Into-Digital

Helsinki, Jyväskylä

WordPress-liikevaihto: 300 000–500 000 euroa / vuosi

WordPressin osuus koko liikevaihdosta: Alle 50 %

WordPress-intohimo: Ei mainittavaa osallistumista yhteisössä

Samassa liikevaihtoluokassa: Mediapool Finland, MEOM, Redland, G-Works, Evermade, redandblue, Vincit, Trimedia

Viimeisin julkaistu referenssiprojekti: Winestaten sivustouudistus (7 kuukautta sitten)

Vierityspalkissa kirjoitettua: WordPress-toteutuksia mainostoimistoille: Into-Digital (2015), Webbisivustotuotanto voi olla kannattavaa - case Into-Digital (2011)

Into-Digital on Suomen johtava markkinointiviestintäalan palvelemiseen keskittynyt digitoimisto. Toteutamme 16 ammattilaisen voimin noin 1 000 digimarkkinoinnin projektia vuosittain. Ensisijainen julkaisujärjestelmämme sivustohankkeissa on WordPress, kokemusta WP-tuotannoista on jo usean vuoden ajalta.

Ota yhteyttä: antti.rasi@into-digital.fi / 044 749 2060 / into-digital.fi/