Tahto Group

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B) -kategoriasivulta.

Tahto Group auttaa asiakkaitaan modernisoimaan heidän IT-ympäristönsä Microsoftin pilviteknologioiden avulla. Tahdolla uskotaan, että maailma on muuttunut ja IT:tä tulee tehdä ihmisille, ei IT:lle.

Tahdolla oltiin tehty sivustouudistuksia sivustouudistuksien perään, eikä yksikään lopputulos koskaan oikein tuntunut onnistuvan kunnolla. Kun Tahdolla aloitti uusi kasvujohtaja ja markkinoinnin asiantuntija, päättivät he laittaa taas uuden sivustouudistuksen käyntiin. Koska Tahdon tapa toimia on olla lähellä asiakasta ja puhua heidän kieltään, halusivat he samoja asioita uuden sivuston toteuttajalta.

Tahdon tahtotila oli alusta lähtien selvä: sivuston tulee kestää aikaa niin ulkoasultaan kuin tekniikaltaan. Sisällöistä haluttiin helpommin hallittavissa olevia kokonaisuuksia ja visuaalisesta ilmeestä ammattimaisempi. Tahdolla on selkeät kasvusuunnitelmat, joita sivuston tulisi tukea pitkälle tulevaisuuteen. Pelkän sivustoprojektin toteuttajan sijaan etsittiin kumppania, joka pysyy rinnalla ja tukee Tahtoa muutoksen keskellä.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, eikös se näin ole? Sen takia tämäkin projekti aloitettiin työpajalla, jossa Tahdon porukka pääsi miettimään tulevan uuden sivuston rakennetta, toiminnallisuuksia ja ulkoasua Duden suunnittelijan sekä kehittäjän kanssa. Iloiseksi yllätykseksi tahtolaiset olivat jo hahmotelleet Ikean pahvipakkaukseen ajatuksiaan sisällöistä. Pystyimmekin sen ansiosta paneutumaan hyvinkin tarkasti kävijäpolkuihin ja siihen minkälainen mielikuva sivustolla halutaan luoda.

Suunnittelijamme työsti tiiviissä yhteistyössä Tahdon tiimin kanssa sivuston visuaalisen ilmeen raikkaaksi, houkuttelevaksi ja ammattimaisuutta huokuvaksi. Koodipuolella sisällön hallinnasta tehtiin täysin asiakkaan käsissä oleva paketti modulaaristen lohkojen avulla, mahdollistaen esimerkiksi kampanjasivujen omatoimisen kasaamisen. Sivuston nopeus hierottiin huippuunsa ja liidien konvertoimiseksi lisättiin Leadoon botteja.

Tahto tuottaa paljon materiaalia modernista IT:stä kiinnostuneille, joten toteutimme sivustolle tietopankin joka kerää yhteen blogikirjoitukset, webinaarit ja ladattavat oppaat.

Olipa webinaari live tai tallenne, Tahdon uusi sivusto tukee niiden julkaisua. Sivustolle rakennetun toiminnallisuuden ansiosta Tahto voi kerätä etukäteen ilmoittautumisia tulevaan webinaariin ja lähettää liven suoraan sivustolle upotettuna. Webinaaritallenteita pääsee katselemaan myös jälkikäteen sähköpostiin lähetetyn yksilöllisen linkin kautta.

”Tämä on ollut yksi hienoimmista projekteista tähän saakka omalla työurallani. Lähtökohdat olivat niinkin vaatimattomat, että tämän täytyi olla Tahdolla se viimeinen verkkosivuprojekti muutamaan vuoteen ja koen vahvasti, että olemme siinä tavoitteessa onnistuneet. Teillä on Dudella kyllä todella rautainen tiimi kasassa ja huomaa, että tätä on harjoiteltu. Kiitos tuhannesti, että autoitte meitä saamaan itsellemme sen kaikkien aikojen saitin ❤️”
– Pekka Hyvärinen, Kasvujohtaja

Lue lisää: B2B-verkkosivuston uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Rakennusliitto

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohta Rakennusliiton vanha verkkosivusto kaipasi uudistusta monella rintamalla. Sisältöä oli runsaasti, mutta tiedon löytäminen ja palveluiden äärelle pääseminen oli käyttäjille haastavaa. Jäsenet kokivat sivuston sekavaksi ja monimutkaiseksi käyttää, erityisesti asiointiin ja jäsenetuihin liittyvissä kysymyksissä. Myös uusien jäsenten houkuttelu oli vaikeaa, kun liittymiseen ohjaavat sisällöt ja polut eivät erottuneet riittävästi. Samalla haluttiin vahvistaa liiton viestintää ja […] Lue lisää

Tanssisali Lutakon digitaalinen lipunmyyntijärjestelmä

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Aiemmin Tanssisali Lutakon verkkosivuston eli jelmu.netin lipunmyynti hoidettiin sähköpostitse: asiakas lähetti varauksen, ja maksu suoritettiin tilisiirrolla. Prosessi toimi, mutta oli hidas, manuaalinen ja aiheutti paljon ylimääräistä hallinnollista työtä. Tavoitteet Tehdä lipun ostamisesta helppoa ja nopeaa Automatisoida maksaminen sekä sähköisten lippujen toimitus Vähentää järjestäjien manuaalista työtä Nostaa käyttäjäkokemus nykyaikaiselle tasolle Helpottaa Jelmu ry:n jäseneksi liittymistä […] Lue lisää

Coxan uusi intranet-verkkopalvelu

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Tekonivelsairaala Coxa Oy on Suomen ainoa ja pohjoismaiden suurin tekonivelleikkauksiin erikoistunut sairaala. Coxassa tehdään Euroopan vaikuttavimpia polvi- ja lonkkatekonivelleikkauksia. Mediasignal toteutti Coxa Oy:lle kattavan intranet-ratkaisun, joka tukee Coxan sisäistä viestintää ja työntekijöiden ohjeistusta. Toteutettu kokonaisuus kattoi projektin läpiviennin ja suunnittelun sekä teknisen toteutuksen ja monipuoliset integraatiot taustajärjestelmiin. Koska intranet on kriittinen työkalu Coxan päivittäisessä potilastyössä, […] Lue lisää

Keslan extranet-verkkopalvelu jälleenmyyjille

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Kesla Oyj kehittää työkoneita, teknologiaa ja palveluita asiakkaidensa kestävään menestykseen. Keslan liiketoiminta on keskittynyt kolmeen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat traktorivarusteet, puunkorjuulaitteet sekä auto- ja teollisuusnosturit. Yhteistyössä Keslan kanssa kehitetty eKesla-järjestelmä tukee globaalia jälleenmyyjäverkostoa ja palvelee loppuasiakkaita ympäri maailman. Järjestelmä mahdollistaa varaosakyselyiden, uusien laitteiden takuurekisteröintien ja takuuhakemusten käsittelyn saumattomasti. Prosessi tarjoaa reaaliaikaisen näkyvyyden kaikille osapuolille, mikä parantaa […] Lue lisää

Turun AKK

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat Dude toteutti Turun AKK:n verkkosivujen kattavan uudistuksen, jossa tavoitteena oli parantaa sivuston käytettävyyttä, saavutettavuutta ja hakukonelöydettävyyttä. Tavoitteet Parantaa sivuston saavutettavuutta ja käytettävyyttä. Helpottaa tiedon löydettävyyttä ja selkeyttä. Optimoida sivustorakenne vastaamaan nykyaikaisia SEO-vaatimuksia. Mahdollistaa koulutustarjonnan selailu sujuvasti. Kehittää käyttäjäpolkuja eri kohderyhmille (alanvaihtajat, osaamisen kehittäjät, ensimmäistä tutkintoaan suorittavat). Uudistaa taustateknologian ja koodipohjan vastaamaan WordPressin standardeja ja […] Lue lisää

Helinä Rautavaaran museo

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Helinä Rautavaara (1928-1998) oli persoonallinen tutkimusmatkailija, toimittaja ja keräilijä, joka kiersi väsymättä maailmaa. Museon verkkosivut olivat meille uudenlainen ja mielenkiintoinen haaste. Lähtökohdat Vanhalla sivustolla esiteltiin lähinnä näyttelyitä, eikä se antanut tarpeeksi monipuolista kuvaa museon tarjonnasta. Sivuston tekniikka oli sivupohjamaista ja staattista, joka ei tukenut sivuston sisältöä tarpeeksi hyvin. Tavoitteet Helinä Rautavaaran museolle asetettiin selkeät tavoitteet […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun