Kaarna Elk Leather
Kokkolan Nahka on täysin suomalainen, kolmannessa polvessa toimiva perheyritys. Yrityksellä on pitkät perinteet hirvennahan valmistuksessa ja se on kasvanut maailman suurimmaksi riistaeläinten nahkojen tuottajaksi. Yritys valmistaa korkealaatuista ja eksoottista hirvennahkaa laukku- ja käsineteollisuuden vaativiin tarpeisiin.
Yrityksen kilpailuetu maailmalla on hirvennahan erikoisuus, ylellisyys, harvinaisuus ja eettisyys. Tällaisella hirvennahalla ei kuitenkaan ollut omaa brändiään, vaikka se selvästi sen ansaitsi. Joten sellainen täytyi luoda. Siitä syntyi Kaarna.
Hurmos sai kunnian luoda hirvennahalle tämän oman selkeän brändin. Teimme Kaarnalle brändistrategian ja visuaalisen ilmeen. Ja luonnollisesti jalkautimme visuaalisen ilmeen myös verkkosivustoksi, joka toimii Kaarnan lippulaivana.
Tavoitteenamme oli rakentaa verkkosivusto, joka toimii asiakas- ja sisältölähtöisesti. Sisällön ehdoilla tehty tarinallinen toteutus varmistaa, että Kaarnan bränditarina tulee kerrotuksi mieleen jäävästi ja jokainen sivuilla vieraileva henkilö tietää, miksi Kaarna tuntuu harvinaisen oikealta.
Vastasimme verkkosivuston hakukoneoptimoinnista, konseptin- ja rakenteen suunnittelusta, sivuston tekstisisällön tuotannosta, sivuston ulkoasun suunnittelusta ja räätälöidystä teknisestä toteutuksesta.
Suomeksi- ja englanniksi toteutettu sivusto kertoo Kaarnan tarinaa ja vahvistaa sen brändiä Suomen, Euroopan ja Pohjois-Amerikan markkinoilla.