Ensi- ja turvakotien liiton laaja verkkosivukokonaisuus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Ensi- ja turvakotien liitto (ETKL) on turvallisten ihmissuhteiden asiantuntija. Yhteistyömme ETKL:n kanssa käynnistyi kesällä 2024 tavoitteena parantaa ihmisten tiedon ja avun saantia. Lisäksi tavoitteena oli kehittää organisaation yhdistysten valmiuksia auttaa. Tuore verkkopalvelukokonaisuus tehostaa ETKL:n verkkoviestintää sekä näkyvyyttä. Me vastasimme ETKL:n pääsivuston, teemasivustojen sekä yhdistyssivustojen suunnittelusta ja toteutuksesta. Yhteistyö jatkuu Huolenpidon merkeissä.

Hanke sisälsi koko ETKL:n verkkopalvelukokonaisuuden uudistamisen. Uudistus käsitti organisaation yleissivuston ensijaturvakotienliitto.fi:n lisäksi neljä teemasivustoa:

Apuaeroon.fi
Nettiturvakoti.fi
Vauvaperhe.fi
Onksok.fi

Lisäksi hankkeessa luotiin yhdistyssivustoteema, jolla perustettiin yli 20:n yhdistyksen sivustot. Muun muassa:

Ek-perhetyo.fi
Enstu.fi
Kaapatutlapset.fi

Laaja WordPress-verkkopalvelukokonaisuus pitää täten sisällään muun muassa:

  • Räätälöidyt kerta- ja kuukausilahjoitustoiminnot
  • Jäsenyhdistyshaun
  • Monipuolisen materiaalipankin
  • Lukuisia räätälöityjä sisältötyyppejä
  • Kymmeniä monipuolisia sisältölohkoja
  • Erittäin laajat ja kattavat sisältötyyppikohtaiset hakutoiminnot ja yleishaun, jotka hakevat sisältöä koko sivustoverkostosta
  • Maksurajapinta- ja Salesforce-integraatiot
  • PTV-integraation (Palvelutietovaranto) yhdistysten palveluiden osalta

 

Tämän kokonaisuuden uudistaminen oli melkoinen ponnistus niin meille kuin Intolle. Me kuitenkin onnistuimme omassa hommassamme ja Into omassaan, joten en voisi olla tyytyväisempi niin lopputulemaan kuin matkaan kohti sitä.

Laura Kouri, Viestinnän asiantuntija, ETKL

Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Luoto-hankkeen verkkosivusto

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Yhdistimme strategisen palvelumuotoilun ja ekologisen teknologiaosaamisemme luodaksemme Uudenmaan liiton Luoto-hankkeelle digitaalisen alustan, joka vauhdittaa luovien alojen kestävyysmurrosta. Loimme helppokäyttöisen ja innostavan tietopankin, joka palvelee, yhdistää ja tukee koko toimialaa. Uudenmaan liitto on 1,8 miljoonan asukkaan maakunnan strateginen suunnittelija ja kehittäjä, jonka keskiössä ovat alueen kansainvälisyys, vetovoima ja asukkaiden hyvinvointi. Tulevaisuuteen suuntautuvana toimijana liitto tarttuu aktiivisesti […] Lue lisää

Duunikoutsi-sovellus työnhaun tueksi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. Duunikoutsi on 13–25-vuotiaille nuorille suunnattu maksuton sovellus. Sovelluksen sisältö soveltuu nuorille, jotka ovat hakemassa TET-paikkaa, kesätöitä, harjoittelupaikkoja tai työpaikkaa. Duunikoutsi-sovellus sisältää kaiken, mitä nuoren tarvitsee tietää työelämästä: […] Lue lisää

Helsinkimissio.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Suunnittelimme ja toteutimme HelsinkiMissio.fi-verkkopalvelun, jossa yhdistyy: Sisällöllisesti erittäin laaja verkkosivusto Räätälöidyt lahjoituspolut ja -lomakkeet Verkkokauppatoiminnallisuudet Verkkopalvelu on toteutettu WordPress-julkaisujärjestelmällä ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosalla. Lue lisää: Järjestön sivustouudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa Lue lisää

Elonen – uusi verkkosivusto

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Elonen halusi verkkosivuston, joka palvelee paremmin kaikkien heidän kohderyhmiensä tarpeita. Kuluttajat etsivät tuotteita, reseptejä ja lähintä kahvilaa. Kauppiaat ja HoReCa-asiakkaat kaipasivat kattavaa tuotepankkia ja bränditietoa. Vanha sivusto ei enää taipunut näihin tarpeisiin. Tavoitteet Tuoda Elosen brändiä paremmin esiin Selkeyttää rakenteita eri käyttäjäryhmien näkökulmasta Esitellä koko tuotevalikoima selkeästi ja suodatettavasti Tarjota ländärit sesongeille, ruokavalioille ja […] Lue lisää

Keskisuomalaisen markkinoinnin palvelukanava Meks

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Meks on Mediakonserni Keskisuomalaisen markkinoinnin palvelukanava. Konsernin vahvat mediabrändit ovat mainostajalle erinomainen kosketuspinta paikallisesti sekä valtakunnallisesti. Suunnittelimme ja toteutimme heille WordPress-verkkosivuston, jonka ensisijainen tarkoitus on brändimielikuvan rakentamisen lisäksi kasvattaa mediamyynnin liiketoimintaa. Verkkopalvelun tärkein yksittäinen toiminnallisuus on tuote­listaus, -suodatus ja -haku. Tuote­tiedot tuodaan asiakkaan CRM-järjestelmästä Salesforcesta. Yhteyden­otot puolestaan viedään verkko­sivustolta Salesforceen myyjien käsiteltäväksi. Integraatio on siis […] Lue lisää

Pirkanmaan kulttuuripankki

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Kulttuuripankki on Tampereen kaupungin ylläpitämä maksuton palvelu. Projektin tavoitteena oli luoda pirkanmaalaisten taiteilijoiden ja kulttuuritoimijoiden työllistymistä, verkostoitumista ja osaamista edistävä välittäjämalli sekä sitä tukeva verkkoalusta. Sivuston palvelumuotoilu- ja suunnitteluvaiheessa kaikki ratkaisut tuli ajatella kahdesta näkökulmasta. Käyttäjät ovat kulttuurin ja taiteen tekijöitä, mutta myös tilaajia. Palvelun keskeinen tavoite on auttaa heitä löytämään toisensa. Suunnittelimme palvelun houkuttelevaksi etenkin visuaalisuutensa […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun