Projektipäällikkö, digimarkkinointi
Mainostoimisto Sininen Härkä on digitoimisto, joka on erikoistunut digimarkkinointiin, verkkosivujen ja verkkokauppojen toteutuksiin sekä graafisiin töihin.
Sininen Härkä kasvaa kovaa vauhtia ja tällä kertaa haemme osaavaa projektipäällikköä johtamaan asiakkaidemme digimarkkinoinnin projekteja.
Etsimämme henkilö on oma-aloitteinen ja tarkka koordinoija, joka innostuu päästessään työskentelemään erilaisten ihmisten kanssa. Tuleva projektipäällikkömme hahmottaa kokonaisuudet ja uskaltaa valita plan b:n tarvittaessa. Tehtävässä menestyminen vaatii aikaisempaa kokemusta tiimin johtamisesta, sisällöntuotannosta ja budjetin hallinnasta. Projektipäälliköltä odotetaan ennen kaikkea ymmärrystä digitaalisesta markkinoinnista kokonaisuutena.
Työtehtäviin kuuluu:
– Digimarkkinointiprojektien johtaminen ja projektinhallinta
– Tuotantoprosessin ohjaaminen, valvonta ja laadun varmistaminen
– Digimarkkinointisuunnitelmat, asiakkaan mediavalinnat ja budjetin allokointi
– Projektien resursointi, aikataulutus ja kannattavuuden varmistaminen
– Projektien ja tulosten raportointi asiakkaille ja esimiehelle
– Aktiivinen yhteydenpito asiakkaiden kanssa
– Vetovastuu asiakastapaamisista ja asiakkaan markkinoinnin koordinoinnista ja kehityksestä
– Asiakkuuksien kasvattaminen ja kehittäminen
– Avustaminen tarjousten teossa ja lisämyynti asiakkaalle
– Tarvittaessa myös kädet saveen – teksti- ja mediasisältöjen lisäys, kuvien muokkaus, hakukoneoptimointi, jne.
Mitä odotamme:
– Kykyä hallinnoida useita samanaikaisia projekteja ja pitää langat käsissä
– Suurien kokonaisuuksien hahmottamista, hyvää paineensietokykyä ja jämäkkyyttä
– Oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja nopeaa reagointikykyä nopeasti muuttuvissa tilanteissa
– Terävää kynää, kykyä tuottaa hyvää sisältöä ja viestiä laadukkaasti
– Kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa
– Kykyä kommunikoida sujuvasti suomeksi ja englanniksi
Lisätiedot ja hakemukset
Hae tätä paikkaa tältä sivulta löytyvän rekrybotin kautta – emme ota hakemuksia vastaan ”perinteisen kaavan mukaan”. Toisin sanoen: jos paikka kiinnostaa, niin laita botti tulille! CV:tä ehtii viilailemaan myöhemminkin tarkastelun alaiseksi, jos sille on tarvetta. Tietysti meidän on tärkeä tietää, mitä olet aiemmin tehnyt, mutta ethän nyt ainakaan CV:n viimeistelemättömyyden takia jätä hakematta. Tässä vaiheessa saman asian ajaa linkki omaan LinkedIn-profiiliin. Jos botin kanssa tulee haasteita, älä epäröi ottaa yhteyttä tai kysyä tarkennusta. 🙂
Ensimmäiset haastattelut pidetään tammikuun alussa ja päätös tulevasta työntekijästä tehdään jo helmikuun aikana.