Kansallisteatteri.fi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Kansallisteatteri on vuonna 1872 perustettu Suomen vanhin suomenkielinen teatteri. Kansallisteatteri on taiteellinen teatteri, jonka ohjelmistossa nähdään tuoreinta kotimaista draamaa, kiinnostavimpia ulkomaisia näytelmiä ja parhaita klassikoita. Kansallisteatterin toimintaa ohjaavia arvoja ovat taiteellisuus, keskustelevuus ja tasa-arvoisuus.

Suunnannäyttäjä

“Vaikka Kansallisteatteri on isoisäni ikäinen, mikään muu siihen liittyvä ei sitä ole. Kansallisteatteri ei pelkästään ole ajan tasalla, vaan ehdottomasti aikaansa edellä.

Kilpailutukseen lähtiessä etsimme näkemyksellistä ja nälkäistä kumppania. Taiteellisen yhteistyön lisäksi Kansallisteatteria ja G-Worksia yhdisti halu parantaa palveluiden saavutettavuutta. Sivustolla tullaankin jatkossa ottamaan saavutettavuus yhä enemmän huomioon, jotta jokaisella olisi yhdenvertaiset mahdollisuudet käyttää teatterin sekä verkkosivujen palveluita.

Kilpailutuksessa G-Works vakuutti meidät intiiminä, asiakaslähtöisenä ja innovatiivisena kumppanina. Jo suunnitteluvaiheessa oli selkeää, että meillä oli yhteinen näkemys tulevasta. Taidelaitos muuttuu taiteellisten linjausten myötä, joten kyky nopeisiinkin suunnanvaihtoihin, joustavuus ja rehellinen kommunikointi ovat meille elintärkeitä.

Haasteenamme on saada sivujen visuaalinen ilme vastaamaan Kansallisteatterin laajaa ohjelmistoa. Lisäksi monimuotoista taitteellista teatteria seuraa monimuotoinen kävijäkunta, jonka ikäjakautuma on ”vauvasta vaariin”. Aikaisemmat sivumme eivät kohdanneet haluamallamme tavalla asiakkaitamme. Uudistuksen myötä sivujemme kokonaisuus muuttui visuaalisemmaksi, näyttävämmäksi ja nuorekkaammaksi, ja se huomioi käytettävyydessään monenlaisten kävijöiden tarpeet.”

Auli Turtiainen, markkinointipäällikkö / Kansallisteatteri
Riikka Tervatuli, projektipäällikkö / G-Works


Sinua voisi kiinnostaa myös

Työttömyyskassa Aaria

Tekijä: Don & Branco Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Testatusti saavutettava verkkopalvelu

Työttömyyskassa Aaria on palkansaajakassa, jonka jäseneksi voivat liittyä kaikki työ- ja virkasuhteessa olevat palkansaajat. Jäseneksi voi liittyä riippumatta siitä, millä ammattialalla työskentelee, tai millainen koulutustausta on. Aariaan kuuluu jo noin 100 000 jäsentä. Aaria tarjoaa jäsenilleen ystävällistä ja laadukasta palvelua sekä sujuvaa asiointia. Tärkeitä arvoja ovat palvelualttius, asiantuntevuus ja luotettavuus. Haaste Aarian brändi-identiteetti sekä verkkopalvelut […] Lue lisää

Biolanin Baltian verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Biolan on tunnettu suomalainen yritys, joka valmistaa tuotteita muun muassa puutarhanhoitoon ja kompostointiin. Biolan toimii nykyään myös kansainvälisesti ja on laajentanut toimintaansa esimerkiksi Baltian maihin. Biolanin haasteena oli luoda toimiva, käyttäjäystävällinen ja monikielinen verkkokauppa Baltian markkinoille, korvaamaan vanhentuneen Drupal-alustan. He tarvitsivat kumppanin, joka pystyy toteuttamaan teknisesti vaativan projektin, sekä tekemään integraatiot heidän muihin järjestelmiin.. Fonecta […] Lue lisää

Celianet – Äänikirjapalvelu

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Yhteistyö Celian, valtion saavutettavan kirjallisuuden ja julkaisemisen asiantuntijakeskuksen, kanssa alkoi jo vuonna 2014 brändi- ja sivustouudistuksella. Viimeisimpänä työnä suunnittelimme ja toteutimme celianet.fi-äänikirjapalvelun, joka tehtiin tarkasti saavutettavuusdirektiiviä noudattaen. Celianetistä kävijä voi lainata ja kuunnella yli 40 000 äänikirjan valikoimaa verkon kautta. Palvelu on suunnattu niille henkilöille, joille tavallisen kirjan lukeminen on vaikeaa. Tästä syystä saavutettavuuden huolellinen […] Lue lisää

Rengasvalmistajien jaosto – verkkosivusto

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Teknisen Kaupan Liittoon kuuluva Rengasvalmistajien jaosto on rengastoimialan maahantuojien yhdistys Suomessa, jonka tavoitteena on lisätä kuluttajien rengastietoisuutta sekä edistää yleistä liikenneturvallisuutta. Jaoston jäseniin lukeutuvat tunnetut kansainväliset rengasvalmistajat Michelin, Bridgestone, Continental ja Goodyear. Rengasvalmistajat.fi-sivusto oli jäänyt ajastaan jälkeen ja G-Works sai tehtäväkseen sivuston kokonaisvaltaisen uudistamisen. Rengasinformaatiota välittävällä sivustolla on vilkas kävijämäärä etenkin kesä- ja talvirenkaiden vaihtoaikaan. […] Lue lisää

Kalevalaseura – verkkosivusto

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Kalevalaseura on taiteeseen ja tieteeseen suuntautuva säätiö, jonka historia menee aina vuoteen 1919, jolloin Akseli Gallen-Kallela neljän muun kanssa perusti seuran Suomen kansalliseepoksen ympärille. G-Works sai tehtäväkseen tämän yli satavuotiaan seuran verkkosivuston uudistamisen. Koska seuran toiminnassa on niin vahvasti kyse taiteesta, sai projektissa antaa sivustolle vähän reilumpaa pensseliä ja luottaa vahvaan ja upeaan kuvitukseen, jota […] Lue lisää

Verohallinto – Verokampuksen verkkosivusto

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Verokampus Verokampus on Verohallinnon verkkopalvelu, joka tarjoaa selkeää ja ymmärrettävää tietoa veroista. Palvelun sisältö on suunniteltu erityisesti nuoria ja nuoria aikuisia ajatellen. Se tarjoaa myös kattavaa perustietoa verotuksesta niille, jotka ovat vasta tutustumassa Suomen verotusjärjestelmään ja verokäytäntöihin. Verokampuksessa on lisäksi osio opettajille, josta löytyy materiaaleja veroasioiden opetuskäyttöön. Pitkä yhteistyö G-Worksin ja Verokampuksen välinen yhteistyö alkoi […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun