MDI
Suomen kehittämisessä mukana olevan konsultointiyritys MDI:n kasvun myötä yrityksen vanhat sivut tulivat tiensä päähän. Sivustolle haluttiin tehdä täysremontti, jonka lopputuloksena syntyisi MDI:n brändin näköinen, asiantuntijuudesta kertova ja teknisesti tasokas verkkopalvelu rikkaalla sisällöllä. Uudistus toteutettiin Morganin kanssa monipuolisten vaiheiden kautta, joiden aikana
- sivuston strateginen merkitys ja tavoitteet määriteltiin
- sivuston ulkoasu ja rakenne muutettiin täysin
- sisällöt muokattiin ajankohtaisiksi ja saavutettaviksi
- sivustolle lisättiin verkkokauppa
- projektien ja referenssien hallintaa helpotettiin.
Modernia mutta käyttäjäystävällistä
MDI:n verkkosivuista rakennettiin paitsi modernit myös helposti lähestyttävät. Sopivat yhteyshenkilöt voi löytää nopeasti ja navigointia on selkeytetty saavutettavuuden parantamiseksi. Päivitetyn sisältöeditorin ja Morganin luomien visuaalisten elementtien avulla sisältö voidaan esittää näyttävästi informatiivisuudesta tinkimättä. Myös tilastot ja kaaviot istuvat saumattomasti tekstin joukkoon.
– Uudet sivut ovat jo lyhyessä ajassa osoittautuneet toimiviksi ja joustaviksi. Sisältöjä on ilo tehdä, kun työkalut tukevat vaikuttavaa viestintää, kertoo MDI:n asiantuntija Marjo Honkaranta.
Uusi myyntikanava sekä työkalu sisällönhallintaan
Verkkosivuston avulla haluttiin sekä tukea myyntiä että nopeuttaa ostoprosessia. Täysin uutena osiona sivustolle lisättiinkin verkkokauppa tukemaan näitä tavoitteita.
Sivuston toisena uutuutena on Morganin projektien ja referenssien hallintaan kehittämä työkalu. Projektien tiedot kerätään nyt suoraan verkkosivujen projektitietokantaan ilman ylimääräisiä välivaiheita. Tietokannan kautta projektit voidaan myös julkaista helposti referenssinä verkkosivukävijöiden nähtäville.