Vuokkoset

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Buorre

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Klassikkobrändi Vuokkoset antoi Buorren käsiin brändi-ilmeen päivityksen, joka johti verkkosivu-uudistuksen suunnitteluun ja toteutukseen. Uudistuksen tavoitteena oli antaa hyvät eväät Vuokkosten liiketoiminnan skaalautumiseen verkossa ja auttaa brändiä oman markkinaosuuden kasvattamisessa erityisesti nuorten kuluttajien keskuudessa tulevien vuosien aikana. Lopputuloksena syntyi Vuokkosten uusi kasvualusta: käyttäjäystävällinen, herkullisissa väreissä hohtava ja kohdeyleisönsä sitouttava WordPress-verkkosivusto.

Toteutimme verkkosivuston niin, että se on Vuokkosten kasvun kumppani nyt ja pitkälle tulevaisuuteen. Valjastimme Buorren omaan teemaan perustuvan WordPress-verkkosivuston rakentumaan loogisista ja helposti päivitettävistä moduuleista, joiden avulla voi rakentaa yhteneväistä kokonaisuutta laitteesta, päivittäjästä ja ajankohdasta riippumatta.

Ennen verkkopalvelun julkaisua toteutettu käyttäjätestaus kerrytti suoraa palautetta sivustosta ja brändistä nuorilta itseltään. Testauksessa mukana olleet kohderyhmään kuuluvat kuvailivat uusia sivuja selkeiksi, inklusiivisiksi sekä arvopohjaltaan ympäristötietoisiksi että -ystävällisiksi. Testaus antoi myös konkreettisia tuloksia: testaajien fiilis brändiä kohtaan muuttui entistä vahvemmaksi ja positiivisemmaksi verkkosivuvierailun jälkeen.

Sivuston suorituskyky tehostui kertaheitolla ja yleinen nopeusindeksi moninkertaistui varsinkin mobiilissa. Tulokset puhuvat puolestaan: yksittäisen istunnon kesto on sivuston julkaisun jälkeen noussut keskimäärin 56 % ja sivujen määrä per istunto on noussut 27 %.

”Olemme todella tyytyväisiä Vuokkoset-verkkosivujen uudistuneeseen ilmeeseen. Brändi siirtyi kertaheitolla uudelle vuosikymmenelle! Buorren innovatiivinen ja osaava tiimi ymmärsi hienosti, millaista fiilistä uusille verkkosivuille halusimme. Yhteistyö oli muutenkin helppoa ja mutkatonta.” – Senja Blomqvist, Brand Manager, Delipap


Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun