eioototta.fi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Katleena Kortesuo on Suomen kallein siivooja, kriisiviestinnän konsultti ja tietokirjailija ja hänen kirjoituksensa keräävät kuukausittain parikymmentä tuhatta lukijaa eioototta.fi-sivustolle. Edellinen sivustoversio vuodelta 2013 oli jo jäänyt ajasta jälkeen ja sivustolle tehtiinkin merkittävä nuorennusleikkaus varsinaiseen rakenteeseen ja toiminnallisuuksiin puuttumatta.

Äkkiseltään katsoen eniten muuttui ulkoasu, josta tehtiin valoisampi, raikkaampi ja selkeämpi. Ulkoasun lisäksi aucorlaisia suorityskyvynhinkkaajia riemastuttaa erityisesti se, mitä tapahtui konehuoneessa. Koska vanha sivustokin oli Aucorin toteuttama WordPress-sivusto, päästiin yhdelle blogiartikkelille tekemään raakaa ja erittäin mielenkiintoista suorituskykyvertailua.

Vanhalla sivustolla blogikirjoitus oli ruudulla luettavissa n. 760 millisekunnin kohdalla. Se ei ole huonosti ollenkaan, kun kiitettävänä rajana voidaan pitää sekunnin, siis 1000 millisekunnin latautumisnopeutta. Tässä kohtaa uusi sivusto pyyhkii kuitenkin vanhalla pöytää, sillä samainen artikkeli on nyt luettavissa 240 millisekunnin jälkeen. Se on äkkiä se.

EOT:n edellisen version elinkaaren aikana muualla internetissä keskimääräinen verkkosivun tiedostokoko lähes kolminkertaistui 1,28 megatavusta 3,47 megatavuun. Sen sijaan eioototta.fi:n tiedostokoko siivutettiin uudistuksen yhteydessä alle viidennekseen vanhasta: aiempi 1,23 megatavua on nyt 0,23 megatavua.

”Kun sivustonsa antaa Aucorin käsiin, se on kuin kävisi kokonaisvaltaisen psykoterapeutti-ravintovalmentaja-varallisuusvalmentaja-personaltrainerin pakeilla. Sivustosta tulee nopeampi, näyttävämpi, tehokkaampi ja käyttäjäystävällisempi”, kommentoi projektia Katleena Kortesuo.

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Logitri

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Logitri on kasvuhakuinen logistiikkapalveluja tarjoava yritys, joka on erikoistunut elintarvikealaan, urheilukauppaan, elektroniikkateollisuuteen ja verkkokauppaan sekä pakkausmateriaaleihin. Yritys kaipasi uudistusta yrityskuvaansa voimakkaasti kilpaillussa, vahvojen brändien hallitsemassa markkinassa. Generaxion toteutti yritykselle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, joka perustui laadittuun digitaaliseen markkinatutkimuksen ja Logitrin tunnistettuihin kilpailuetuihin. Uuden brändi-identiteetin mukaisen Logitri.fi -verkkopalvelun sisältö, käyttökokemus, ja palvelupolut suunniteltiin vastaamaan kohderyhmien tutkimuksella todennettuja odotuksia, ja […] Lue lisää

Kärrykartano

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Kiinteistö Oy Kärrykartano on Kurikan kaupungin omistama yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon kiinteistöosakeyhtiö. Yhtiön verkkopalvelu uudistettiin vuonna 2021 viimeisimpien kuntaliitosten jälkeen, vastaamaan käyttäjäystävällisesti kuntalaisten vuokra-asumisen tarpeisiin. Verkkopalvelusta löytyvät yhtiön vuokraamat noin 600 asuntoa. WordPressilla toteutetun verkkopalvelun suunnittelussa kiinnitettiin erityistä huomiota hakutoimintoon sekä mobiilikäytettävyyteen. Uusi sivusto tarjoaa Kärrykartanon asiakkaille mahdollisuuden selata vapaita ja vapautumassa olevia asuntoja, sekä lähettää […] Lue lisää

Blåkläder Workwear Center

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Blåkläder Workwear Center Oy on erityisesti yrityksiä palveleva työvaatemyymälä, jonka valikoiman kulmakiviä ovat Blåkläderin laadukkaat, yli 60 vuoden kokemuksella valmistamat tuotteet. Suomessa yritys palvelee asiakkaitaan Vantaan Porttipuistossa, sekä verkossa. Toteutimme asiakkaallemme WordPressilla verkkosivuston tukemaan heidän myyntiään ja markkinointiaan. Suomenkielisen sivuston lisäksi toteutimme myös useita vastaavia, erikielisiä sivustoja muualla Euroopassa toimiville myymälöille. Yksi sivuston keskeisistä toiminnallisuuksista […] Lue lisää

Eltex

Tekijä: Rajasoft Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Eltex on vuonna 2005 perustettu täyden palvelun automaatio- ja sähköurakointitalo. Yritys toimii pääkaupunkiseudulla ja Turun alueella. Eltex tunnetaan työmailla rempseästä otteesta ja positiivisesta ilmapiiristä. Rohkeasti erilainen verkkosivusto varmalla konseptilla Lähtökohta Projektin alkaessa Eltexillä oli suppea, yhden sivun mittainen verkkosivusto, joka sisälsi vanhentunutta tietoa ja kaipasi visuaalista uudistusta. Erityisesti yrityksen referenssit haluttiin nostaa paremmin esille. Verkkosivuilla […] Lue lisää

Joutsenmerkki

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Ympäristömerkintä Suomi Oy hallinnoi Suomessa Pohjoismaista ympäristömerkkiä eli Joutsenmerkkiä ja EU-ympäristömerkkiä, jotka helpottavat kuluttajien, yritysten ja organisaatioiden osallistumista vihreään siirtymään. Toteutimme laajasti tunnetulle Joutsenmerkille uuden verkkosivuston, jonka sisällöissä tuodaan merkin taustalla olevat kunnianhimoiset ympäristövaatimukset ymmärrettävästi esille. Sivuston keskeinen tavoite on tarjota asiantuntevaa tietoa sekä palvelukanava vastuullisille ja kehityshakuisille yrityksille, jotka voivat hakea Joutsenmerkkiä omille tuotteille […] Lue lisää

KH Group

Tekijä: Rajasoft Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

KH Group, aikaisemmin Sievi Capital, on kannattavasti kasvava pohjoismainen monialakonserni, joka kehittää liiketoimintaa pitkäjännitteisesti ja luo näin arvoa osakkeenomistajilleen. Halu tehdä asioita yhä paremmin sai KH Groupin käynnistämään strategiamuutoksen pääomasijoitusyhtiöstä monialayhtiöksi. Yrityksen tavoitteena on tulevaisuudessa luoda teollinen konserni, joka keskittyy maanrakennuskaluston toimittaja KH-Koneet Groupin liiketoimintaan. Selkeät ja helposti navigoitavat verkkosivut pörssiyhtiölle Lähtökohta Sijoitusyhtiö Sievi Capital […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun