Digitaalisen markkinoinnin tuottaja
Etsimme energistä ja uudistavaa digimarkkinoinnin tuottajaa päivittäistavarakaupan markkinointiyksikköön. Tässä tehtävässä pääset julkaisemaan sisältöä digikanaviin, seuraamaan sisällön vaikuttavuutta datan perusteella sekä tekemään yhteistyötä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Vastuullasi on erityisesti verkkosivu- ja uutiskirjetuotantoa, lisäksi toimenkuvaan voi kuulua some-kanavien monitorointia.
Luovan sisällön toteuttaa usein kumppanitoimisto, mutta työ sisältää jonkin verran tekstisisällön tuotantoa. Taito tuottaa kiinnostavaa tekstiä digikanaviin ja sujuva suomen kielen osaaminen ovat edellytyksiä tehtävässä onnistumiselle. Työ tehdään pääosin eri järjestelmien parissa, joilla sisällöt ylläpidetään digikanaviin. Teknistä kyvykkyyttä sekä järjestelmien nopeaa haltuunottoa siis tarvitaan.
Tarkkuus, koordinointikyky ja aikatauluista kiinnipitäminen varmistavat, että suunnitelman mukainen sisältö on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Pärjäät tässä tehtävässä hyvin, kun otat vastuuta, olet järjestelmällinen ja teet sen, minkä lupaat.
Sinulla tulee pysyä langat käsissä kiireenkin keskellä, etkä pelkää rutiininomaisiakaan tehtäviä. Työ on hybridityötä, jossa on mahdollisuus työskennellä noin kolme päivää viikossa toimistolla ja kaksi päivää etänä. Työsuhde on määräaikainen huhtikuusta elokuun loppuun ja tilanteen salliessa jatko vuoden loppuun on mahdollinen.
Tarjoamme
– Monipuolisen ja käytännönläheisen roolin digimarkkinoinnin parissa osana tunnettua kaupan alan toimijaa
– Modernin työympäristön K-Kampuksella Kalasatamassa sekä hybridityömallin
– Ammattimaisen tiimin tuen ja hyvän perehdytyksen
– Hyvät työsuhde-edut Academic Workin konsulttina
Työtehtävät
– Uutiskirjeiden sisällöntuotanto ja lähetyksistä huolehtiminen
– Verkkosivujen sisältöjen päivittäminen
– Orgaanisten somesisältöjen tuottaminen sekä some-kanavien monitorointi
– Tuotantoyhteistyökumppaneiden aikatauluttaminen ja ohjaus
– Kampanjoiden vaikuttavuuden seuranta ja analysointi
Etsimme
– Soveltuva koulutus (esim. liiketalouden korkeakoulutus)
– Hieman aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä digimarkkinoinnin tai sisällöntuotannon parissa
– Osaamista järjestelmistä Contentful ja Adobe Campaign
– HTML- ja CSS-lukutaitoa, sillä uutiskirjeet tuotetaan valmiille HTML-pohjille
– Kykyä tuottaa sujuvaa ja kiinnostavaa tekstisisältöä digikanaviin
– Sujuva suomen ja englannin kielen taito
Arvostamme, jos sinulla on
– Kokemusta työkaluista kuten Adform, Smartly, Falcon, Meta Business Manager, Photoshop tai Dreamweaver
Osaamista voi hankkia opintojen, työkokemuksen tai itseopiskelun kautta.
Menestyäksesi roolissa olet:
– Oma-aloitteellinen
– Järjestelmällinen
– Vastuuntuntoinen
– Yhteistyökykyinen
– Tarkka
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.