Eskimo

Sofokus pääsi mukaan rakentamaan Eskimo Finlandin mittavaa brändiuudistusta toteuttamalla Eskimon uudistetun kuluttajaverkkopalvelun.
Uudistettu verkkopalvelu on yksi näkyvimmistä osista Eskimon suuressa muutoksessa perinteisestä teollisuusyrityksestä kohti asiakas- ja brändisuuntautunutta palveluyritystä.
”Sofokus on ratkonut sinnikkäästi juuri niitä vaikeimpia ongelmia, eli miten Magento integroidaan toiminnanohjausjärjestelmä Visma L7:aan. Kaikki osaavat kyllä tehdä verkkokauppoja ja -sivuja, mutta tällaisten integraatioiden rakentaminen ei onnistu keneltä tahansa”, Eskimo Finlandin strategia- ja brändijohtaja Susanna Paloheimo sanoo.
Magenton päälle rakennetusta verkkopalvelusta on karsittu kaikki turha pois ja palvelun älykkyyttä sekä asiakaslähtöistä sisältöä tullaan jatkossa lisäämään. Verkkopalveluun toteutettiin integraatio Visma L7 -toiminnanohjausjärjestelmän kanssa.
Uudistettuun palveluun liitettiin lisäksi Celectuksen hostaama asiakaspalveluchat sekä A/B-testauksen työkalu Frosmolta.