Marketing Specialist, Demand Generation
Haemme uutta digivahvistusta Suomen suurimpaan tapahtumataloon, Demand Generation Marketing Specialistin rooliin. Pääset suunnittelemaan huipputapahtumien markkinointia ja samalla vauhdittamaan Messukeskuksen kaupallista kasvua.
Demand Generation Marketing Specialistina työskentelet tärkeänä osana operatiivisia markkinointitiimejämme ja suunnittelet eri tapahtumiemme digitaalista markkinointia. Olet vahvasti mukana eri tapahtumien markkinoinnin suunnittelusta aina sisällöntuotannon operointiin, sekä tuloksien analysointiin. Ymmärryksesi digitaalisesta markkinoinnista ja työkaluista on välttämätön, kun operoit dataa perustuvia tuloksia ja kehitysideoita laajasti eri liiketoiminnoille, myyntiin ja markkinointiin. Pääset tiimiläisenä myös kehittämään ja vauhdittamaan messubrändiemme ja Messukeskuksen oman median kanavia ja markkinoinnin automaatiota.
Menestyäksesi tässä roolissa olet innostunut kokeilemaan uutta ja haluat pysyä digitaalisen markkinoinnin aallon harjalla. Olet energinen ja kehittämishaluinen tiimipelaaja ja sinulla on aitoa halua oppia uutta sekä uskallusta tuoda esiin ajatuksiasi. Olet tottunut käyttämään erilaisia digimarkkinoinnin työkaluja (esim. WordPress, HubSpot, Google Analytics), nautit datalähtöisestä työskentelystä ja ymmärrät teknologian tuomat mahdollisuudet digitaaliselle markkinoinnille. Dashboardit ja analysoinnit ovat sinulle tuttua ja hyödynnät dataa sujuvasti eri arjen tekemisessä.
Uskomme, että viihdyt meillä, jos olet ratkaisukykyinen, oppimishaluinen ja mukava kollega. Työ on ajoittain hektistä ja vaatii joustavuuden lisäksi kykyä käsitellä painetta. Tehtävä edellyttää aiempaa kokemusta digitaalisesta markkinoinnista, sekä hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.
Työskentelemme hyvien kulkuyhteyksien varrella Messukeskuksessa ja meillä on mahdollista tehdä myös osittain etätöitä.