikeketju, joka on maamme suurin koko perheen pyöränostopaikka. Myymäläverkostoon kuuluu 12 myymälää, jotka palvelevat ja auttavat asiakasta kaikissa pyöräilyyn liittyvissä asioissa. Keväällä 2017 Suomen Polkupyörätukku teki mittavan brändimuutoksen ja avasi uuden Baiks polkupyöräverkkokaupan. Tavoitteet Verkossa asioiva kuluttaja saattaa ostamisen sijaan vain seurata tuotetietoja ja […] Lue lisää

LashLovers

Tekijä: Sofokus Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

LashLovers Oy on vuonna 2011 perustettu suomalainen ripsienpidennystuotteiden alkuperäisvalmistuttaja ja alan kouluttaja. Laatu, turvallisuus ja jatkuva kehittäminen ovat yrityksen toiminnan ydin. Tämä kauneudenhoitoalan ammattilaisten käyttöön tarkoitettuja tuotteita maahantuova yritys tekee aktiivista yhteistyötä ja tuotekehitystä alan tarvikevalmistajien kanssa. LashLoversilla uskotaan vahvasti avoimuuteen sekä yhdessä oppimiseen ja yritys onkin kouluttanut Suomessa alalle jo yli 500 ripsienpidennysammattilaista. Tavoitteet […] Lue lisää

Andiata

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Andiata on tunnettu suomalainen vaatebrändi, joka suunnittelee ajattomia, naisellisia ja upeita vaatteita tyylikkäille naisille. Andiata halusi uudistaa verkkosivujaan vastaamaan uudistunutta brändiään ja panostaa verkkokauppansa kehittämiseen niin, että uudet asiakkaat myös nuoremmista ikäluokista löytäisivät heidän tuotteensa. Andiatan oma brändi antoi Contrastille tarvittavat suuntaviivat verkkosivujen ulkoasulle: kokonaisuudsta huokuu skandinaavisuus, ilmavuus, ajattomuus ja korkea laatu. Kuten itse vaatteissa, […] Lue lisää

Pieni ele -verkkokauppa

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pieni ele -verkkokaupassa lahjoittamalla voi tukea seitsemäätoista vammais- ja terveysliittoa. Vastalahjaksi saa lähettää bestikselle tai mielitietylle soman videotervehdyksen. Pieni ele -lahjoitusverkkokauppa toteutettiin WordPress / Woocommerce -yhdistelmällä. Käyttäjäpolku on toteutettu mahdollisimman jouhevaksi niin, että lahjoittaminen ei vaadi käyttäjän kirjautumista. Verkkolahjoituksen voi tehdä sekä suomen- että ruotsinkielisillä sivuilla. Lue lisää

Paahtimo Papu

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Intohimolla ja käsityönä pienissä erissä paahdettu pientilojen tuottama luomukahvi on löytänyt tiensä Jyväskyläläisten sydämiin. Papun ja Duden filosofioissa on paljon samaa, todennäköisesti siksi yhteistyö onkin ollut hyvin aktiivista ja antoisaa heti paahtimon aukeamisesta vuodesta 2014 lähtien. Verkkokaupasta toteutettiin visuaalisesti massasta poikkeava, intohimoa sekä käsityöläisyyttä esiintuova kokonaisuus. Tuoreen kahvin tai kahvitarvikkeiden tilaaminen suoraan kotiin ei voi […] Lue lisää

PAMA Hockey

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Padasjoen mailatehdas, tuttavallisemmin PAMA, kehitti uuden sukupolven mailan. Dude kutsuttiin hätiin toteuttamaan verkkokauppa, joka tuo mailan myös kuluttajien saataville. PAMAlle suunniteltiin sekä toteutettiin täysresponsiivinen verkkokauppa, jonka kautta mailan ostaminen on helppoa niin kuluttajille kuin yrityksillekkin. “Yhteistyö Duden kanssa sujui kerrassaan mainiosti. Aikataulu ja budjetti pitivät ja kaikkiin kysymyksiimme vastattiin ripeästi. Asiakkaat ovat kehuneet sivustoamme tyylikkääksi […] Lue lisää

Lumoava

Tekijä: Brave Digital Oy

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Lumoava tuo yhteen suomalaisen muotoilun ja koruvalmistuksen. Maamme huippusuunnittelijoiden toteuttama design sai arvoisensa verkkokaupan Brave Digitalin, AD Kiivin ja Lumoavan korubrändin yhteistyön tuloksena. Verkkokauppatoiminnallisuudet rakennettiin suoraan verkkosivuston sisälle, ERP-rajapintoja hyödyntäen. HAASTE: Luoda tyylikäs ja käytettävä web-sivusto verkkokauppatoiminnallisuudella ja jälleenmyyjät huomioon ottaen. RATKAISU: Kehitettiin näyttävästi korumallit esittelevä ja visuaalisesti kaunis verkkopalvelu, jossa verkkokauppatoiminnallisuudet rakennettiin suoraan verkkosivuston […] Lue lisää

Dekomi-verkkokauppa

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomi on suomalainen muotiin ja sisustukseen keskittynyt yritys. Suunnittelimme ja toteutimme täysin räätälöidyn verkkokaupan WordPressin ja WooCommercen päälle. Lopputuloksena oli raikas ja moderni kokonaisuus, jota on todella helppo käyttää ja ylläpitää. Dekomin tuotteet ovat räväyttäviä ja moderneja, joten tätä linjaa lähdimme myös hakemaan verkkokaupan suunnittelussa. Lue lisää

CO2Esto -verkkokauppa

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

CO2Esto Oy on asiantuntijayritys, jonka tarkoituksena on palvella yrityksiä, yhteisöjä ja yksilöitä löytämään kustannustehokkaita ratkaisuja ilmasto- ja energiakysymyksiin. Heille rakennettiin vahvasti kustamoitu WooCommerce verkkokauppa, jonka kautta kuluttaja-asiakkaat pystyvät mitätöimään päästönsä suoraviivaisesti. “Projekti meni sujuvasti, vaikka osa meidän porukasta on melko digi-dinosauruksia. Te Dudet piditte homman suunnan kohdallaan sekä ohjasitte keskittymistä olennaiseen. On myös plussaa että […] Lue lisää

Polarn O. Pyret -verkkokauppa

Tekijä: Lamia Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Polarn O.Pyret on monikansallinen lastenvaatteiden valmistaja sekä jälleenmyyjä. Aiemmin käytetty Nethit-verkkokauppa-alusta sekä SKJ-kassajärjestelmä olivat tulleet elinkaarensa päähän. Erityisesti Omnichannel toiminnallisuuden vaatimukset liiketoiminnassa edellyttivät järjestelmien modernisointia sekä joustavuutta. Toteutimme heille ratkaisun Magento-verkkokauppa-alustalla, johon integroitiin vahvasti yrityksen uusittu toiminnanohjaus- sekä kassajärjestelmä. Mitä Business to customer responsiivinen Magento-verkkokauppa, integraatio ERPLY-toiminnanohjaus/kassajärjestelmään. Erityistä Kävijämäärien suuri päivittäinen vaihtelu, laajat sisällönhallinnan työkalut, […] Lue lisää

Askelterapia-verkkokauppa

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Toteutimme asiakkaallemme, Sabora Pharmalle, verkkokaupan www.askelterapia.fi. Verkkokaupassa on tarjolla jalkojen hyvinvointiin liittyviä tuotteita. Lisäksi sivustolla kerrotaan jalkojen terveyteen liittyvistä asioista. Verkkokauppa toteutettiin Woocommerce-verkkokauppaohjelmistolla, joka on WordPressin lisäosa. Sivuston visuaalisesta ilmeestä vastasi FixUi Oy. Lue lisää

Viinikellari.com

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Viinikellari.comin alla jylläävät WordPress, WooCommerce ja WooThemesin monipuolinen ja mukautettava Storefront-teema räätälöitynä. Selkeälinjaiseen kauppaan toteutettiin mm. kanta-asiakkuusohjelma ja runsaasti markkinoinnillista toiminnallisuutta. Myös kauppa toimii luontevasti kaikilla päätelaitteilla. Lue lisää

Mareksound verkkokauppa

Tekijä: Lamia Oy

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Mareksound Oy on korkealaatuisten hifi- ja kotiteatterilaitteiden myyntiin erikoistunut liike. Loimme Mareksoundin uudelle verkkokaupalle puhtaan, minimalistisen ja tyylikkään ulkoasun, joka vastaa täydellisesti kaupassa myytävien upeiden tuotteiden olemusta. Pitkälle viety käytettävyys kuten helppo navigointi kaikilla päätelaitteilla tekee kaupassa shoppailusta hauskaa ja vaivatonta! Lue lisää

Pihlan verkkokauppa

Tekijä: Lamia Oy

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Julkaisimme uuden Pihlan verkkokaupan! Nyt voit näppärästi itse rakentaa haluamasi ikkunan tai oven verkossa. Ominaisuuksia kuten koko, materiaali, kahva, kätisyys ja ikkunalasi on mahdollista yhdistellä ja lukuisista vaihtoehdoista koota omia tarpeita vastaava tuote. Tarkasti suunniteltu käyttökokemus tekee kaupassa asioinnista miellyttävää myös tabletissa sekä mobiilissa. Lue lisää

Suomen Moneta verkkokauppa

Tekijä: Lamia Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Samlerhuset-konserniin kuuluva Suomen Moneta myy ja markkinoi keräilyrahoja ja -mitaleita. Sen uudeksi verkkokauppa-alustaksi valikoitui Lamian ‪Magento‬-ratkaisu. Täysin responsiivisessa verkkokaupassa tuotteiden selaus ja ostaminen on tehty äärimmäisen helpoksi! Pikakatselu-ominaisuus parantaa huomattavasti käyttäjäkokemusta ja erikoisuutena verkkokaupasta voi ostaa kokoelmatuotteita, jotka toimitetaan asiakkaalle säännöllisesti 4-6 viikon välein – suoraan kotiin! Lue lisää

HomCare Finlandin verkkokauppa

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

HomCare Finland Oy on luotettava suomalainen suoramyyntiyritys, joka markkinoi ja myy ihmisen ja kodin hyvinvointiin liittyviä laatutuotteita. HomCaren erikoisuutena asiakkaat voivat hankkia tuotteita HomCare-kutsuilla, jälleenmyyjiltä ja Club-asiakkaat suoraan verkkokaupasta. Uutta verkkokauppaa lähdettiin toteuttamaan, kun edeltävä kauppa ei pystynyt enää vastaamaan nykypäivän tarpeisiin. Igencen ratkaisu HomCarelle oli eri päätelaitteille mukautuva responsiivisen verkkokauppa, jonka alustana käytetään Magenton […] Lue lisää

Pedihealth-verkkokauppa

Tekijät: Design Valkea, Koodiviidakko

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pedihealthin verkkokauppa päätettiin uudistaa ilmeeltään ja tekniikaltaan nykyaikaiseksi Koodiviidakon ViidakkoStore-alustalle. Responsiiviseen verkkokauppaan liitettiin myös Koodiviidakon Postiviidakolla toteutettava uutiskirje, johon sisältö saadaan tuotettua rss-syötteinä suoraan verkkokaupan nostoista. Toteutuksen suunnitteli mainostoimisto Design Valkea. Lue lisää

Kookengän verkkokauppa

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kookenkä on Suomen suurin kenkäkauppaketju, jolla on ympäri maata sijaitsevien myymälöiden lisäksi oma verkkokauppa. Kasvavan mobiililiikenteen ja alati uudistuvien verkkopalveluiden vuoksi myös Kookenkä halusi päivittää palvelunsa vastaamaan nykyajan kuluttajien asettamia vaatimuksia. Eri verkkokauppatoimittajien joukosta Igence valittiin tuomaan ammattilaista tukea sekä näkemystä projektin aloittamiseksi ja loppuun viemiseksi. Verkkokauppaa kehitettiin Igencen kanssa erityisesti myyntinäkökulmasta. Alustaksi valittiin Magento, […] Lue lisää

Touhon Valinta-verkkokauppa

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Verkkoasema toteutti Touhon Valinta-verkkokaupan yhteistyössä mainostoimisto Kluun kanssa. Vanhan verkkokaupan alusta oli kankea, joten vaatimuksina uudelle verkkopalvelulle oli joustavuus, helppokäyttöisyys sekä moderni ulkoasu. Verkkokaupan alustaksi valittiin WooCommerce ja asiakaskohtaisena ratkaisuna toteutettiin helppokäyttöinen näkymä varastohallintaa varten. Verkkokaupalle toteutetaan myös hakukoneoptimointi Verkkoasemalla. Tutustu osoitteessa http://www.touhonvalinta.fi Lue lisää

Lomarengas

Tekijä: Tietotalo Infocenter Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Tietotalo uudisti pitkäaikaisen asiakkaansa Lomarenkaan verkkopalvelun vastaamaan kasvavaan mobiilikäyttöön. Suomen suurin lomamökkien välittäjä rakentaa kilpailukykyään verkossa aktiivisesti ja haluaa palvella asiakkaita siellä missä he ovat. Liikkeessä oleva asiakas halutaan tavoittaa ja palvella entistä nopeammin ja sujuvammin. Käyttäjälähtöisesti suunniteltu palvelu uudistettiin täysin ja toimintoja virtaviivaistettiin. Varaaminen on tehty yksinkertaiseksi ja selkeäksi. Asiakasta palvellaan saumattomasti laitteesta riippumatta. […] Lue lisää

Cumulus

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suomen suurimman hotelli- ja ravintola-alan yrityksen Restelin Cumulus-ketju on uudistunut. Cumulus on rento ja viihtyisä kaupunkihotelli, joka sijaitsee kaupungin keskustassa, hyvien liikenneyhteyksien äärellä. Verkkojulkaisujen suunnittelema ja toteuttama Cumulus.fi nostaa päärooliin sen, mikä on tärkeintä. Asiakkaat pääsevät nopeasti ja helposti tekemään varauksia ja inspiroituvat runsaista hotellitarjouksista. Tyylikäs, responsiivinen sivusto on integroitu kaksisuuntaisesti Restelin varausjärjestelmään. Tuloksena on […] Lue lisää

Lääkärikeskus Aava

Tekijä: Druid

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Loppuvuodesta 2013 Lääkärikeskus Aavalla oli vastassaan digitaalinen haaste: kilpailijoiden tahkotessa asiakasaikoja verkossa, jäi Aavan ajanvarauksen osuus pyöreään 20% kaikista varatuista ajoista, joista puolet jäi vahvistamatta ajanvarausratkaisun toimimattomuuden takia. Suunnittelimme ja toteutimme kaksivaiheisen uudistuksen. Ensiksi laitoimme kuntoon ajanvarausjärjestelmän asiakaspolut ja käyttöliittymän. Toisessa vaiheessa päivitimme Aava.fi-sivuston ulkoasun responsiiviseksi, uudistimme ulkoasun ja toteutimme sivuston Drupal 8:n päälle. Teknologiavalinta […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun