Juvenes Oy – uudet verkkosivut

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mainostoimisto Luma

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Juvenes Oy – WordPress-verkkosivujen uudistus

Valtakunnallisesti toimiva Juvenes Oy tarjoaa laajan kirjon palveluita, kattaen opiskelija- ja lounasravintolat sekä tapahtuma- ja catering-palvelut. Konserniin kuuluu yli kolmekymmentä eri ravintolayksikköä yhdeksällä eri paikkakunnalla.

Verkkosivujen rooli on ravintola-alalla keskeinen: niiden tulee palvella sekä päivittäistä viestintää että yksittäisten ravintoloiden löydettävyyttä. Juveneksen aiempi verkkosivukokonaisuus kaipasi perusteellista modernisointia teknisen pohjan, rakenteen ja visuaalisen ilmeen osalta.

Tavoitteena oli vahvistaa brändi-ilmettä digitaalisessa ympäristössä, parantaa käyttäjäkokemusta ja tehostaa yrityksen sisäisiä prosesseja.

Asiakkaan kommentti

”Yhteistyö Terhin ja Hannun kanssa sujui vaivattomasti ja lopputulos oli erittäin hyvä. Kiitos vielä uusista sivuista!”

Ida Juureva, markkinointipäällikkö, Juvenes Oy

Toteutus vaiheittain

Visuaalinen ilme ja brändin harmonisointi

Suunnittelun keskiössä olivat selkeys, käytännönläheisyys ja Juveneksen brändin mukainen esteettisyys. Ratkaisun tuli tukea konsernin pääbrändiä, mutta jättää tilaa myös yksittäisten ravintoloiden identiteeteille.

Olemassa olevaa visuaalista kieltä hienosäädettiin käyttämällä uusia korostus- ja varjovärejä. Päivitetty ilme otettiin käyttöön myös muussa markkinointimateriaalissa, mikä vahvisti brändin yhtenäisyyttä.

Tekninen toteutus ja sisällönhallinta

Sivusto rakennettiin WordPress-alustalle hyödyntäen ACF-kenttiä ja räätälöityä pohjarakennetta, joiden avulla jokainen ravintolasivu muodostuu automaattisesti täytettävien kenttien perusteella.

Sivuston arkkitehtuuri luotiin helpottamaan yli 30 ravintolapäällikön päivittäistä työtä: ruokalistat, hinnat ja ravintolakohtaiset tiedot päivittyvät nyt nopeasti ja yhdenmukaisesti. Ravintolat ja henkilöstö toteutettiin omiksi sisältötyypeikseen, mikä tekee kokonaisuudesta johdonmukaisen ja helposti ylläpidettävän.

Navigointi ja käyttäjäkokemus

Sivuston rakenne optimoitiin tiedon löydettävyyttä varten. Ravintolat esitetään kaupungeittain ryhmiteltyinä, mikä helpottaa asiakkaan hakuprosessia. Käyttöliittymä on visuaalisesti miellyttävä ja helposti lähestyttävä, ja se palvelee sekä opiskelija- että yritysasiakkaita.

Jamix-integraatio

Sivustolle kehitettiin räätälöity WordPress-lisäosa, joka automatisoi ravintoloiden lounaslistojen tuonnin Jamix Menu -järjestelmästä. Lisäosa hyödyntää ravintolakohtaisia Menu ID-arvoja, joiden perusteella se muodostaa oikean Jamix-kyselyn ja tuo ajantasaiset ruokalistat näkyviin jokaiselle ravintolasivulle. Lounaslistat päivittyvät automaattisesti ilman manuaalista työtä.

Integraation hallinta on toteutettu ACF-kenttien avulla. Ravintolakohtaiset tunnukset syötetään WordPressin ylläpidossa selkeisiin kenttiin, joista lisäosa lukee tarvittavat arvot. Tiedot esitetään sivuilla kustomoidun ravintolasivupohjan kautta, joka on suunniteltu näyttämään integraation tuottama sisältö rakenteellisesti oikein ja visuaalisesti yhtenäisesti.

Lisäosa on Polylang-yhteensopiva, ja se tunnistaa automaattisesti käytössä olevan kieliversion. Sama Jamix-data renderöidään oikein suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi hyödyntäen samoja tunnisteita kaikissa kieliversioissa, mikä tekee ratkaisusta sekä kevyen että helposti ylläpidettävän.

Lopputulos

Juvenes sai käyttöönsä modernin verkkopalvelun, joka esittelee yhtiön ravintolat ja palvelut selkeästi ja tehokkaasti. Tekninen toteutus yhdistettynä käyttäjälähtöiseen suunnitteluun loi toimivan työkalun, joka hyödyttää sekä asiakkaita että Juveneksen henkilökuntaa.

Olimme todella tyytyväisiä uusiin nettisivuihin!

Ida Juureva, markkinointipäällikkö, Juvenes Oy

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Keslan extranet-verkkopalvelu jälleenmyyjille

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Kesla Oyj kehittää työkoneita, teknologiaa ja palveluita asiakkaidensa kestävään menestykseen. Keslan liiketoiminta on keskittynyt kolmeen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat traktorivarusteet, puunkorjuulaitteet sekä auto- ja teollisuusnosturit. Yhteistyössä Keslan kanssa kehitetty eKesla-järjestelmä tukee globaalia jälleenmyyjäverkostoa ja palvelee loppuasiakkaita ympäri maailman. Järjestelmä mahdollistaa varaosakyselyiden, uusien laitteiden takuurekisteröintien ja takuuhakemusten käsittelyn saumattomasti. Prosessi tarjoaa reaaliaikaisen näkyvyyden kaikille osapuolille, mikä parantaa […] Lue lisää

WorkPower & MediPower – uudet verkkosivustot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta WorkPowerille ja MediPowerille vuonna 2022 toteutetut verkkosivut alkoivat olla uudistamisen tarpeessa. Yritys tarvitsi modernin, selkeän ja joustavan sivuston, joka vastaisi paremmin työnhakijoiden ja rekrytointikumppania etsivien yritysten tarpeisiin. Samalla markkinointitiimi toivoi joustavampia työkaluja sisällönhallintaan ja liidien keräämiseen. MediPowerille haluttiin oma ilme ja brändin mukaiset sisällöt, mutta samalla teknisellä pohjalla toimiva ratkaisu. Tavoitteet Selkeät ja helpot […] Lue lisää

Kulttuuripankin uudistunut verkkopalvelu

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Kulttuuripankki – verkkopalvelun kehitys Kulttuuripankki on verkkopalvelu, joka kokoaa yhteen taiteilijat, taideyhteisöt ja tuottajat. Palvelussa kulttuurin- ja taiteen tekijät voivat luoda omia profiileja ja esitellä omia palveluitaan, kuten esityksiä, työpajoja, kiertäviä näyttelyitä sekä asiantuntijapalveluita. Palvelun kuvaus Kulttuuripankki-verkkoalustan tavoitteena on keskittää taide- ja kulttuuripalvelut yhteen paikkaan mikä antaa tekijöille alustan esitellä omia palveluitaan sekä helpottaa tilaajien, […] Lue lisää

Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen uudistunut verkkosivusto

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK on monialainen ammatillinen kouluttaja ja työelämän kehittäjä. TAKK tarjoaa ammatillisia perustutkintoja, ammatti- ja erikoisammattitutkintoja sekä ammatillista lisä- ja täydennyskoulutusta yli 20 ammattialalta. Yrityksille ja organisaatioille TAKK tarjoaa joustavat ja yksilölliset henkilöstön osaamisen ja liiketoiminnan kehittämisen palvelut. Tampereen Aikuiskoulutuskeskus ja Mediasignal ovat tehneet yhteistyötä useiden vuosien ajan. Tampereen Aikuiskoulutuksen kanssa yhdessä on toteutettu […] Lue lisää

Coxan uusi intranet-verkkopalvelu

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Tekonivelsairaala Coxa Oy on Suomen ainoa ja pohjoismaiden suurin tekonivelleikkauksiin erikoistunut sairaala. Coxassa tehdään Euroopan vaikuttavimpia polvi- ja lonkkatekonivelleikkauksia. Mediasignal toteutti Coxa Oy:lle kattavan intranet-ratkaisun, joka tukee Coxan sisäistä viestintää ja työntekijöiden ohjeistusta. Toteutettu kokonaisuus kattoi projektin läpiviennin ja suunnittelun sekä teknisen toteutuksen ja monipuoliset integraatiot taustajärjestelmiin. Koska intranet on kriittinen työkalu Coxan päivittäisessä potilastyössä, […] Lue lisää

Suomensatamat.fi – brändi-ilmeen ja verkkosivuston uudistus

Tekijä: Mainostoimisto Luma

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Suomen Satamat – verkkosivuston uudistus Suomen Satamat ry:n verkkosivusto kaipasi kokonaisvaltaista päivitystä niin visuaalisen ilmeen, sisällön kuin teknisen toteutuksen osalta. Tavoitteena oli tuoda yhdistyksen toiminta esille nykyaikaisesti ja saavutettavasti sekä tarjota selkeä ja helposti käytettävä palvelu eri sidosryhmille. Projekti toteutettiin vaiheittain: visuaalisen ilmeen ja rakenteen suunnittelusta tekniseen toteutukseen ja optimointiin asti. Asiakkaan kommentti ”Yhteistyö Mainostoimisto […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun