Viikon duuni: Digiviestinnän tuottaja UNICEFiin
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 11 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Asiakkaat rekrytoivat ahkerasti.
UNICEF hakee erittäin kokenutta digitaalisen viestinnän tuottajaa viestintäyksikköönsä.
Ilmoituksesta poiminta:
“Sinulta onnistuu digitaalisten viestinnän, kampanjoiden ja palvelujen suunnittelu, kehittäminen ja ostaminen. Kehität strategiaa ja suunnitelmia yhteistyössä ja jalkautat ne itsenäisesti sekä aloitteellisesti kädet savessa. Koulutat henkilökuntaa ja vapaaehtoisiamme digityökalujen käytössä.
Osaat mitata digitaalista viestintää ja analysoida tulosten merkitystä. Tunnistat kehitysmahdollisuuksia, altistat ne analyyttiselle arvioinnille, ja jalkautat tärkeimmät sitkeästi käyttöön. Sinulla on kokemusta kuinka crowdsourcing palvelee organisaatiota ja sen tukijoita.
Seuraat alan kehitystä, verkotut ja vaikutat. Sinulle ovat tuttuja verkko, some ja pienemmät ruudut. Sinulla on kokemusta monikanavajulkaisemisesta.
Pääset kehittämään vasta perustettua viestinnän yksikköämme ja toteutat merkittäviä suomalaisia monikanavakampanjoita joskus kovankin paineen alla. Digipalveluitamme kehität kvartaalitaloutta kauemmas katsoen. Tässä työssä olet mukana luomassa pysyviä muutoksia lapsille kaikkialla maailmassa.”
Asiakaspuolella tosiaan tarvitaan kokemusta niin ostamisesta kuin toteutuksesta. Projektiviidakosta asiakaspuolelle siirtyminen voi joskus olla myös stressiä vähentävä kokemus, koska ainakin teoriassa asiakaspuolella on usein mahdollisuus katsoa asioita pitkäjännitteisemmin kuin projektityötä tekevissä toimistoissa.
Jos kiinnostuit, niin katso ilmoituksen yksityiskohdat ja hakuohjeet.
Lisää työpaikkoja avoimet työpaikat -palstalta.
PS. Kaipaatko rekryilmoitteluusi lisänäkyvyyttä? Harkitse Haku päällä -jutun ostamista 300 euron (+alv.) kappalehintaan.