Europicnic.fi-verkkokauppa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 5 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Into-Digital suunnitteli ja toteutti Picnic Yhtiöiden Europicnicille uuden verkkopalvelun, jossa yhdistyy yrityksen verkkosivut ja verkkokauppa. Asiakkaille virtuaaliset ovet avautuivat huhtikuussa 2020. Julkaisujärjestelmänä toimii WordPress yhdessä WooCommercen kanssa.

Avainroolissa hankkeessa oli verkkokaupan määrittely: miten tuotteita voi selata ja hakea, miten ostopolku toimii ja miten käyttäjiä hallitaan. Ennen toteutusta oli myös tutkittava integraatiot verkkopalvelun ulkopuolisiin järjestelmiin, jotta data liikkuisi sukkelasti ja manuaalisesta tietojen päivittämisestä eri alustoille voisi luopua.

”Meillä oli paljon standardista poikkeavia toiveita ja vaatimuksia. Useimpiin näihin löytyi ratkaisu, jos ei suoraan hyllyltä, niin asiantuntijoiden ratkaisemana. Into-Digitalin Antti Lassila on huikea ammattilainen, jolta löytyi aina vaihtoehtoja ratkaisuksi”, Europicnicin toimitusjohtaja Antti Leppävuori kiteyttää.

Europicnic.fi-verkkopalvelu pitää sisällään Netaxept-luottokorttimaksuratkaisun ja täysin räätälöidysti rakennetun automatisoituun XML-sanomaan perustuvan liittymän iScala-järjestelmään niin tuotetietojen tuonnin, kuin tilausten viennin osalta.

Verkkopalvelun ensimmäinen versio on julkaistu, mutta projektin aikana tunnistettiin useita kehityskohteita. Seuraavaksi luvassa on tulosten mittaamista ja seurantaa, joiden pohjalta on hyvä jatkaa kehittämistä. Suunnitelmissa on myös lähteä hyödyntämään uuden palvelun potentiaalia hakukonemarkkinoinnin ja verkkomainonnan maailmassa.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Fida.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Fida on yksi Suomen suurimmista avustus- ja lähetysjärjestöistä, ja sen globaali työ vaikuttaa vuosittain lukuisiin ihmisiin kymmenissä maissa. Uudistimme Fidan kaksi verkkopalvelua (fida.fi ja fida.info) yhdeksi fida.fi-verkkopalveluksi siten, että se yhdistää Fidan globaalit ja paikalliset toiminnot yhteen. WordPress-verkkopalvelukokonaisuus pitää sisällään: -Erittäin monipuoliset sisällönesitystavat -Lukuisia räätälöityjä sisältötyyppejä -Räätälöidyt kerta- ja kuukausilahjoituslomakkeet niin yksityishenkilöille, kuin yrityksille -Myymälä- […] Lue lisää

NYT Opeportaali -sovellus

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Nuorten yrittäjyys ja talous NYTin uusi Opeportaali on verkkopalvelu, jonka keskeisimpänä tavoitteena on mahdollistaa NYTin sopimuskuntien oppilaitoksien opettajille NYTin palveluiden käyttöönotto ja käyttö. NYTin palvelut ovat oppimiskokonaisuuksia, jotka sisältävät valmiit materiaalit ja opettajille ja oppilaille. Opeportaalin käyttäjät ovat peruskoulujen, lukioiden ja ammatillisten oppilaitosten opettajia. Keväästä 2025 alkaen Opeportaalilla otetaan käyttöön n. 150 000 oppilaan palvelut […] Lue lisää

Kauppakeskus Forum Jyväskylä – uudet verkkosivut

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Forumin verkkosivusto oli jäänyt vanhan brändi-ilmeen ja sekavan rakenteen varaan. Tarjonta ja kampanjat eivät nousseet esiin toivotulla tavalla, ja ylläpito oli työlästä. Kokonaisuus kaipasi sekä visuaalista että teknistä uudistusta. Tavoitteet Luoda laadukas, selkeä ja houkutteleva sivusto Forumin uudella ilmeellä, sekä tuoda kauppakeskuksen monipuolinen tarjonta helposti saataville Mahdollistaa liikkeitä koskevien tarjousten ja kampanjoiden helppo ja […] Lue lisää

Harvia Group – uusi konsernisivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Toteutimme Harvia Groupille modernin sivuston, joka toimii luotettavana tiedonlähteenä sijoittajille ja kokoaa konsernin brändit yhdeksi selkeäksi kokonaisuudeksi. Uudistus vahvistaa Harvian digitaalista näkyvyyttä, brändimielikuvaa ja uskottavuutta globaaleilla markkinoilla. Erityisesti sijoittajille suunnattu sisältö kaipasi rakenteellista uudistusta. Pörssiyhtiönä Harvialla on vastuu tarjota reaaliaikainen ja luotettava tieto muun muassa osakkeen tilanteesta ja pörssitiedotteista, mutta yhtiö halusi myös parantaa tiedon […] Lue lisää

Moominbaby.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Uusi Moominbabyn verkkosivusto palvelee kuluttaja-asiakkaita koko Euroopassa. Maaversiot palvelusta toteutettiin Suomeen, Saksaan, Portugaliin ja Englantiin. Uudistuksessa keskityttiin palvelun rauhalliseen visuaaliseen ilmeeseen, tuotteiden selkeään esittämiseen sekä monipuoliseen skaalautumiseen useille markkina-alueille. Samalla asiakkaalle toteutettiin markkinoinnin automaation ratkaisuita liittyen ilmaisen tuotenäytteen tilaamiseen. Verkkopalvelu toteutettiin WordPress-sisällönhallintajärjestelmän päälle, mikä tarjosi monipuolisen ja käyttäjäystävällisen alustan asiakkaan sisältöasiantuntijoille. Verkkopalvelun ylläpitäjät hallitsevat verkkopalvelun […] Lue lisää

Juvenes Oy – uudet verkkosivut

Tekijä: Mainostoimisto Luma

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Juvenes Oy – WordPress-verkkosivujen uudistus Valtakunnallisesti toimiva Juvenes Oy tarjoaa laajan kirjon palveluita, kattaen opiskelija- ja lounasravintolat sekä tapahtuma- ja catering-palvelut. Konserniin kuuluu yli kolmekymmentä eri ravintolayksikköä yhdeksällä eri paikkakunnalla. Verkkosivujen rooli on ravintola-alalla keskeinen: niiden tulee palvella sekä päivittäistä viestintää että yksittäisten ravintoloiden löydettävyyttä. Juveneksen aiempi verkkosivukokonaisuus kaipasi perusteellista modernisointia teknisen pohjan, rakenteen ja […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun