Alucar

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B) -kategoriasivulta.

Alucar on maailman johtava puutavara-autojen päällerakentaja. Morgan konseptoi ja toteutti yhtiölle alan edistyksellisimmän verkkopalvelun, joka toimii samaan aikaan myynnin työkaluna ja valmiiden puutavara-autojen esittelyareenana. Sivuston uutishuone on koko yritysviestinnän pääkanava ja toimii samalla Alucar Eagle -asiakaslehden verkkojulkaisuna.

Morgan vastasi Alucarin sivuston konseptoinnista, käyttöliittymäsuunnittelusta, sisällöntuotannosta ja ohjelmoinnista. Sivusto on myös Morganin omassa hostingissa.

Alucarin sisältörikkaan ja myyntilähtöisen sivuston tehtävä on palvella puunkuljetusyrityksiä ja kuljettajia mahdollisimman monipuolisesti. Sivuston tärkeimmät osa-alueet ovat laajat tuotesivut, valmiit rakennetut autot ja uutishuone. Sivujen ylivoimaisesti suosituin osio ovat valmiit rakennetut autot. Autojen esittelyä ja selausta helpottamaan kehitimme filtteröintityökalun, joka suodattaa autoja näkyville käyttäjän valitsemien speksien mukaisesti.

Kokonaisuudessaan Alucarin sivusto tarjoaa harvinaisen runsaasti tietoa yrityksen tuotteista, laajoja artikkeleita alalta sekä satoja valmiiden autojen referenssejä. Kaikki eri osa-alueet kytkeytyvät toisiinsa tuotesivuilla, jotka ovat sivuston keskiössä. Jokaisen pankon ja komponentin omalla tuotesivulla esitellään tuotteen tarkat tiedot mittoineen, kuvineen, videoineen ja lisätiedostoineen. Parhaimmillaan tuotesivua voi rikastuttaa yhä lisää aiheeseen liittyvällä sisällöllä, jota haetaan muualta sivustolta. Näitä sisältöjä ovat esimerkiksi yhteensopivat muut tuotteet, Alucarin rakentamat autot, joissa kyseistä tuotetta käytetään sekä tuotteeseen liittyvät uutishuoneen artikkelit.

Lue lisää: B2B-verkkosivuston uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Rakentaja-lehti

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Rakentaja-lehti haluttiin tuoda selvemmin esiin omana julkaisunaan ja samalla kasvattaa sen digitaalista tavoittavuutta. Vanha lehtialusta ei palvellut lukijaa tai toimitusta nykyaikaisella tavalla. Uudessa toteutuksessa tavoitteena oli tehdä lehdestä helposti selattava, ajankohtainen ja visuaalisesti houkutteleva, jotta sisältö tavoittaa entistä laajemman yleisön. Sivusto rakennettiin multisite-toteutuksena osaksi Rakennusliiton verkkopalvelua. Tavoitteet Parantaa Rakentaja-lehden näkyvyyttä ja saavutettavuutta verkossa Houkutella […] Lue lisää

MDI

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Suomen kehittämisessä mukana olevan konsultointiyritys MDI:n kasvun myötä yrityksen vanhat sivut tulivat tiensä päähän. Sivustolle haluttiin tehdä täysremontti, jonka lopputuloksena syntyisi MDI:n brändin näköinen, asiantuntijuudesta kertova ja teknisesti tasokas verkkopalvelu rikkaalla sisällöllä. Uudistus toteutettiin Morganin kanssa monipuolisten vaiheiden kautta, joiden aikana sivuston strateginen merkitys ja tavoitteet määriteltiin sivuston ulkoasu ja rakenne muutettiin täysin sisällöt muokattiin […] Lue lisää

Rakennusliitto

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohta Rakennusliiton vanha verkkosivusto kaipasi uudistusta monella rintamalla. Sisältöä oli runsaasti, mutta tiedon löytäminen ja palveluiden äärelle pääseminen oli käyttäjille haastavaa. Jäsenet kokivat sivuston sekavaksi ja monimutkaiseksi käyttää, erityisesti asiointiin ja jäsenetuihin liittyvissä kysymyksissä. Myös uusien jäsenten houkuttelu oli vaikeaa, kun liittymiseen ohjaavat sisällöt ja polut eivät erottuneet riittävästi. Samalla haluttiin vahvistaa liiton viestintää ja […] Lue lisää

Oulun kaupungin multisite-verkkopalvelu

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Oulun kaupungin multisite-kokonaisuus Yksi Suomen suurimmista julkisen sektorin WordPress-multisite-hankkeista syntyi Oulussa Asiakastarina pähkinänkuoressa Oulun kaupunki, Suomen viidenneksi suurin kaupunki ja tuleva Euroopan kulttuuripääkaupunki 2026, tunnisti strategisen tarpeen uudistaa ja yhtenäistää laajaa verkkosivustokokonaisuuttaan. Aiempi, sadoista sivustoista koostunut ympäristö, joka oli toteutettu useilla eri teknologioilla ja hyödynsi pääosin Liferay-alustaa, oli palvellut kaupunkia hyvin aikansa. Oulun kaupungilla oli […] Lue lisää

Närpiön kaupunki

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Kun Närpiö päätti laittaa verkkosivustonsa kokonaan uusiksi kesällä 2022, löysi kaupunki projektilleen pian sopivan toteuttajan Morganista. Kaksikielisenä toimistona Morgan pystyi kokoamaan täysin ruotsinkielisen projektitiimin, jonka kaikilta jäseniltä löytyi runsaasti kokemusta verkkosivuprojekteista. Laajamittainen sekä aiempaa huomattavasti helppokäyttöisempi sivusto julkaistiin nopeassa aikataulussa joulukuussa 2022. Morganin vastuulla oli sekä tekninen toteutus WordPressillä että ulkoasusuunnittelu. – On ollut erittäin […] Lue lisää

Näsman & Båsk – uudet verkkosivut asianajotoimistolle

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Asianajotoimisto Näsman & Båsk halusi itselleen täysin uuden brändi-ilmeen, joka kuvastaisi yrityksen tarjoamien palvelujen korkeaa laatua. Yhteistyössä Morganin kanssa yrityksen brändi ja sen ohessa myös verkkosivut päivitettiin tähän päivään. Laadusta viestivät verkkosivut Kun klassisen tyylikkään mutta samalla moderniutta huokuvan brändi-ilmeen linjat oli päätetty, uusittiin Näsman & Båskin verkkosivut niiden pohjalta täysin. Samalla yrityksen laaja palvelutarjonta […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun