Redandblue pääsi uudistamaan Editkilpailun verkkosivut keväällä 2023. Editkilpailu on Aikakausmedian järjestämä kilpailu, jossa palkitaan vuosittain aikakausmedia-alan parhaita osaajia ja toteutuksia toimituksellisissa sekä markkinoinnillisissa sarjoissa. Kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin alan monipuolisia onnistumisia ja kannustaa kehittämään entistä laadukkaampaa aikakausmediajournalismia ja -mainontaa sekä liiketoiminnallisia ratkaisuja. Ennen verkkosivuprojektia Editkilpailu oli uudistamassa visuaalista ilmettään. Sen myötä myös sivuston ilme […]
Lue lisää
Tärkein teknologia:
Asiakaskohtainen ohjelmointityö
Projektin budjetti:
10 000–30 000 €
Projektin tyyppi:
Kampanjasivusto
Kyselyn kautta kohti avointa keskustelua raha-asioista Raha-asioista ja taloudesta on joskus vaikea puhua, varsinkin, jos ei tiedä miten kumppani suhtautuu asiaan. Trimedian DigiConsumers-hankkeelle toteuttama web-kysely auttaa näiden kysymyksien pohtimisessa ja yhteisessä käsittelemisessä. Kyselyn toteuttaja on DigiConsumers-tutkimushanke, joka etsii ratkaisuja nuorten ja nuorten aikuisten talousosaamisen ja kulutustaitojen parantamiseen erityisesti digiympäristöissä. Kyselyssä käyttäjä vastaa omaan sekä kumppaninsa […]
Lue lisää
Rovaniemeläinen REDU Edu Oy on Rovaniemen koulutuskuntayhtymän omistama tytäryhtiö. Yhtiön toimialana on kotimaiset ja kansainväliset koulutus- sekä asiantuntijapalvelut sisältäen ammatillisen ja muun lisä- ja täydennyskoulutuksen sekä koulutusviennin. Lähtökohta REDU Edulla oli tarve uudelle lähestymiselle ja uudelle tavalle tehdä opiskelijarekrytointia aikuisopintoihin. Projektin tavoitteena oli toteuttaa puhuttelevaa markkinointia opiskelijarekrytoinnin näkökulmasta. Suurin haaste liittyi kohderyhmän eli Lapin alueen […]
Lue lisää
Rooty on pakastealtaasta löytyvä kotimainen perunasta valmistettu vaihtoehto riisille ja vehnäpastalle. Uutuustuote lanseerattiin keväällä 2021. Saimme toimeksiannon suunnitella ja toteuttaa rooty.fi-sivuston. Sivustolla esitellään tuotteet Rooty Pannunuudeli ja Rooty perunahippu. Sieltä löytyy myös reseptejä Rootysta valmistettaviin aterioihin ja muuta ajankohtaista tietoa. Sivuston ulkoasu ja käyttöliittymä suunniteltiin Rootyn ilmemaailmaa mukailevaksi. Vahvasti kuluttajille suunnattu sivusto on suunniteltu erityisesti […]
Lue lisää
Valtioneuvoston kanslia kuvasi asian hyvin: ’’Virtuaalinen ja elämyksellinen Nykytunteen museo on tarkoitettu tukemaan kansalaisten koronapandemiasta aiheutuneiden erilaisten tunteiden reflektointia. Tiedettä ja taidetta yhdistelevä museo taltioi Suomessa pandemia-aikana koettuja tunteita’’. Museon tilaaja on Valtioneuvoston kanslian Suomi toimii -kokonaisuus, jonka tarkoituksena on vahvistaa henkistä kriisinkestävyyttä dialogin ja arjessa jaksamista edistävien kampanjoiden avulla. Into-Digital vastasi Nykytunteen museon teknisestä […]
Lue lisää
Kokku loi Inklusiivin kanssa omaperäiset verkkosivut heidän yrittäjyyteen kannustavalle I Started This -kampanjalle. Inklusiiv on voittoa tavoittelematon järjestö, jonka missiona on edistää monimuotoisuutta ja inklusiivisuutta työelämässä. I Started This-kampanjan tavoite oli rikkoa yrittäjyyteen liittyviä stereotypioita, päivittää keskustelua yrittäjyyden ympärillä 2020-luvulle ja kannustaa yrittäjyyteen lähtökohdista tai taustasta riippumatta. Inklusiiv etsi moniosaajaa, joka toteuttaisi niin verkkosivut omaperäisellä, […]
Lue lisää
Baltic Sea Action Group, eli BSAG, on tehnyt yhteistyötä JCO:n kanssa jo vuodesta 2015. BSAG on voittoa tuottamaton säätiö, jonka päämääränä on Itämeren ekologisen tasapainon palauttaminen yhdistämällä siihen liittyvät toimijat, hankkeet ja tieto. Yksi BSAGin varainkeruutavoista on ollut vuosittainen joulukampanja, jonka kautta yritykset ja yhteisöt voivat suunnata esimerkiksi joulutervehdyksiin tai -lahjoihin budjetoimiaan varoja Itämeren suojeluun […]
Lue lisää
Vincit suunnitteli ja toteutti Itämeripäivän kampanjasivuston yhdessä John Nurmisen säätiön kanssa. Tarkoituksena on tehdä Itämeripäivästä jokavuotinen tekoja ja ajatuksia inspiroiva teemapäivä. Päivä juhlistaa meren monimuotoisuutta ja mittaamatonta arvoa Itämeren alueen kansalaisille. Sivuston tavoitteena on lisätä tärkeää tietoa meren luonnosta, kulttuurista ja historiasta. Sivuston sisältö ja ominaisuudet laajenevat pian, projektia kehitetään ketterästi yhdessä asiakkaan kanssa.
Lue lisää
HKScan halusi uudistaa Via-valmisruokiensa verkkosivuston viestimään Via-tuotteille olennaista herkullisuutta ja raikkautta. Uudistetun sivuston piti myös mahdollistaa myöhemmin tehtävät laajennukset kevyesti ja kustannustehokkaasti. Kuten Via-ruoatkin, Viamaailma-sivusto luottaa vanhaan totuuteen: yksinkertainen on kaunista. Sivustosta suunniteltiin visuaalisesti ilmava, teknisesti nopea ja sisällöiltään selkeä. Tavoitteenamme oli rakentaa perustat, joiden päälle on helppo jatkossa kasata suurempiakin kokonaisuuksia. Viamaailma.fi oli verrattain […]
Lue lisää
Fortumin sisäinen startup, energiankulutusta ja asuinmukavuutta optimoiva palvelu SmartLiving tarvitsi oman sivuston. Tavoitteena oli tuoda hajallaan konsernin eri materiaaleissa ja kanavissa oleva sisältö yhdelle sivustolle, ja esittää se selkeästi sekä ilahduttavasti. Asiakkaan kannalta tärkeää oli myös luoda helposti ylläpidettävä, joustava ja muutoskykyinen verkkopalvelu, joka generoisi liidejä varsinkin taloyhtiö-kohderyhmästä.
Lue lisää
Kymenmatkat on täyden palvelun matkatoimisto, jonka Haamatka.fi teemasivusto esittelee kattavasti Kymenmatkojen häämatkatarjonnan. Wysiwyg toteutti Kymenmatkoille Haamatka.fi verkkopalvelun johon kuului käyttöliittymän ja ulkoasun suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPress-sisällönhallintajärjestelmälle. Osa kohteiden tiedoista haetaan suoraan pääsivustolta jolloin niitä ei tarvitse syöttää eri sivustoille kahteen kertaan.
Lue lisää
Yhdessä Milttonin kanssa toteutettu verkkosivusto, joka toimii tärkeässä roolissa osana kansallisesti ja kansainvälisesti suurta mainetta niittänyttä Sultanin F*ck like a Finn -kampanjaa. Into vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta. Milttonin toteuttama kampanja palkittiin vuoden 2017 European Excellence Awardseissa vuoden parhaana pohjoismaisena työnä.
Lue lisää
Agenttihaaste tutustuttaa oppilaat kestävään elämäntapaan ja luonnonvarojen säästöön. Agenttitehtävät kannustavat sähkön ja veden säästöön, kierrättämiseen, ruokahävikin vähentämiseen ja kestäviin liikkumisvalintoihin. Luokat kilpailevat keskenään siitä, kuka onnistuu tekemään eniten tehtäviä kilpailun aikana. Sivun idea oli näyttää mahdollisimman houkuttelevalta 2 luokkalaisille, jotta ympäristöaiheita olisi hauskempaa oppia. Piristävillä väreillä ja iloisilla animoinneilla lisättiin pelimäistä tunnelmaa. Oppilaat saavat ladattua […]
Lue lisää
Web-veistämön tiimi toteutti aurinkosahkoakotiin.fi verkkosivut. Aurinkosähköä kotiin on valtakunnallinen kampanja, jonka tavoitteena on lisätä suomalaisten tietoa aurinkosähköstä ja sen soveltuvuudesta eri kuluttajaryhmille, sekä tarjota vertailupalvelun avulla tietoa hankintakustannuksista ja palveluntarjoajista. Tarjoukset sivulle toteutimme hakupalvelun, jolla sivulla vierailija voi hakea valitsemansa alueen perusteella tarjousta tekeviä yrityksiä. Yrityksille suunnittelimme toimittajat lomakkeen, jolla yritykset pääsevät vaivattomasti tekemään tarjouksiaan […]
Lue lisää
Joulupuu on jokavuotinen hyväntekeväisyystempaus, jossa kerätään joululahjoja lapsille, jotka ovat lastensuojelun piirissä, huostaan otettuna, sijaisperheessä, lastenkodissa tai muutoin perhetilanteen vuoksi jäisivät ilman joulupukin tuomisia. Keräys järjestetään ympäri Suomea paikallisten nuorkauppakamarien ja Keskuspuiston Nuorkauppakamarin toimesta. Loimme keräykselle digitaalisen alustan yritysten käyttöön. Yrityskohtaisesti kustomoidun sivuston avulla yritykset voivat antaa omille asiakkailleen mahdollisuuden valita lahjan vähävaraiselle lapselle. Yritykset […]
Lue lisää
Finland at CERN -tapahtuman verkkosivuston suunnittelu ja toteutus. Ketterä rakenne-, käyttöliittymä- ja tekninen suunnittelu sekä ohjelmistokehitys.
Lue lisää
Uratehtaan tavoitteena on pirkanmaalaisten korkeakoulutettujen tai vastaavissa työtehtävissä työskennelleiden työtä etsivien ammattilaisten työnhakuvalmiuksien edistäminen. Wysiwyg toimitti verkkosivujen toteutuksen avaimet käteen -ratkaisuna sisältäen käyttöliittymien suunnittelun, graafisen ulkoasun, sivupohjien ja toiminnallisuuksien ohjelmointityön.
Lue lisää
Fairdata-palvelut tarjoavat yhteentoimivan palvelukokonaisuuden aineistonhallintaan, aineistojen kuvailuun ja turvalliseen säilytykseen sekä merkittävien tietoaineistojen pitkäaikaissaatavuuden turvaamiseen. Fairdata-palvelut järjestää opetus- ja kulttuuriministeriö ja toimittaa CSC-Tieteen tietotekniikan keskus Oy. Wysiwyg toteutti WordPress-pohjaiset verkkosivut perustuen asiakkaan toimittamaan visuaaliseen ohjeistukseen sekä käyttöliittymä- ja rakennesuunnitelmaan.
Lue lisää
Siirto on pankkirajat ylittävä reaaliaikainen mobiilisiirto. Tapahtumat ovat viiveettömiä, käyttäjät eritellään puhelinnumeroilla eikä luottokorttia tarvita. Wysiwyg toteutti palvelun verkkosivuston Automatialle perustuen WordPress-julkaisujärjestelmään, mainostoimiston ulkoasun pohjalta.
Lue lisää
Lyyra.fi on visuaalisesti näyttävä, informatiivinen ja helposti sisäistettävä kampanjasivusto, jonka toimitimme asiakkaalle erittäin tiukalla aikataululla. Sivusto julkaistiin keväällä 2018 ja se esittelee HYY Yhtymän Helsingin Hakaniemeen suunnitteilla olevaa Lyyra-hanketta. Hankkeen havainnekuvat ovat sivustolla avainasemassa. Projektin tavoitteena oli rakentaa yksinkertainen ja informatiivinen, mutta silti WOW-efektin luova sivusto. Etusivun kuvakaruselli onkin tehty käyttämällä responsiivisia retina-kuvia, jotka näyttävät […]
Lue lisää
Vierityspalkki-blogi
Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä
1150+asiantuntija-artikkelia.
Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.
1300+julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.
Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.
900+aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.
Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.
30+kokenutta digitoimistoa
on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.
Tilaa kuukausikirje
Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.