Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi.
Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat.
Projekti alkoi yhteisellä kick off -tapaamisella, jossa asiakkaan toiveet käytiin yksityiskohtaisesti läpi. Tämän jälkeen siirryttiin nopeasti varsinaiseen tekniseen toteutukseen. Projektin keskeisiä osia olivat WordPress-verkkokaupan toteutus ja tuotteiden siirtäminen vanhasta kaupasta. Tuotteiden tuomiseen vanhalta alustalta kehitettiin oma tuontityökalu.
Samalla verkkokaupan ilmettä päivitettiin, ja joitakin uusia toiminnallisuuksia (kuten tarjouspyyntö ja parannettu tuotehaku) toteutettiin. Sivuston frontend-puolella käytetään pääosin React-komponentteja sisältöelementteinä. Parissa kuukaudessa sivusto oli toteutettu, ja testauksen kautta siirryttiin käyttöönottoon ja julkaisuun.
Toteutimme kiinteistöjen energia- ja säästöratkaisuihin erikoistuneen Lem-Kemin kanssa yhtiön ratkaisuja esittelevän hiilineutraalikiinteisto.fi -verkkopalvelun WordPressin avulla. Palveluratkaisujen showcase Hiilineutraalikiinteisto.fi esittelee Lem-Kemin erilaisia palvelu- ja tuoteratkaisuja 360 asteen panoramakuvien ja ”hotspot”-tietokohtien avulla. Palvelussa esitellään erilaisia taloyhtiöille ja kiinteistön omistajille tärkeitä näkymiä tai kohtia, ja niissä tyypillisesti käytettyjä ratkaisuja energiatehokkuuteen. Esimerkiksi parkkipaikan osalta esitellään ratkaisuja ulkovalaistukseen ja lasipintojen […] Lue lisää
Taustaa ja projektin tavoitteet Sivustolla julkaistaan HUS:in lautakunnan vuosittaiset lakisääteiset arviointikertomukset. Arviointikertomuksessa arvioidaan HUSille asetettujen tavoitteiden toteutumista sekä toiminnan tuloksellisuutta ja tarkoituksenmukaisuutta. Arvioinnin perusteella annetaan suosituksia toiminnan kehittämiseksi. Tarkastuslautakunnan tehtävänä on arvioida HUSille asetettujen tavoitteiden toteutumista sekä toiminnan tuloksellisuutta ja tarkoituksenmukaisuutta. Lisäksi tarkastuslautakunta järjestää HUS-yhtymän hallinnon ja talouden tarkastuksen, mukaan lukien tilintarkastuksen, ja valvoo keskeisten […] Lue lisää
Nordicpedmed on yhteispohjoismainen lastenlääketutkimusverkosto, joka toimii kaikkissa pohjoismaissa (Tanska, Suomi Islanti, Norja ja Ruotsi) ja on perustettu vuosien 2014-2017 aikana. Verkoston tavoitteena on auttaa lasten terveydellisen hoidon kehitystä, tiedon lisäämistä ja siitä viestimistä. Nordicpedmed-verkkopalvelu on tarkoitettu uusien kliinisten kokeiden pyyntöihin. Palvelu on suunnattu lääkeyhtiöille, tutkimusorganisaatioille, viranomaisille, biolääketieteen ja bioteknologian yrityksille, terveysteknologian yrityksille sekä akateemisille verkostoille. […] Lue lisää
Modernin liiketoiminnan tarpeita vastaava verkkosivusto Ensto on kansainvälinen teknologiayhtiö ja perheyritys, joka mahdollistaa vihreää siirtymää toimittamalla luotettavia, turvallisia ja kestäviä ratkaisuja sähkönjakeluun. Enston liiketoimintaympäristö oli muuttumassa, mikä loi tarpeen uudistaa tapaa, jolla sen tarjoamat innovatiiviset ratkaisut esitetään verkossa. Yrityksen tavoitteena oli liiketoiminnan ja myynnin kasvun lisäksi laajentuminen globaalisti, ja tähän kaivattiin tukea verkkosivuston ja brändin […] Lue lisää
Kansallinen syöpäkeskus FICAN on hyvinvointialueiden, HUSin sekä lääketieteellisten yliopistojen muodostama yhteistyöverkosto, jonka edistää syövän ehkäisyä, diagnostiikka, hoitoa ja kuntoutusta. Suunnittelimme ja toteutimme FICANIN verkkopalvelun WordPressillä. Taustaa ja projektin tavoitteet FICAN koostuu kansallisesta koordinoivasta syöpäkeskuksesta ja viidestä alueellisesta keskuksesta: pohjoinen, itäinen, eteläinen, läntinen ja sisä-Suomen syöpäkeskukset. Koko verkoston viestintää varten haluttiin luoda yhteinen verkkoalusta jossa tieto […] Lue lisää
Verkkosivustouudistuksen lähtökohdat Verdiksen ja G-Worksin yhteistyö alkoi vuonna 2019, kun uudistimme silloisen Urbaserin verkkosivuston. Vuonna 2023 tapahtuneiden yrityskauppojen myötä yritys sai uuden nimen, Verdis, ja sen visuaalinen ilme päivitettiin. Verkkosivuston uudistaminen tuli ajankohtaiseksi, jotta uusi brändi-ilme saataisiin näkyviin myös digitaalisessa ympäristössä. Projektissa pääkehittäjänä toiminut Altti pääsi uudistamaan Verdiksen verkkosivuston jo toistamiseen. Edellinen uudistus yli viisi […] Lue lisää
Vierityspalkki.fi
Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.
Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.
Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.
on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.
Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa. Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.