Logitri

Tekijä: Generaxion
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Logitri on kasvuhakuinen logistiikkapalveluja tarjoava yritys, joka on erikoistunut elintarvikealaan, urheilukauppaan, elektroniikkateollisuuteen ja verkkokauppaan sekä pakkausmateriaaleihin.

Yritys kaipasi uudistusta yrityskuvaansa voimakkaasti kilpaillussa, vahvojen brändien hallitsemassa markkinassa. Generaxion toteutti yritykselle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, joka perustui laadittuun digitaaliseen markkinatutkimuksen ja Logitrin tunnistettuihin kilpailuetuihin.

Uuden brändi-identiteetin mukaisen Logitri.fi -verkkopalvelun sisältö, käyttökokemus, ja palvelupolut suunniteltiin vastaamaan kohderyhmien tutkimuksella todennettuja odotuksia, ja kasvattamaan yrityksen markkinaosuutta digitaalisessa ympäristössä.

Generaxionin kokonaisuudessaan toteuttama verkkopalvelu mahdollistaa tuloksellisen digitaalisen asiakashankinnan ja auttaa yrityskuvan pitkäjänteisessä rakentamisessa. Sivuston sisältöstrategia vastaa muun muuassa toimialalla tyypillisten kilpailutusten keskeisiin osa-alueisiin.

Jätä kommentti