Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelija
Haemme nyt joukkoomme digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelijaa.
Animalian asiantuntijat tuottavat runsaasti sisältöjä Animalia-lehteen, Animalia-mediaan ja Animalian verkkosivuille. Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelijana tehtäväsi on muokata näitä sisältöjä markkinointiviestinnän keinoin Animalian digitaalisiin viestintäkanaviin sekä suunnitella ja toteuttaa some- ja hakusanamainontaa kustannustehokkaasti. Tehtäviisi kuuluu myös markkinointiviestinnän tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden seurantaja raportointi.
Hakemamme henkilö ymmärtää viestinnän kokonaisuuden ja osaa paketoida Animalian olemassa olevat, ajankohtaiset sisällöt vetoavasti eri kanaviin. Osaat kirjoittaa sisältöä, joka tuottaa toivotun tuloksen, olipa kyse lahjoituksesta, jäsenyydestä tai siitä, että kuukausilahjoittajamme ovat sen ansiosta entistä sitoutuneempia.
Kaikkein eniten toivomme sinulta innostunutta otetta ja halua kehittää digitaalisen markkinoinnin osaamistasi eläinten hyväksi. Hae siis rohkeasti vaikkei osaamisesi vielä kattaisikaan koko toivelistaamme!
Toivomme sinulta:
-kokemusta digitaalisen markkinoinnin toteuttamisesta
-hakusanamainonnan ja analytiikan osaamista ja paloa kehittyä näiden osaajana
-kokemusta digimarkkinoinnin tavanomaisimpien työkalujen (sosiaalisen median kanavat, uutiskirjeet ja Google) käytöstä
-kykyä tuottaa monipuolisia sisältöjä eri kanaviin
-Canvan hallintaa
-verkkosivujen sisällön- ja sähköpostityökalun hallintaa (Animalialla on käytössä Mailchimp ja WordPress)
-oma-aloitteisuutta ja tulossuuntautuneisuutta ja
-erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa.
Lisäksi tehtävässä on hyödyksi:
-kyky soveltaa Animalian graafista ohjeistusta
-osaaminen videotuotannosta (videoiden ideointi, käsikirjoittaminen ja ulkopuolisen tekijän briiffaaminen) ja
-ruotsin kielen taito.