Tahto Group

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B) -kategoriasivulta.

Tahto Group auttaa asiakkaitaan modernisoimaan heidän IT-ympäristönsä Microsoftin pilviteknologioiden avulla. Tahdolla uskotaan, että maailma on muuttunut ja IT:tä tulee tehdä ihmisille, ei IT:lle.

Tahdolla oltiin tehty sivustouudistuksia sivustouudistuksien perään, eikä yksikään lopputulos koskaan oikein tuntunut onnistuvan kunnolla. Kun Tahdolla aloitti uusi kasvujohtaja ja markkinoinnin asiantuntija, päättivät he laittaa taas uuden sivustouudistuksen käyntiin. Koska Tahdon tapa toimia on olla lähellä asiakasta ja puhua heidän kieltään, halusivat he samoja asioita uuden sivuston toteuttajalta.

Tahdon tahtotila oli alusta lähtien selvä: sivuston tulee kestää aikaa niin ulkoasultaan kuin tekniikaltaan. Sisällöistä haluttiin helpommin hallittavissa olevia kokonaisuuksia ja visuaalisesta ilmeestä ammattimaisempi. Tahdolla on selkeät kasvusuunnitelmat, joita sivuston tulisi tukea pitkälle tulevaisuuteen. Pelkän sivustoprojektin toteuttajan sijaan etsittiin kumppania, joka pysyy rinnalla ja tukee Tahtoa muutoksen keskellä.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, eikös se näin ole? Sen takia tämäkin projekti aloitettiin työpajalla, jossa Tahdon porukka pääsi miettimään tulevan uuden sivuston rakennetta, toiminnallisuuksia ja ulkoasua Duden suunnittelijan sekä kehittäjän kanssa. Iloiseksi yllätykseksi tahtolaiset olivat jo hahmotelleet Ikean pahvipakkaukseen ajatuksiaan sisällöistä. Pystyimmekin sen ansiosta paneutumaan hyvinkin tarkasti kävijäpolkuihin ja siihen minkälainen mielikuva sivustolla halutaan luoda.

Suunnittelijamme työsti tiiviissä yhteistyössä Tahdon tiimin kanssa sivuston visuaalisen ilmeen raikkaaksi, houkuttelevaksi ja ammattimaisuutta huokuvaksi. Koodipuolella sisällön hallinnasta tehtiin täysin asiakkaan käsissä oleva paketti modulaaristen lohkojen avulla, mahdollistaen esimerkiksi kampanjasivujen omatoimisen kasaamisen. Sivuston nopeus hierottiin huippuunsa ja liidien konvertoimiseksi lisättiin Leadoon botteja.

Tahto tuottaa paljon materiaalia modernista IT:stä kiinnostuneille, joten toteutimme sivustolle tietopankin joka kerää yhteen blogikirjoitukset, webinaarit ja ladattavat oppaat.

Olipa webinaari live tai tallenne, Tahdon uusi sivusto tukee niiden julkaisua. Sivustolle rakennetun toiminnallisuuden ansiosta Tahto voi kerätä etukäteen ilmoittautumisia tulevaan webinaariin ja lähettää liven suoraan sivustolle upotettuna. Webinaaritallenteita pääsee katselemaan myös jälkikäteen sähköpostiin lähetetyn yksilöllisen linkin kautta.

”Tämä on ollut yksi hienoimmista projekteista tähän saakka omalla työurallani. Lähtökohdat olivat niinkin vaatimattomat, että tämän täytyi olla Tahdolla se viimeinen verkkosivuprojekti muutamaan vuoteen ja koen vahvasti, että olemme siinä tavoitteessa onnistuneet. Teillä on Dudella kyllä todella rautainen tiimi kasassa ja huomaa, että tätä on harjoiteltu. Kiitos tuhannesti, että autoitte meitä saamaan itsellemme sen kaikkien aikojen saitin ❤️”
– Pekka Hyvärinen, Kasvujohtaja

Lue lisää: B2B-verkkosivuston uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Turun ammattikorkeakoulun uusi verkkopalvelu

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Turun ammattikorkeakoulu uudisti 10 vuotta vanhan verkkosivustonsa tavoitteena parantaa käyttökokemusta, sujuvoittaa sisällöntuotantoa ja houkutella uusia opiskelijoita. Uusi verkkopalvelu toteutettiin käyttäjälähtöisen konseptin, visuaalisen uudistuksen ja modernin, nykystandardit täyttävän WordPress-lohkoteeman pohjalta. Vanhentunut verkkosivusto kaipasi kokonaisvaltaista uudistusta Aiempi turkuamk.fi-verkkopalvelu oli toteutettu noin kymmenen vuotta sitten. Vuosien varrella tarpeet olivat kasvaneet, mutta tekninen alusta ei enää palvellut tarkoitustaan. Samalla […] Lue lisää

Suomen Uusiutuvat

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohdat Suomen Uusiutuvat (entinen Suomen Tuulivoimayhdistys) toimii energia-alan edelläkävijöiden edunvalvojana ja tietopankkina, mutta vanha sivusto ei täysin palvellut yhdistyksen kasvavia tarpeita. Tavoitteena oli luoda nimiuudistuksen myötä uudistetun brändin pohjalta uskottava, läpinäkyvä ja proaktiivinen viestintäkanava, joka tukee niin jäsenmäärän kasvua, tiedon jakamista kuin vaikuttamistyötä. Haasteina olivat erityisesti sisällön jäsentely, käyttäjäpolut ja navigaation selkeys. Myös manuaalinen päivittäminen […] Lue lisää

Ylva

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohdat Ylva halusi uudistaa verkkosivustonsa tukemaan strategisia tavoitteitaan entistä vahvemmin ja vahvistamaan liiketilojensa näkyvyyttä. Yhteistyön lopputuloksena syntyi tyylikäs ja käyttäjäystävällinen sivusto, joka esittelee Ylvan liiketilat selkeästi ja uskottavasti, tavoitteenaan kasvattaa yhteydenottojen ja konversioiden määrää. Tavoitteet Esitellä Ylvan omistamat tilat ja asunnot helposti löydettävästi ja selkeästi. Selkeyttää käyttäjäpolkuja, jotka johtavat laadukkaisiin liideihin. Päivittää sivuston ilme vastaamaan […] Lue lisää

Turun AKK

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat Dude toteutti Turun AKK:n verkkosivujen kattavan uudistuksen, jossa tavoitteena oli parantaa sivuston käytettävyyttä, saavutettavuutta ja hakukonelöydettävyyttä. Tavoitteet Parantaa sivuston saavutettavuutta ja käytettävyyttä. Helpottaa tiedon löydettävyyttä ja selkeyttä. Optimoida sivustorakenne vastaamaan nykyaikaisia SEO-vaatimuksia. Mahdollistaa koulutustarjonnan selailu sujuvasti. Kehittää käyttäjäpolkuja eri kohderyhmille (alanvaihtajat, osaamisen kehittäjät, ensimmäistä tutkintoaan suorittavat). Uudistaa taustateknologian ja koodipohjan vastaamaan WordPressin standardeja ja […] Lue lisää

Probot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohdat Vanha sivusto tarjoili tekstipohjaista ja sivupohjiin pohjautuvaa sisältöä, jota ei päässyt kunnolla muovaamaan kasvavan yrityksen jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin. Tavoitteet Tähän päivään tuotu brändiä tukeva, moderni visuaalinen ilme Sivuston rakenteen selkeytys Asiakaskokemuksen parantaminen Selkeä ja joustava sivuston hallinta Mitä tehtiin Projektin askelmerkit selviteltiin aloitustyöpajassa, jossa määritettiin Probotin uuden sivuston tavoitteet, visuaaliset toiveet, tekniset toiminnallisuudet ja […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun