Brella sivustouudistus

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Keväällä 2020 kiihtyneen koronapandemian seurauksena ihmisten fyysinen kokoontuminen loppui kuin veitsellä leikaten.

Tämä kiihdytti yleisötapahtumien verkostoitumissovellus Brellan kehittymistä täydeksi hybriditapahtuma-alustaksi, jonka avulla paikan päällä kokoontuminen ja virtuaalinen sulautuvat saumattomaksi kokonaisuudeksi.

Tuotteen evoluution sekä seuraavalle tasolle loikkaavan liiketoiminnan kasvun myötä myös Brellan verkkosivustoa oli aika uudistaa. Palvelun paketointi oli päivitettävä vastaamaan hybridiajan ihanneasiakkaiden tarpeita. Samalla sivuston julkaisualustana toimivan HubSpotin sisällönhallintajärjestelmää tuli muokata monipuolisemmaksi ja joustavammaksi.

Kolmantena tavoitteena oli virkistää sivuston visuaalisuutta, säilyttäen kuitenkin Brellan tunnusomainen ilme, jossa keskeisiä elementtejä ovat leikkisyys, rentous ja ihmisläheisyys, käytännössä kaikki mikä on korporaatiomeiningin vastakohtaa.

Jätä kommentti