Digital Content Specialist

Päivitetty: Validointi: Perttu Tolvanen

Yritys: Planmeca

Paikkakunta: Helsinki

Palkkataso: Riippuu hakijasta

Tyyppi: Digitaalinen markkinointi, Verkkoviestintä ja sisällöntuotanto

Viim. hakupäivä: 11.6.2024 Haku on päättynyt

Haemme joukkoomme huipputyyppiä rakentamaan digitaalisia sisältöjä. Mikäli sydämesi sykkii laadukkaan sisällön tuottamiselle digitaalisessa ympäristössä, ja haluat hyödyntää taitojasi yhdessä maailman menestyneimmässä terveysteknologian yrityksessä, saatat olla etsimämme henkilö.

Mistä tehtävässä on kyse?

Helsingin 19 henkilön markkinointitiimimme koostuu esimerkiksi viestinnän, graafisen suunnittelun ja digitaalisen markkinoinnin ammattilaisista, joiden yhteistyöllä rakennamme markkinoinnin kampanjoita ja materiaaleja sekä kehitämme Planmeca-konsernin brändiä. Toimimme yli 120 maassa useiden paikallisten tytäryhtiöiden ja jakelijoiden tukemana, joten kansainvälinen näkökulma on toiminnassamme jatkuvasti läsnä.

Markkinointimme kaipaa osaavaa vahvistusta keskittymään erityisesti laadukkaiden digitaalisten sisältöjen luomiseen sekä niiden optimoimiseen. Valtaosa toiminnastamme on B2B-markkinointia, ja siinä kentässä laadukkaalla sisällöllä on merkittävä rooli asiantuntevan mielikuvan vahvistamisessa, tärkeimpien viestien esiin nostamisessa sekä kaupallisten kampanjatoimenpiteiden tukemisessa. Tässä roolissa pääset nopeasti mukaan markkinointiviestintämme ytimeen suunnittelemaan digitaalisiin kanaviin sopivinta sisältöä ja analysoimaan toimenpiteiden vaikuttavuutta. Sisältöjen tuottamisen lisäksi pääset tehtävässä mukaan luomaan ja muovaamaan SEO- ja SEM-strategiaamme sekä seuraamaan tärkeimpien KPI-mittarien kehitystä.

Mitä odotamme sinulta

– Osaamista tuottaa laadukkaita tekstisisältöjä suomeksi ja englanniksi
– Aikaisempaa työkokemusta sisällöntuotannosta ja digitaalisesta markkinoinnista
– Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa
– Erittäin sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksesi
– Ymmärrystä digitaalisten kanavien merkityksestä ja toteutettujen toimenpiteiden mittaamisesta
– Kykyä itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn
– Halua toteuttaa brändin mukaista laadukasta jälkeä huolellisuudesta tinkimättä
– Valmiutta sisäistää abstrakteja kokonaisuuksia ja omaksua myös teknisempää tuotetietoa.

Kokemus Googlen markkinointityökalujen (Ads, Analytics, Tag Manager, Looker Studio) sekä CMS-järjestelmien käytöstä on eduksi.

Mitä tarjoamme sinulle

– Vakituisen työsuhteen vakavaraisessa ja kotimaisessa globaalisti toimivassa perheyrityksessä
– Mahdollisuudet toteuttaa luovia ideoita ja erottuvia visuaalisia konsepteja erittäin ketterästi toimivassa organisaatiossa
– Kokeneista markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisista koostuvan tiimin ympärillesi
– Joustavat työajat tukemaan työn ja vapaa-ajan tasapainottamista
– Suuren talon kattavat henkilöstöetuudet kuten Smartum-edun, työsuhdepolkupyöräedun ja kattavan työterveyshuollon, jota täydentää laaja sairauskuluvakuutus
– Mahdollisuuden työskennellä alan kirkkainta kärkeä edustavan terveysteknologian parissa

Mikäli kiinnostuksesi heräsi ja haluaisit töihin kasvavaan ja korkealaatuiseen terveysteknologiakonserniin, jossa uskotaan huipputeknologiaan, innovaatioon ja suomalaiseen osaamiseen kansainvälisillä markkinoilla, kannattaa paikkaa hakea nyt!

Lisätietoja tehtävästä antaa Janne Hällfors, Vice President, Marketing and Communications, puh. 050 5902622 perjantaina 31.5. klo 12:30-13:30 sekä tiistaina 4.6. klo 16-17.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 11.6.2024. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla!Planmeca Oy on yksi maailman johtavista terveysteknologian laitevalmistajista, jonka tuotevalikoimaan kuuluu digitaalisia hammashoitokoneita, CAD/CAM-ratkaisuja, korkealaatuisia 2D- ja 3D-kuvantamislaitteita sekä kattavia ohjelmistoratkaisuja. Planmecan pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sen tuotteita viedään yli 120 maahan. Planmeca on alansa suurin yksityisomistuksessa oleva yritys, joka on tunnettu uraauurtavasta tuotekehityksestään ja muotoilustaan.


Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun