Web 2.0 -kirja sai markkinointiviestintäpalkinnon
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 16 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Printtilehdet muuttuvat uutiskirjeiksi - case Sport Digi.
Niko Nymanin ja Sami Salmenkiven kirja Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi* on saanut Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton tämänvuotisen Kultasulka-palkinnon*.
”Kultasulalla palkitut Salmenkivi ja Nyman käsittelevät selkeästi ja ammattitaidolla internetin ja markkinoinnin uusia mahdollisuuksia ja malleja – kompastumatta tietokoneslangiin. Vaikka teos käsittelee nopeasti muuttuvaa mediaa se tuskin jää tähdenlennoksi alan teosten joukossa.” toteaa tuomariston puheenjohtaja Mikko Myllykoski perusteluista.
”Tässä murroksessa myös viestinnän ja mediasuhteiden rooli korostuu yritysten ja muiden organisaatioiden markkinointi- ja viestintätyössä. Hopeasulan saanut teos Hyvät mediasuhteet on selkeästi ja innostavasti kirjoitettu teos jokaisen yrityksen johdolle. Kirja puhkoo monta myyttiä ja auttaa ymmärtämään tasapainoisesti eri osapuolten näkemyksiä mediasuhteiden rakentamisessa” jatkaa Myllykoski.
Kirjan on kustantanut Talentum ja siitä on juuri ilmestynyt toinen painos.
(*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina.)
Lue lisää: Digitaalinen markkinointi Suomessa – kaikki artikkelit Vierityspalkissa