Admicom -verkkosivuston uudistus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bangin ja Admicomin yhteistyö on pitänyt sisällään verkkopalvelu-uudistuksen ja digitaalisen myyntikanavan rakentamisen, video- ja valokuvaustuotannot sekä sisältö- ja digimarkkinoinnin yhteistyötä.

“Meillä oli aika pitkä lista siitä, mitä kaikkea haluamme saada lopputuloksena aikaan. Te ymmärsitte meidän tarpeet ja olimme heti samalla aaltopituudella”, kertoo Admicomin markkinointijohtaja Jenni Renko.

Aava & Bang vastasi sivuston käsikirjoituksesta, visuaalisesta suunnittelusta sekä teknisestä toteutuksesta. Admicomin päävastuulla oli sivuston sisältöjen rakentaminen sekä oman kohderyhmä- ja liiketoimintaymmärryksensä tuominen yhteiseen suunnittelupöytään. Sisällöissä hyödynnettiin vanhaa sivustoa sekä tuotettiin uutta. Aava & Bang toimi sparraajana ja auttoi sisältöjen viennissä uudelle sivustolle. Suunnittelua, ideointia ja kehittämistä tehtiin tiiviisti yhteistyössä koko projektin ajan.

“Oli tärkeää lähteä heti alussa sisältö ja kohderyhmä edellä, eikä hypätä perä edellä suoraan tekniseen päätyyn. Ensin piti keskustella siitä, mitä me ylipäätänsä tehdään, ketkä meidän asiakkaat on ja mitä he tarvitsevat. Suunnittelun lähtökohdat olivat mielestäni oikeat”, Jenni kertoo projektin etenemisestä.

Projektin lopputuloksena syntyi uudistunut verkkosivusto, jossa eri toimialojen kohderyhmät ja ostopolut on huomioitu. Sisältö on helpommin saavutettavissa, eivätkä uudet julkaisut huku enää vanhojen sekaan. Uuden kuvamaailman myötä sivustolle saatiin lisättyä inhimillisyyttä, ja voit nähdä Admicom Mikon seikkailemassa ympäri sivustoa.

Toinen projektin tärkeä lopputuotos on kartoitustyökalu, joka löytyy uudistetulta verkkosivulta. Kartoitustyökalun avulla asiakas voi itse kartoittaa oman yrityksen tarpeet ja tilata Adminet Lite -ohjelmiston siltä istumalta. Vaihtoehtoisesti hän voi jättää tietonsa ja odottaa myyjän yhteydenottoa. Näin asiakkaan ei tarvitse käydä läpi pitkiä prosesseja ja asioinnin voi hoitaa missä ja milloin vain. Työkalu säästää myös myyjien aikaa helpottaen työn priorisointia.

“Teidän osaamisen näkee siinä, että pystytte lennosta ideoimaan täysin uutta vanhan tai jo suunnitellun päälle! Rauhallinen fiilis ollut koko projektin ajan. Ei ole tarvinnut ahdistua ja stressaantua kun tietää, että homma toimii”, kiteyttää Admicomin markkinointikoordinaattori Laura Kauppinen.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Sensible 4

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Itseajavien autojen ohjelmistoja kehittävä suomalaisyritys Sensible 4 tarvitsi uuden verkkosivuston, joka olisi toimintavarma, hakukoneoptimoitu ja helppo päivittää. Sivustoa lähdettiin uudistamaan yhteistyössä asiakkaan tiimin kanssa. Vanha sivusto oli rakennettu käyttäen Divi page builder -lisäosaa, mikä hankaloitti sisällönsyöttöä ja huononsi sivujen latausnopeutta ja suorituskykyä. Uusi sivusto toteutettiin modulaarisesti Gutenberg-lohkojen avulla. Tämä mahdollistaa rajattoman määrän erilaisia sivupohjia, mikä tekee […] Lue lisää

I-valo verkkosivu ja -kauppa

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Iittalan lasitehtaasta teollisuusvalaistuksen kärkeen I-Valo on perinteinen valaisinalan yritys, joka on yli 50 vuoden aikana toimittanut tuhansia erilaisia valaistusratkaisuja eri kohteisiin. Valaisinsuunnittelun juuret ulottuvat kuuluisaan Iittalan lasitehtaaseen, mutta tänä päivänä I-Valo kuuluu kansainväliseen Fagerhult -konserniin, joka toimii aktiivisesti 12 brändillä 28 maassa.Tuotannosta suurin osa on teollisuusvalaistusta, joka menee vientiin ympäri maailman. Valoa kansalle verkkosivuston ja […] Lue lisää

3D Formtech: Verkkosivut

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bang toimii 3D Formtechin modernin markkinoinnin kumppanina ja osana yhteistyötä on toteutettu 3D Formtechin verkkosivuston uudistus. Yhteistyömme 3D Formtechin kanssa sai alkunsa vuonna 2019, kun yritys koki vauhdikasta nostetta ja kaipasi brändikonseptia, jonka avulla kasvua voitaisiin edelleen vauhdittaa. Brändikonseptin myötä erityisesti yrityksen houkuttelevuutta ja viestintää kirkastettiin. Palveluna teollinen 3D-tulostaminen on verrattain uusi suurelle […] Lue lisää

Peurunka: Verkkosivusto

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Peurungan verkkosivusto uudistettiin Aava & Bangin toimesta osana markkinoinnin kokonaisvaltaista kumppanuutta. “Oli ehdottoman tärkeää, että strategia- ja brändityö oli tehty huolellisesti ennen kuin lähdettiin esimerkiksi verkkopalvelun uudistamiseen. Tämä oli juuri oikea järjestys kokonaisuuden kannalta. Aivan mahtava fiilis nyt verkkopalvelun lanseerauksen jälkeen! Se on saanut jo paljon positiivista palautetta”, kommentoidaan Peurungalta yhteistyötä. Yhteistyön kokonaisvaltaisuus saa kiitosta […] Lue lisää

Folka-verkkosivusto

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: HubSpot

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bangin ja Folkan välinen yhteistyö käynnistyi kun henkilöstöpalvelualan yritykset Personalhuset Staffing Group ja Aalto Henkilöstöpalvelut olivat yhdistymässä uudeksi monipuoliseksi henkilöstöpalvelualan yritykseksi, Folkaksi. Uuden brändin lanseerauksen yhteydessä rakensimme Folkan uudet verkkosivut, joiden julkaisujärjestelmäksi valikoitui HubSpot CMS. Tavoitteena oli, että verkkosivut palvelevat niin nykyisiä työntekijöitä, potentiaalisia työnhakijoita kuin asiakasyrityksiäkin. HubSpotiin päädyttiin erityisesti siksi, että yritykselle […] Lue lisää

Helmitehdas

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: HubSpot

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Aava & Bangin ja Helmitehtaan yhteistyö käynnistyi keväällä 2022 kun rekrytointipalveluja tarjoava Helmitehdas Oy etsi kumppania verkkosivu-uudistukseen. Samalla haluttiin päivittää myös brändin visuaalista sekä viestinnällistä identiteettiä. Taustalla oli toisen toimijan kanssa aloitettu verkkosivu-uudistus, joka oli jätetty kesken. Lopulta kumppaniksi valikoitui Aava & Bang. Helmitehtaan toimitusjohtaja Marjukka Nieminen kommentoi taustoja kumppanin valinnan takaa seuraavasti: “Hyvään ei […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun