Viikon duuni: Protojen piirtelijä Sanoma-konserniin
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 11 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Asiakkaat rekrytoivat ahkerasti.
Sanoma Digital hakee “Tuotesuunnittelija”-tittelillä duunaria Sanoma-taloon helpottamaan mediatalon palvelukehitystä. Sanomilla on selkeästi huomattu, että palvelukehityksen kannalta on varsin olennaista, että ideoita voidaan protoilla nopeasti. Tällainen konsernin sisäinen protojen rakentelija ja liiketoimintaihmisten sparraaja epäilemättä olisi hyödyllinen monessa muussakin organisaatiossa. Mediatalojen sisäisiin yksiköihin tällainen rooli ainakin istuu hyvin.
“Sanoma Digital hakee osaajaa suunnittelemaan hyviä käyttökokemuksia tarjoavia palveluja eCom-segmentin (mm. Huuto.net, Hintaseuranta.fi, Sähkövertailu.fi ja Offerium.fi) verkkopalveluihin, mobiiliin ja tablettiin.
Visualisoit liiketoiminnan ideat ja teet kehitystarpeista rautalankamalleja, klikattavia protoja sekä toiminnallisia määrittelyitä. Työskentelet tehokkaasti niin tuotepäälliköiden, graafisten suunnittelijoiden kuin teknisten toteuttajienkin kanssa.
Seuraavien alueiden osaamisesta on etua:
• Interaktiosuunnittelu
• Visuaalinen suunnittelu ja kuvankäsittely
• Käyttöliittymä-, ohje-, ja markkinointitekstien luominen
• HTML/CSS/JavaScript
• Sähköisten markkinapaikkojen tuntemus
• Käyttäjälähtöinen suunnittelu, käyttäjätutkimus ja käytettävyys”
Hakuohjeet paikkaan löytyvät Oikotiellä olevasta ilmoituksesta.
Lisää web-alan duuneja Avoimet työpaikat -palstalta.