Prevex

Tekijä: Morgan Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Prevex on yksi harvoista yrityksistä maailmassa, joka on erikoistunut vesilukkojen valmistukseen. Vuosien saatossa sekä yrityksen brändi että verkkosivusto olivat päässeet vanhentumaan, eikä ilme enää vastannut tuotteiden korkeaa laatua.

Morgan toteutti Prevexille perinpohjaisen brändiuudistuksen, minkä jälkeen uutta sivustoa alettiin suunnittelemaan uuden ilmeen mukaisesti. Käyttöliittymäsuunnittelussa huomioitiin tulevan digimarkkinoinnin tarpeet sekä se tosiasia, että Prevexin pääasiakkaat ovat B2B-puolelta. Yhteystietosivulle suunniteltiin maa- ja osastokohtainen suodatus, jonka avulla on helppo löytää tarvittava yhteyshenkilö.

Viisikieliselle sivustolle ohjelmoitiin myös valmius myöhemmin siirrettävälle tuotekatalogille. Katalogi pohjautuu WooCommerceen ja siinä pystyy suodattamaan tuotteita monen eri parametrin mukaan.

– Hakusessa oli luotettava partneri, joka sparraa meitä ja ottaa markkinoinnista ja brändistä kokonaisvastuun. Sellaisen kumppanin löysimme Morganista, Prevexin markkinointijohtaja Camilla Wikman toteaa projektista.

Jätä kommentti