Content Manager

Päivitetty: Validointi: Perttu Tolvanen

Yritys: Telia

Paikkakunta: Helsinki

Palkkataso: Riippuu hakijasta

Tyyppi: Verkkokauppa ja myynti verkossa, Verkkoviestintä ja sisällöntuotanto

Viim. hakupäivä: 25.2.2024 Haku on päättynyt

Online Sales -tiimimme etsii idearikasta, tarkkaa ja hihat käärivää Content Specialistia tai Content Manageria auttamaan meitä kasvattamaan B2B Online-liiketoimintaamme, rakentamaan selkeää viestintää sekä tekemään digitaalisesta asiakaskokemuksestamme yhden parhaista. Roolin tarkemman kuvauksen päätämme valitun hakijan osaamisen mukaan.

Tiimimme on osa Telian Online, Marketing & Analytics -osastoa ja vastaamme mm. onlinen myynnistä, sisällöistä, kampanjatoteutuksista sekä jatkuvasta kehityksestä yhdessä Online Media- ja Online Analytics-tiimien, liiketoiminnan, markkinoinnin sekä kehityksen kanssa.

Millainen työpäiväsi Content Specialistina/Content Managerina olisi?

Content Specialistimme sekä Content Managerit vastaavat tiimissämme Telian B2C ja/tai B2B verkkokaupan, telia.fi-sivuston sekä itsepalveluiden (mm. Minun Telia, Minun Telia Yrityksille, Omat sivut, asiakastuki) sisällöistä, ylläpidosta, kampanjatoteutuksista, laiteperustuksista, hakukonenäkyvyydestä ja osto- sekä asiointipolkujen selkeydestä. Tämän lisäksi Content Managerit toimivat tiimissämme erilaisissa B2C tai B2B sisältövastuurooleissa mm. tuotealueiden, työkalujen, sivustouudistusten tai kehitysprojektien parissa tai ohjaamassa tiimin sisäistä minitiimiä tai virtuaalitiimiä erilaisten sisältötarpeiden osalta. Tiimi toimii läheisessä yhteistyössä sidosryhmien kanssa, sillä meidän vastuullamme on pitää huolta siitä, että kaikki tuotteemme, palvelumme ja brändimme näkyvät ja kuuluvat digitaalisissa kanavissamme yhtenäisellä tavalla.

Tässä ajanhetkessä kaipaisimme sisällön ammattilaista B2B verkkosivujen, verkkokaupan ja itsepalveluiden sisällöntuotantoon ja ylläpitoon. Roolissa päiväsi koostuvat erilaisten taskien toteuttamisesta, esimerkiksi tuotteiden perustamisesta verkkokauppaan myytäväksi, Telia ONE -tapahtumasivujen luomisesta sekä sisällön rikastamisesta hakukoneoptimoinnin näkökulmasta. Viikkosi voivat olla täysin erilaisia uudistusprojektien, kaupallisten lähtöjen tai kehitystarpeiden kautta. B2B minitiimme koostuu lisäksesi kahdesta muusta sisällön ammattilaisesta, joiden kanssa teette oma-aloitteisesti jatkuvaa kehitystä paremman sisällön ja asiakaskokemuksen eteen, ja jaatte hommia parhaaksi näkemällänne tavalla. Viikkoa ryhdittää myös erilaiset viikkopalaverit, joissa esimerkiksi kuulet koko tiimimme terveisiä, liiketoiminnan tarpeita sekä online myynnin lukuja oman työsi tueksi.

Kuka sinä olet?

Olet sisällöntuotannon ja asiakaskokemuksen ammattilainen tai vähintään nouseva talentti. Sinulla on mieluusti taustaa online-maailmasta tai muista Telian myynti-/asiakaspalvelukanavistamme. Osaat yksinkertaistaa laajoja kokonaisuuksia, haluat oppia uutta sekä kääriä hihat ja kääntää ideat konkreettisiksi ja selkeiksi toteutuksiksi. Olet tarkka, tehokas ja proaktiivinen tiimipelaaja, etkä pelkää tarttua toimeen ja viedä asioita eteenpäin.

Tulevana sisältö-ammattilaisena sinulla on

– kokemusta kirjoittamisesta, hakukoneoptimoinnista ja/tai digimarkkinoinnista
– vahva suomen kielen osaaminen ja kyky tuottaa kieliopillisesti virheetöntä sisältöä
– mahdollisesti jo ymmärrys Telian B2B tuotteista ja liiketoiminnasta
– kokemusta Telian sisältötyökaluista (esimerkiksi Contentful, Magnolia, BrightEdge)

Lisäksi arvostamme taitoa käyttää Adoben luovia työkaluja ja tehdä pieniä kuvanmuokkauksia tarpeen mukaan.

Telia – Enemmän kuin pelkkä työpaikka

Meillä opit osaavilta kollegoilta yli kansainvälisten rajojen, sekä pääset liittymään tiimiin, jossa teemme toisistamme vahvempia ja maailmasta paremman ratkaisemalla haasteita. Olemme ylpeitä ystävällisestä ilmapiiristämme, jossa ihmiset ovat innostuneita työstään. Meillä monimuotoisuus on tärkeää ja haluamme sen avulla kunnianhimoisesti tarjota asiakkaillemme loistavia tuotteita ja ainutlaatuisia kokemuksia. Jos haluat todella vaikuttaa maailmaan, jossa vaihtoehtoja on loputtomasti, tämä on sinun paikkasi!

Hae mukaan ja liity joukkoomme!

Jos haluat liittyä joukkoomme, älä epäröi hakea! Hae viimeistään 25.2.2024.

Haluatko tietää enemmän tästä tehtävästä? Vastaan mielelläni, joten ota minuun, Minni Ruhtinas etunimi.sukunimi@teliacompany.com.


Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun