Consultant – SEO & Analytics

Yritys
OMD Finland Oy
Paikkakunta
Helsinki
Tyyppi
Erityisasiantuntijat ja muut
Viim. hakupvm
3.9.2018

Kaipaatko uusia haasteita ja vastuullista roolia?
Haluatko olla mukana rakentamassa ensiluokkaista asiakaskokemusta yhdessä huipputiimin kanssa?

Tässä sinulle oiva mahdollisuus päästä hyödyntämään kokemustasi SEO:n ja analytiikan parissa, vastuullisessa suunnannäyttäjän roolissa. Tarjoamme tärkeimmät eväät tehtävässä onnistumiseen; aidosti motivoituneet kollegat ja näköalapaikan digitaalisen markkinoinnin kehityksessä.

Etsimme joukkoomme osaavaa ja kokenutta digitaalisen markkinoinnin ammattilaista, jolta löytyy vahva kokemus etenkin SEO:n ja analytiikan puolelta. Kokemus konversio-optimoinnista ja personoinnista sekä/tai markkinoinnin automaatiosta katsotaan eduksi.

Tarjoamme

Tarjolla on paikka vastuunkantajana markkinan ja maailman muutoksen keskellä, missä uusia teknologioita otetaan aktiivisesti käyttöön.

Vastuullesi tulet saamaan suuria asiakkuuksia, joilla on oikeus odottaa ammattitaitoista ja konsultatiivista palvelua. Odotamme, että etsimämme henkilö selviytyy normaalista asiakastyöstä syväosaamisalueellaan kiitettävästi. Asiakastyössä pystyt laajentamaan perspektiiviäsi siten, että kykenet tarjoamaan, suunnittelemaan ja toimittamaan liiketoimintaa parhaiten tukevia kokonaisuuksia. Omissa asiakkuuksissasi vastaat asiakkaan oman median kehittämisestä ja tämän kehityksen strategisesta johtamisesta. Vastaat lisäksi asiakkuuden suorituskyvystä ja tekemisen standardeista.

Kaikilla osa-alueilla on tarjolla tukea ja senioriteettia, työkaluja ja mahdollisuus sekä oppia uutta että myös haastaa itseäsi. Tulevaisuuden rakentamisessa saat äänen, jota odotamme sinun käyttävän.

Odotamme sinulta

– Vähintään 3-5 vuotta kokemusta oman median kehityksestä liiketoimintaympäristössä, joko yrityksen sisällä, oman yrityksesi piirissä tai palveluntarjoajan ominaisuudessa.
– HTML + CSS (javascript, PHP, python, .NET tuntemus katsotaan eduksi)
– Kykyä strategiseen ja kriittiseen ajatteluun
– Kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä
– Osaat aktiivisesti tunnistaa ja myydä ratkaisumahdollisuuksia
– Vähintään perustiedot Google Analytics ja Google Tag Manager auditointien implementointiin
– Kyvykkyyttä laatia sisällön ja verkkosivun teknisen kunnon auditointeja
– Pystyt analysoimaan suorituskykyä suoraan analytiikan kautta mutta tunnet myös muun työkalupakin.
– Osaat käyttää tehokkaasti Exceliä, mutta olet saattanut tutsutua myös Tableau tai Power BI tyyppisin työkaluihin
– Aitoa kiinnostusta hyödyntää tämänhetkistä osaamistasi ja kokemustasi asiakasrajapinnassa, muun tiimin kehityksessä ja tukemisessa, sekä yhteisen tulevaisuuden rakentamisessa
– Kykyä inspiroida kollegoitasi ja vauhdittaa alan kehitystä

Lisätietoa

Jätä kommentti