Töitä tarjolla

Artikkeli

Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 16 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Palvelukseen halutaan: Verkkokauppamyyjä.

Vaikka kesä on päällä ja jengi lomilla, niin avoimia työpaikkoja tuntuu olevan monella suunnalla. Haussa on esimerkiksi Web Concept Designer, käyttöliittymäsuunnittelija, E-Marketing Designer ja muutama Web Master (Avoimet työpaikat -sivu). Mielenkiintoisin paikka on kuitenkin avoinna Nokialla. Helsinkiin kaipaillaan “Senior Online Art Director* -persoonaa. Toimenkuvauksen luulisi olevan kuin suoraan monen AD:n unelmista:

  • As a Senior Online Art Director based in Helsinki, Finland, though traveling frequently to London, UK, you will ensure the visual and sensorial quality of Nokia’s branded online efforts. In this multifaceted role, you will focus on online/mobile web design, including both computer and mobile device based web interfaces. It will be up to you to guarantee this is done according to highest creative standards and following Nokia’s brand look and feel.”
  • It will also be a key part of your remit to promote the Nokia brand. To do this effectively, you will advice, support and art direct Nokia online marketing teams and their agencies on the use of brand identity in online environments and in accordance with the overall brand strategy. Your contribution to these projects will further develop the brand identity elements and guidelines across the digital online environments as well as help to lead the creative execution of new initiatives. To best perform in this role, you will cooperate closely with Nokia’s LRM Online team, their key agencies and area online marketing teams.”

Tosin odotettu vaatimuskuvaus on sitten kyllä myös tasapainossa tarjolla olevan näköalapaikan kanssa. Juniorit älkööt vaivautuko.

  • “You have a professional degree and at least eight years of relevant experience. In this time, you have developed a talent for directing creative teams and effectively implementing strategies. What’s more, you are able to inspire a world-class creative standard, while motivating and influencing others. We also appreciate your ability to sell ideas, perform brand strategic evaluation and give input to online/digital applications. As an expert in your field, you have a solid understanding of usability and user experience as well as key media such as web and mobile. Besides being a talented creative and design professional, you have a good grasp of technical issues. Your capability for online design, both computer and mobile device based, includes not only established tools and methods but moving and sonic media, too. On top of these skills, you have a solid background in brand design and a good grasp of marketing and communications. A natural people person, you have a gift for sharing ideas and training people in how best to implement brand guidelines. If you are ready to impact the future of our brand, apply today.”

Eikös sitä kesälomalla usein CV:tä juuri hiota…

(*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina.)

Perttu Tolvanen

Perttu on Vierityspalkin päätoimittaja ja kirjoittaja.

Perttu Tolvanen on digitaalisten palveluiden suunnittelun, arkkitehtuuriratkaisujen ja kumppanivalintojen asiantuntija. Perttu on konsulttiyhtiö North Patrol Oy:n konsultti ja toinen perustaja. North Patrol on digitoimistoista ja järjestelmätoimittajista riippumaton konsulttiyhtiö, joka suunnittelee digitaalisia palveluita ja auttaa asiakkaita onnistumaan uudistushankkeissaan. Ota yhteyttä Perttuun!

1 kommentti “Töitä tarjolla

  1. Sonic media. Pidän tuosta ilmaisusta.

Kommentointi on suljettu.


Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun