Digital Marketing and Content Manager
Näitä inhouse-positioita ei usein avaudu! Nyt meidän markkinoinnin ydintiimissämme on vakituinen paikka avoinna ja tulemme valitsemaan tekijän, jolla on riittävän osaamisen lisäksi halu oppia, kyky koordinoida, taitoa edistää useampaa asiaa samanaikaisesti ja ymmärrystä digitaalisten palveluiden kehittämisestä. Viestithän sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksikin; teemme töitä ja sisältöjä molemmilla kielillä.
Yhdeksän vuotta Wunderilla viihtynyt markkinoinnintekijämme Latviasta on nyt lähdössä ja etsimme suomeksi ja englanniksi viestivää tekijää, pystymme muokkaamaan kyseisen position vastuita kokonaisuuden kannalta parhaaksi. Eli pääset itse vaikuttamaan työtehtäviisi, rooliisi ja kasvumahdollisuuksiisi. Mitään ei tarvitse täysin yksin pakertaa ja hyvään lopputulokseen vaaditaan aina yhteistyötä, mutta meillä selkeät roolit, vastuut ja tavoitteet kuuluvat MarCom-tiimin toimintakulttuuriin. Koska rooli on monipuolinen ja tekemistä paljon, arvostamme luovuuden lisäksi järjestelmällisyyttä.
Toivomme sinulta muutaman vuoden osaamista ja työkokemusta vähintään 75%:sta alla listatuista tehtävistä
– Verkkosivuston omistajuus: Pystyt toimimaan Wunder.io-verkkosivuston tuoteomistajana ja vastaamaan sen sisällön sekä toiminnallisuuksien kehittämisestä yhteistyössä wunderilaisten kanssa.
– Brändi, visuaalinen identiteetti: Osaat hallinnoida yrityksen brändiä ja visuaalista identiteettiä varmistaen yhtenäisen ilmeen kaikissa kanavissa. Apunasi on sekä inhouse että external-graafikko ja brändimme “asuu” Frontifyssä.
– Wunder brändätyt tuotteet: Vastaat yrityksen brändituotteiden suunnittelusta ja hallinnasta, mukaan lukien logotuotteet ja muut markkinointimateriaalit.
– PR & verkostoituminen: Kehität ja ylläpidät suhteita median, yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien kanssa sekä vahvistat yrityksen tunnettuutta ansaitulla näkyvyydellä ja verkostojen avulla.
– Sisällöt: asiakastarinat, artikkelit, uutiset, sosiaalinen media: Tuotat ja hallinnoit monipuolista sisältöä, kuten asiakastarinoita, artikkeleita, uutisia ja sosiaalisen median julkaisuja.
– Sosiaalisen median sisältöjen julkaisu ja suunnittelu: Vastaat sosiaalisen median sisältöjen strategisesta ja operatiivisesta suunnittelusta sekä niiden julkaisusta eri alustoilla. Osaat myös tehdä maksettua mainontaa eri alustoilla
– Yksityiskohtainen kampanjasuunnittelu: Suunnittelet ja toteutat markkinointikampanjoita, jotka tukevat yrityksen strategisia tavoitteita.
– Ulkoistus: Koordinoit ulkopuolisten toimijoiden ja palveluntarjoajien työtä varmistaen projektien laadun, budjetin ja aikataulut.
– Tapahtumat: Suunnittelet ja järjestät tapahtumia, jotka tukevat yrityksen markkinointia ja verkostoitumista.
– Rekrytointituki: Tuet rekrytointiprosessia osallistumalla työnantajabrändin kehittämiseen ja rekrytointikampanjoiden toteutukseen.
– Webinaarit: Suunnittelet ja toteutat yrityksen webinaareja, jotka käsittelevät ajankohtaisia aiheita ja vahvistavat yrityksen asiantuntijaroolia.
– Sisäisen viestinnän kehittäminen: Olet kiinnostunut siitä miten ihmiset löytävät tiedon luokse, miten sisäistä viestintää voisi kehittää ja mitkä työkalut ja ympäristöt palvelevat parhaiten juuri meidän organisaatiomme tarpeita.
– SEO ja SEM-osaaminen. Niin sisällöntuotannon, optimoinnin kuin kampanjoiden rakentamisen näkökulmasta. Jos olet ostanut näitä palveluita, siitäkin on hyötyä!
Osaamista analytiikan, videokuvaamisen & editoinnin, projektijohtamisen, palvelumuotoilun, koodaamisen, tekoälyn hyödyntämisestä ja graafisen suunnittelun saralta arvostamme myös kovasti.
Mitä tarjoamme sinulle?
– Palkan (palkkahaitari tässä positiossa 3700- 4400€/kk) lisäksi useita työsuhde-etuja, myynnin bonusmalli ja alan normietujen lisäksi pari uniikkia bonusta
– Mahdollisuuden vaikuttaa huomattavasti siihen, mistä ja milloin työsi teet; toki jotkin työtehtävät vaativat fyysistä läsnäoloa Helsingin toimistollamme.
– Wunderin jatkuvaa oppimista ja itsensä kehittämistä tukevia sisäisiä koulutuksia omaan erityisalaan liittyen, ja sen lisäksi kaikille hyödyllisistä aiheista kuten psykologinen turvallisuus, rakentava palaute ja esihenkilötaidot
– Wunderin työyhteisön, jossa on yli sata inspiroivaa digitalisaation ammattilaista
– Kiinnostavan position, jossa pääset haastamaan itseäsi ja yhteiskunnallisestikin merkittäviä asiakkaita päivittäin
Rekryprosessista:
1. Lähetä meille vapaamuotoinen hakemus ja CV:si (suosittelijoilla)
2. Jatkoon päässeille ensimmäinen haastattelu
3. Ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon päässeille toimitamme ennakkotehtävän, jonka tekemiseen menee n 1-2 tuntia
4. Toimitettujen ennakkotehtävien perusteella kutsumme toiseen haastatteluun, jossa tapaat tiimin, jonka kanssa tulisit työskentelemään
5. Kolmas haastattelu, suoran esihenkilön ja yrityksen johdon kanssa.
6. Työsopimuksen yksityiskohdista neuvottelu valitun henkilön kanssa
Tähän tehtävään voit hakea vapaamuotoisella hakemuksella. Laitathan hakemuksesi osoitteeseen joinus@wunder.io. Käsittelemme hakemukset saapumisjärjestyksessä ja palkkaamme uuden ihmisen heti sopivan löydyttyä!