Jokerit

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Sangre Oy

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Jokerit on Suomen tunnetuin urheilubrändi. Olemme rakentaneet yhteistyössä Jokereiden kanssa koko Jokereiden digitaalisen ekosysteemin. Projekti käsitti digistrategian suunnittelun, digitaalisen viestintästrategian, työtapojen, työprosessien ja työkalujen suunnittelun, seurannan suunnittelun sekä valmiiden palvelujen rakentamisen. Matkalla muutimme Jokerit kiekko-organisaatiosta pieneksi mediataloksi.

Kaikki suunnittelutyö perustui huolelliseen työprosessien, tuotettavan sisällön ja käyttäjien näkökulman analysointiin. Näiden pohjalta määritettiin käyttäjäpersoonat, määritettiin sisältöjä, valittiin ja kehitettiin työkalut, tehtiin tekniset perusvalinnat ja määriteltiin julkaisemisen työprosessit. Kehitystyö tehtiin prototyyppivetoisesti, sykleissä. Jokaisella kehityskierroksella parannettiin hieman käyttäjäpalautteen perusteella.

Lopputuloksena kehitettiin responsiivinen pääsaitti, kuusi mikrosaittia ja sosiaalisen median strategia. Tärkein oli kuitenkin henkinen kulma: uusi tapa organisoitua ja tehdä.

Projekti on ollut erittäin tuloksellinen. Kun aloitimme pitkäaikaisen yhteistyön, Jokereilla oli noin 50.000 yksittäistä sivunlatausta kuukaudessa. Enimmillään kasvatimme luvun 1.35 miljoonaan. Määrä on tasoittunut noin miljoonaan. Käytännössä loimme Jokereille lähes tyhjästä oman median.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Yamarin.com

Tekijä: Sangre Oy

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Pohjoismaiden suosituin venemerkki Yamarin kävi läpi brändiuudistusta, jossa lasikuitu- ja alumiinivenemallistot oltiin erottamassa omiksi brändeikseen. Lasikuituveneet olivat jäämässä Yamarin-nimen alle ja alumiiniveneet oltiin tuomassa uuden ja erottuvan Cross-brändin alle. Sangre suunnitteli ja toteutti Yamarin.com-sivuston uudistuksen ja loi samalla Cross-brändille oman sivustonsa, tuoden kaksi brändiä erilleen digitaalisessa maailmassa. Projektissa haluttiin luoda sivustot, jotka vaikuttaisivat veneiden myyntiin […] Lue lisää

PHM Group

Tekijä: iasy Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

PHM Group on vauhdikkaasti kasvava pohjoismainen kiinteistöpalvelukonserni, jonka tehtävä on pitää huolta ihmisistä pitämällä huolta heidän asuinympäristöstään. Tällä hetkellä PHM Group toimii Suomessa, Ruotsissa, Saksassa ja Tanskassa. PHM Group toimii yli 6 000 ammattilaisen voimin. Suunnittelimme ja toteutimme PHM Groupin uuden verkkosivuston WordPress alustana. Verkkosivusto kertoo PHM Groupin toiminnasta ja siellä jaetaan ajankohtaista tietoa sijoittajille. Sivusto […] Lue lisää

Pohjanmaan hyvinvointialue

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Pohjanmaan hyvinvointialue on kolmentoista Pohjanmaan kunnan muodostama kuntayhtymä, joka on vuoden 2022 alusta lähtien järjestänyt sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut jäsenkuntiensa lähes 170 000 asukkaalle. Pohjanmaan hyvinvointialueella työskentelee noin 7000 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista. Poutapilvi toteutti hyvinvointialueelle julkiset sivut sekä intranet-palvelun. Verkkosivujen tärkeimpänä tavoitteena on, että alueen asukkaat löytävät sieltä tiedon palveluista sekä siitä, kuinka palveluissa […] Lue lisää

Cross.boats

Tekijä: Sangre Oy

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Sangre toteutti Yamarin Cross -brändille Cross.boats-verkkosivuston osana Yamarinin brändiuudistusta. Brändiuudistuksen myötä Yamarinin alumiinivenemallisto tuotiin erilleen lasikuituvenemallistosta uuden, erottuvan Cross-brändin alle. Projektissa haluttiin luoda sivusto, joka vaikuttaisi veneiden myyntiin ja muuttaisi käyttäjät liideiksi jälleenmyyjille. Bränditoimisto Avidly loi uuden brändi-identiteetin, joiden pohjalta Sangre suunnitteli, miten se mukautuisi verkkoon. Crossille luotiin Design System, joka antaa puitteet sivuston toistuville elementeille […] Lue lisää

Joutsenmerkki

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Ympäristömerkintä Suomi Oy hallinnoi Suomessa Pohjoismaista ympäristömerkkiä eli Joutsenmerkkiä ja EU-ympäristömerkkiä, jotka helpottavat kuluttajien, yritysten ja organisaatioiden osallistumista vihreään siirtymään. Toteutimme laajasti tunnetulle Joutsenmerkille uuden verkkosivuston, jonka sisällöissä tuodaan merkin taustalla olevat kunnianhimoiset ympäristövaatimukset ymmärrettävästi esille. Sivuston keskeinen tavoite on tarjota asiantuntevaa tietoa sekä palvelukanava vastuullisille ja kehityshakuisille yrityksille, jotka voivat hakea Joutsenmerkkiä omille tuotteille […] Lue lisää

Päijät-Hämeen hyvinvointialueen verkkosivusto

Tekijä: Tammi Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Uusi paijatha.fi verkkopalvelu kokoaa tietoa Päijät-Hämeen hyvinvointialueen hallinnosta ja päätöksenteosta sekä toimii porttina päijäthämäläisten julkisiin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen palveluihin. Käyttäjäkunta on poikkeuksellisen laaja, sillä se kattaa kaikki alueen lähes 200 000 asukasta. Sivusto on toteutettu saavutettavaksi ja vastaamaan monien erilaisten käyttäjäryhmien, kuten eri ikäryhmien tarpeita. Projekti jaettiin Tammen vakiomallin mukaisesti neljään vaiheeseen: – Suunnitteluvaihe […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun