Winestaten sivustouudistus

Tekijät: Brand MNGR Oy (Konsepti ja visuaalinen ilme), Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelun viimeistely, tekninen tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Asiakas uudisti ilmeensä design-toimisto Brand MNGR:n kanssa ja oli alunperin toteuttanut teknisen toteutuksen toisen toimijan kanssa, mutta valmiin WordPress-teeman päälle tehty toteutus oli pahasti epäonnistunut eikä pystynyt täyttämään sivustolle asetettuja toiminnallisia vaatimuksia.

Into-Digitalin toimesta asiakkaan uudistettu sivusto koostettiin uusiksi täysin asiakkaalle räätälöitynä.

Sivuston tärkeimmät ominaisuudet perustietojen lisäksi ovat räätälöidyt sisältöelementit, tuotetietojen hallinta (tuotteet ja tuottajat WordPressin omaksi sisältötyypiksi), tuotehakutyökalu sekä yhteydenottolomakkeet. Projekti osoitti jälleen kerran valmisteemojen haasteet ja haavoittuvuudet, mutta lopputuloksena onnistunut kokonaisuus.

Jätä kommentti