Suomen Kansanterveysyhdistys ry

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Kokku Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kokku uudisti Suomen Kansanterveysyhdistys ry:n verkkosivut ja autoimme tuomaan varainkeruun digitaaliseen formaattiin. SKTY on tärkeä varainhankinnan tukipilari usealle tärkeälle kansanterveyden järjestölle viestien järjestöjen työstä ja jakaen keräysvaroja.

Yhdistys kaipasi kumppania verkkosivujen modernisointiin ja varainhankinnan tuomiseksi digitaaliseen aikaan osana Suomen Terveydelle -keräyksen brändiuudistusta. SKTY:n tavoitteena oli WordPress-varainhankintasivut, jotka henkisivät samaa myötätuntoa, kuin mitä yhdistyksen jäsenjärjestöjen usein vapaaehtoisesti tekemä työ ilmentää, eli välittämistä ja ihmisläheisyyttä. Sivuston haluttiin luovan tunneyhteys lahjoittamisen tärkeydestä ja lahjoittamisen tuli myös olla erityisen vaivatonta. Sivuston tuli toimia aktiivisessa kampanjamarkkinoinnissa ja järjestöjen työn viestinnässä. Tärkeitä uuden sivuston alkuaskelia olivat yhdistyksen tunnettuuden kasvattaminen, lahjoitusten kerääminen verkossa ja digimainonnan avulla liikenteen ja konversioiden kasvattaminen.

Aidot auttajien ja apua saaneiden tarinat haluttiin nostaa keskiöön, jotta lahjoitusten konkreettinen merkitys huomataan. Tarkastelimme konversiopolkua ja varmistimme, että asiakkaan on helppo käyttää sivuston elementtejä jatkossa, koska varainkeruussa erilaiset kampanjat ja sesongit ovat avainasemassa.

Mahdollisimman helppo varainhankinta varmistettiin integroimalla lahjoittamispolku kolmannen osapuolen lahjoitussoftaan, jolloin kävijän lahjoitus Mobilepayllä tai muulla haluamallaan tavalla ja summalla tuli erittäin vaivattomaksi.

Sivusto on yhdessä mainonnan kanssa kasvattanut tunnettuutta ja auttanut saavuttamaan keräystavoitteet. Olemme jatkaneet hyvin alkanutta yhteistyötämme sivuston sisällöllisellä kehittämisellä, seo-optimoinnilla, digimarkkinoinnin konsultoinnilla sekä Google-kumppanuudella.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Pointscene

Tekijä: Kokku Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Kokku auttoi rakennustyömaita digitoivaa Pointscenea päivittämään verkkopresenssin ajan tasalle ja kohderyhmää houkuttelevaksi. Pointscene tekee infrarakentamisen tilannekuvan hallinnasta yksinkertaista ja näin ollen auttaa rakennusyrityksiä tekemään parempia päätöksiä datalähtöisesti. Rakensimme sivuston kehuja saaneella omalla teemallamme. Pointscenen palvelutarjooma tuotiin verkkosivujen keskipisteeksi, jolloin sanoma kiteytyi paremmin. Löysimme uusia tapoja viestiä tuotteen hyödyistä asiakaskokemuksen näkökulmasta. Rakensimme kohderyhmää puhuttelevat asiakasprofiilit verkkopalvelun […] Lue lisää

Inklusiiv – I Started This.org

Tekijä: Kokku Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Kampanjasivusto

Kokku loi Inklusiivin kanssa omaperäiset verkkosivut heidän yrittäjyyteen kannustavalle I Started This -kampanjalle. Inklusiiv on voittoa tavoittelematon järjestö, jonka missiona on edistää monimuotoisuutta ja inklusiivisuutta työelämässä. I Started This-kampanjan tavoite oli rikkoa yrittäjyyteen liittyviä stereotypioita, päivittää keskustelua yrittäjyyden ympärillä 2020-luvulle ja kannustaa yrittäjyyteen lähtökohdista tai taustasta riippumatta. Inklusiiv etsi moniosaajaa, joka toteuttaisi niin verkkosivut omaperäisellä, […] Lue lisää

Kuuasema

Tekijä: Kokku Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Kokku loi pelikehitysstudio Kuuasemalle uudet verkkosivut. Uusittu, mutta aiempaa brändiohjeistusta noudattava sivuston ilme tuo rutkasti paremmin esiin hauskan ja interaktiivisen pelimaailman. Sisältöelementit ja värimaailma tuovat hyvin esille maailmankuulut pelireferenssit, joiden tehtävä on vakuuttaa ja inspiroida uusia projekteja. Sivuston tarve oli ennen kaikkea ilmentää paremmin pelistudion kattavia palveluita ja pitkää kokemusta, jonka näytteeksi sivustolle listattiinkin kattavasti […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Helsinki Fintech Farm

Tekijä: Kokku Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Kokku loi Helsinki Fintech Farmille uudet verkkosivut tuoden verkkopresenssin tähän päivään. Helsinki Fintech Farm tarjoaa kasvu- ja innovaatiopalveluita finanssialan yrityksille toimien Fintech-kiihdyttämönä Pohjoismaissa, tapahtumien ja konsultoinnin muodossa. Asiakkaan tavoitteena oli raikkaampi visuaalinen identiteetti ja sivusto, joka korostaisi Fintech-asiantuntijuutta. Tapahtumiin ja kiihdyttämön toimintaan Fintechin toimialoilla haluttiin hyvin selkeä esitystapa. Verkkosivut suunniteltiin korostaen hyvin loogista sekä helppoa […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun