Sivuston tyyppi: Yrityksen sivusto

Stoma Forum

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hammaslääkäriasema Stoma on perustettu vuonna 1970, ja se on näin ollen Helsingin vanhin yhtäjaksoisesti toiminut hammaslääkäriasema. Nimi Stoma on kreikan kieltä ja tarkoittaa suuta. Stoma klinikoiden uusi verkkopalvelu on rakennettu modulaarisesti WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivustolla panostettiin erityisesti mobiiliajanvaraukseen ja asiantuntijoiden esittelyyn. Ajanvarausjärjestelmä sekä asiantuntijatieto tuodaan sivustolle Stoman CRM:stä. redandblue vastasi palvelun käyttöliittymäsuunnittelusta, visuaalisesta suunnittelusta sekä WordPress-toteutuksesta.

Korvanto Oy

Tekijät: Flo Apps Oy (tekniikka), Laiha Oy (ulkoasu)
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Korvanto Oy on länsisuomalainen käytettyjen moottoripyörien purkamiseen sekä rungonmittauksiin erikoistunut purkaamo. Yrityksen verkkosivusto uusittiin kokonaan AngularJS-frameworkin avulla. Sivuston tärkein ominaisuus on etusivulle nostettu nopea haku, jonka avulla käyttäjät voivat etsiä varaosia sekä purettavia pyöriä. Hakutoimintoa varten rakennettiin PHP-pohjainen REST API -rajapinta hyödyntäen Slim- ja Medoo-frameworkeja.

Innovarch

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Innovarch on kotimainen arkkitehtitoimisto, joka toimii valtakunnallisesti onnistuneiden tilojen ja elinympäristöjen suunnittelijana. Uudistimme Innovarchin visuaalisen identiteetin ja toimme brändin lähemmäksi muuta konsernia visuaalisesti. Identiteettiä muovattiin modernimmaksi ja raikkaammilla valinnoilla halusimme erottaa Innovarchia selkeämmin irti muusta kentästä rennompana ja helpommin lähestyttävänä, osaavana asiantuntijana. WordPress-sivustoa uudistettaessa oli elintärkeää luoda helposti hallittavissa oleva kokonaisuus, joka istuu saumattomasti muun konsernin kokoonpanoon ja helpottaa sisällöntuottajien työtä. Arkkitehtitoimistolle tyypillisesti kuvamateriaali on isossa roolissa joten projektiesittelyt ovat selkeästi sivuston hiotuin osa-alue. Yhdistimme kaksi sivustoa multisite-asennukseen ja niiden välillä voidaan […]

Vahanen

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Loimme Vahanen-yhtiöille uuden, päivitetyn visuaalisen identiteetin sekä multisite-asennuksena toteutetun WordPress-sivuston. Vahanen on rakennus- ja kiinteistöalan suomalainen konsulttikumppani, joka tunnetaan hyvinvoivien elinympäristöjen rakentajana. Rakennusalalla onnistumista vastuun ottavan Vahasen palveluihin kuuluu asiantuntijapalvelut rakennusten koko elinkaaren ajalle. Vahasen konserni on levittäytynyt ympäri Suomen ja se työllistää vajaat 400 henkilöä. Vahasen visuaalisen identiteetin uudistaminen tuli ajankohtaiseksi kun brändin viestintään haluttiin uutta suuntaa ja vallitseva visuaalinen ilme ei tuntunut enää omalta. Tavoitteena oli luoda moderni ja rohkea brändi, joka erottuu selkeästi joukosta rennompana ja helpommin lähestyttävänä, osaavana […]

EK-Tieto

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

EK-Tieto Oy järjestää yrityksille koulutusta työsuhdeasioissa, palkanlaskennassa, yritysverotuksessa ja yritysturvallisuusasioissa. Iasy Oy suunnitteli ja toteutti EK-Tiedolle uuden verkkosivuston. Sivustolla näytetään EK-Tiedon järjestämät koulutukset ja niihin on mahdollista ilmoittautua. Myös EK-Tiedon asiantuntijat esittäytyvät sivustolla. EK-Tiedolla ei ollut aikaisemmin omaa sivustoa, vaan kurssit olivat osana EK:n sivustoa. Uuden sivuston käyttöä seurataan tarkasti ja sivustoa jatkokehitetään palautteen ja kerätyn datan pohjalta. Sivuston alustana toimii WordPress.

Salivirta & Partners

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Salivirta & Partners on hyvinvointialan asiantuntijayritys. He toimivat monipuolisesti asiakkaidensa tukena erilaisissa kehittämisprojekteissa. Iasy Oy uudisti Salivirta & Partnersin visuaalisen ilmeen. Ilmeuudistuksen yhteydessä uudistettiin myös verkkosivusto. Verkkosivusto esittelee yrityksessä työskentelevät asiantuntijat ja toimii ketteränä sisällöntuotantoalustana. Sivuston pitää olla helposti muokattavissa lisääntyvän sisällöntuotannon ja kovassa kasvussa olevan yrityksen muuttuviin tarpeisiin. Sivuston alustaksi valikoitui WordPress. Kaksikielisen sivuston kielilaajennoksena toimii Polylang.

Fenix Sign sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fenix Sign on visuaalisen ilmeen ja hinnannäytön tuotantotalo. Fenix Signin sivustouudistuksen keskeisessä osassa olivat näkyvyyden sekä myynnin lisääminen. Tavoitetta tukemaan sivustolla otettiin käyttöön markkinoinnin automaatio Active Campaign. Sivustouudistuksessa verkkosivusto sai myös uudet, modernit toiminnollisuudet. Sivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress. Teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema Oy ja leiskojen suunnittelusta Mainostoimisto MBE. Sivuston hosting ja tuotetuki tulevat Verkkoasemalta.

Laavu Solutions -sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Laavu Solutions on oululainen asiakaslähtöinen, asiantuntijapalveluita ja IT-ratkaisuja tarjoava yritys. Laavun tavoitteena on asiakkaiden tuottavuuden parantaminen digitalisaation tuomilla uusilla mahdollisuuksilla. Laavu on ollut mukana luomassa globaalia digitaalista menestystarinaa. Laavu on ketterä ja kyvykäs asiantuntija, joka haluaa ymmärtää asiakkaansa tarpeen ja auttaa sen ratkaisemisessa. Tavoitteena oli päivittää nettisivut vastaamaan nykyisiä palveluita ja samalla virkistettiin sivuston ulkoasua. Verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi Verkkoasema Oy. Julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivusto toteutettiin responsiivisena.

Helsingin aikuisopisto

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Helsingin aikuisopiston sivut palvelevat ensisijaisesti opiskelijoita, jotka haluavat etsiä kursseja ja ilmoittautua niille. WordPress-julkaisujärjestelmälle suunniteltu ja toteutettu sivusto on kolmikielinen ja sen kurssitarjonta haetaan rajapinnan kautta ulkoisesta palvelusta. Sivustolla on lisäksi blogi ja sosiaalisen median integraatiot. Sivuston ulkoasun suunnittelun yhteydessä Helsingin aikuisopistolle otettiin brändikuvat sekä valittiin uusi väripaletti ja typografia.

OK Perintä

Tekijä: Genero Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

OK Perintä on uuden ajan perintätoimisto, joka haluaa muuttaa koko alaa entistä inhimillisempään ja ratkaisulähtöisempään suuntaan. Osana brändistrategian kirkastamista uusittiin myös yrityksen verkkosivusto viestimään paremmin yrityksen arvoja ja tapaa toimia. Kahteen eri kokonaisuuteen jaettu sivusto auttaa sekä toimeksiantaja-asiakkaita että velallisia löytämään heille tarkoitetun sisällön ja asiointia helpottavat verkkopalvelut nopeasti ja vaivattomasti. Koska OK Perintä palvelee asiakkaitaan kolmella kielellä, toteutettiin sivustosta kieliversiot suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Uuden verkkosivuston tavoitteena oli myös lisätä hakukonenäkyvyyttä ja auttaa uusien asiakkaiden hankinnassa mm. Inbound-markkinoinnin keinoin. Tätä varten […]

Relation

Tekijä: Hahmo Design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Antti Ervasti on pari- ja perhepsykoterapeutti sekä erikoistason seksuaaliterapeutti, jolla on yksityisvastaanotto Helsingissä. Toteutimme Antille kokonaisvaltaisen verkkopalvelun uudistuksen. Projektiin kuului (WordPress-toteutuksen ohella) muun muassa apu palvelun nimeämisessä, sivuston visuaalinen suunnittelu sekä valokuvauksen käsikirjoittaminen ja projektointi. Mainiot kuvat otti Kim Öhman. Tulevaisuudessa palvelu täydentyy ainakin verkkokaupalla sekä videochatilla.

redandblue.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistetun sivustomme konsepti muodostui kävijäanalytiikan ja kyselytutkimuksen tulosten sekä Googlen kehittämän design sprint metodin avulla. Sivusto ja sen kuvitustyyli suunniteltiin kollektiivisesti yrityksen viiden suunnittelijan voimin. Teknisesti sivusto on suunniteltu modulaariseksi niin, että samaa sivupohjaa hyödyntämällä voidaan luoda kaikki erilaiset sivu- ja sisältötyypit. Sivustosta tehtiin brändin näköinen, helposti selailtava ilmava kokonaisuus.

Enkora

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Enkora on asiakaspalvelun järjestelmäratkaisujen edelläkävijöitä Suomessa, joiden tuotteisiin ja palveluihin suurin osa meistä on törmännyt ehkä huomaamattaan. Enkoran tuotteilla ja ohjelmistoilla toimintaansa pyörittävät niin yritykset kuin kunnat ja kaupungitkin. Lähdimme uudistamaan Enkoran 10-vuotiasta brändiä luomalla uuden visuaalisen identiteetin – se lainaa tietyiltä osin vanhasta perimästä tuttuja elementtejä, mutta on raikkaan moderni, sivistynyt, ammattimainen ja kuitenkin helposti lähestyttävä. Uudistuksen myötä kaikki printtimateriaalit sekä messuständit suunniteltiin kokonaan uudelleen. Myös Enkoran ohjelmistoihin lähdettiin tekemään uutta visuaalista käyttöliittymää, luonnollisesti UX-suunnittelu edellä. Enkoran verkkosivut julkaistiin kesällä 2017 […]

Suomen Juristit

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomen Juristit tunnetaan asiakaslähtöisestä, suoraviivaisesta ja modernista tavasta tehdä työtä. Suomen Juristit on helposti lähestyttävä lakitoimisto, jossa osaamisen kavereina empatia ja rentous lyövät kättä. Yrityksen tarkoituksena on tuoda lakipalvelut vastaamaan nykypäivän tarpeita ja samanaikaisesti murtaa ihmisten ennakkoluulot pölyttyneestä lakialasta etäisine toimijoineen. Suomen Juristien sivuston suunnittelusta vastasi Mainostoimisto Kuudes ja teknisestä toteutuksesta Verkkoasema Oy. Sivustolla panostetaan etenkin asiantuntijaesittelyihin. Sivusto on responsiivinen ja alustana toimii WordPress.

Lipporannan sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Lipporanta rakentuu jokisuistoon, kauniin Hartaanselän äärelle lähelle Oulun toria ja keskustaa uudeksi kymmenen kerrostalon kaupunginosaksi, josta löydät omaan elämänvaiheeseesi sopivan unelmien kaupunkiasunnon. Lipporannasta löydät saman katon alta laadukkaan kodin, hulppeat yhteiskäyttöiset tilat, laajan valikoiman palveluita sekä uuden asumisen mallin, joka perustuu hyvinvointiin, yhdessä tekemiseen ja arjen asioiden jakamiseen. Lipporannan verkkosivu-uudistuksessa tarkoituksena oli ottaa entistä paremmin huomioon asuntosijoittajat. Sivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema. Sisällöt ja sivuston suunnittelu tulivat NapapiiriHubilta ja leiskat Rimini Creativelta. Verkkosivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivusto on toteutettu responsiivisena. Sivuston […]

Ravintola Pannun verkkosivu-uudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Ravintola Pannu on palvellut nälkäisiä ja janoisia Oulussa parhaina ruoka-aikoina jo yli 25 vuotta. Meininki on säilytetty vuosien saatossa samana, mutkattomana. Ruokalista on vain kasvanut. Ja viimeisimmäksi keittiöön hommattiin aidoilla puuhiilillä toimiva grilli. Ravintola Pannun uudistuksen yhteydessä myös ravintolan verkkosivut uusittiin Verkkoaseman toimesta yhteistyössä mainostoimisto Työmaan kanssa. Verkkosivujen julkaisujärjestelmänä toimii Verkkoaseman oma VJ6 ja sivuston hosting ja tuotetuki jatkuvat Verkkoasemalla. Myös Ravintola Pannun vanhat verkkosivut oli toteutettu Verkkoaseman omalla julkaisujärjestelmällä. Uudistuksen myötä sivuista tehtiin responsiivinen kaikille laitteille. Projekti jatkuu Verkkoaseman toimesta digitaalisena […]

Campingaz grillit

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Campinggaz.fi esittelee laadukkaita, hintalaatusuhteeltaan edullisia kaasugrillejä ja niiden lisävarusteita. Sivusto suunniteltiin vastaamaan kuluttajien tarpeeseen vertailla grillien ominaisuuksia ja hintoja. Hintahaku-ominaisuudella käyttäjä voi hakea määrittämäänsä budjettiin sopivia tuotteita.

Pepsodent

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Pepsodent on hoitanut suomalaisten hampaita jo yli 60 vuoden ajan. Pepsodentin tuntevat kaikki. Se on yksi Unileverin suurista brandeista Suomessa. Pepsodent.fi suunniteltiin ja rakennettiin Suomen markkinoita palvelevaksi ketteräksi markkinoinnin alustaksi. Sivusto rakennettiin Drupalilla Unileverin globaaliin hosting-ympäristöön, josta vastaa Amazon. Suunnittelu ja toteutus tehtiin kaikilta osin Unileverin kansainvälisten digi- ja turvallisuusstandardien mukaisesti. Karhu Helsinki on Unileverin pitkäaikainen digitoimistokumppani. Pepsodent.fi nostaa päärooliin tärkeimmän, eli Pepsodent-hammastahnat ja -hammasharjat. Tuotesisältöä tukevat hammashoitoa käsittelevät artikkelit, joiden päivittäminen on helppoa ja nopeaa. Säännöllisesti lanseerattavat Pepsodent-uutuudet nousevat esiin näyttävästi.

Meconetin verkkosivusto ja -kauppa

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Meconet on pohjoiseurooppalainen jousien, lanka-, meisto- ja syvävetotuotteiden valmistaja. Meconet suunnittelee ja valmistaa tarkkoja metallikomponentteja ja teemme vaativia kokoonpanoja asiakkaiden tarpeisiin. Meconetin erilliset WordPress-sivut sekä WooCommersella toimiva Jousikauppa sulautettiin yhteen Verkkoaseman toimesta. Sivuston uudesta visuaalisesta ilmeestä vastasi Mainostoimisto MBE. Projektin keskeisimpiä tavoitteita olivat edesauttaa hakukonelöydettävyyttä sekä tehostaa Jousikaupan, eli tarjouspyyntökoneen käyttöä. Yhteen sulautuksen myötä Meconetin jousi-tuotteista pääsee siirtymään suoraan Jousikauppaan, jossa tarjouspyyntö sekä tuotteisiin tutustuminen onnistuvat helposti.

Sato Oyj:n verkkovuosikertomus

Tekijät: Miltton Oy (Visuaalinen suunnittelu), Valu Digital Oy (Tekninen toteutus)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

SATO Verkkovuosikertomus 2016 Valu Digital vastasi Sato Oyj:n verkkovuosikertomuksen teknisestä toteutuksesta. Vuosikertomuksen layoutin suunnitteli viestintätoimisto Miltton. ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry valitsi toukokuussa 2017 SATO:n kertomuksen listaamattomien yhtiöiden parhaaksi vuosikertomuksesi. MITÄ TEHTIIN? PDF:n tulostaminen Käyttäjä voi itse koostaa verkkovuosikertomuksesta pdf:n, jonka sivut ovat vapaasti valittavissa ja järjestettävissä. Sivujen palstamäärää voi muuttaa, ja sivut juoksutetaan ja sisällysluettelo rakennetaan automaattisesti. PDF:n ulkoasua taitettiin sivustosta erikseen näyttävän lopputuloksen varmistamiseksi. Kaaviot ja raportointikeskus Verkkovuosikertomuksen dynaamiset kaavioit tuotettiin graafigeneraattorilla. Satolle tehtiin raportointikeskuksen etusivu, johon kerättiin ja jatkossa […]

Tamtrongroup.com

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tamtron on kansainvälinen vaakojen ja punnitustiedon hallintajärjestelmien valmistaja. Geniem toteutti sivuston teknisen suunnittelun ja toteutuksen räätälöitynä WordPress-toimituksena mainostoimiston luoman ulkoasusuunnitelman pohjalta. Geniemin designerin käsialaa on myös sivuston responsiivinen ilme. Palvelun keskiössä on asiakkaan tarjoamat tuotteet ja palvelut, joiden osalta toteutettiin mahdollisuus suodattaa tuotteita kahdella eri tasolla. Monikansallisena yrityksenä Tamtron Group tarjoaa sisältöään kahdellatoista kielellä ja yli kahdellakymmenellä erilaisella domain-nimellä. Maakohtaiset domainit ohjataan automaattisesti maakohtaiselle, kielistetylle sivulle, kun taas yleiset domainit (https://www.tamtrongroup.com) osalta tunnistetaan kieli ja viedään kieliversioidulle sivulle, mikäli sellainen on olemassa.

Folksam

Tekijä: Karhu Helsinki
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Folksam Vahinkovakuutus tarjoaa laadukasta vakuutuspalvelua yksityisasiakkaille ja yrityksille. Karhu Helsinki on Folksamin strateginen digitoimistokumppani. Olemme tehneet yhdessä töitä yli kymmenen vuotta. Verkkosivusto on Folksamin bisneskriittinen myynti- ja markkinointityökalu. Folksam.fi uudistettiin läheisessä yhteistyössä Folksamin markkinointiviestintätiimin ja IT-tiimin sekä ruotsalaisen designtoimisto Dobermanin kanssa. Projektissa uudistettiin sivuston rakenne, visuaalisuus ja käyttökokemus kokonaisuudessaan, suurelta osin sisältöön koskematta. Projekti oli hyvä osoitus siitä, miten Drupal-sivustolle voidaan tehdä laaja ja perustavanlaatuinen uudistus ilman suurta sisältöprojektia ja maltillisin kustannuksin. Uuden Folksam.fi-sivuston visuaalisuus ja käyttöliittymä perustuvat kansainvälisiin linjauksiin, joita muokattiin […]

Nokian Jalkineet

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Nokian Jalkineet eli kumisaappaat? Äärimmilleen yksinkertaistettuna kyllä, mutta tarkemmin katsottuna tuotteita onkin liki sata ja joukossa on niin ammattijalkinetta, lasten Hai-saapasta ja trendikästä pihakenkää. Uudistimme sivuston WordPressille ja helpotimme samalla tuotteiden lajittelua ja niiden ominaisuuksien esittelyä. Nokian Jalkineet herättävät tunteita myös niiden käyttäjissä ja kerrankin palautetta suorastaan vyöryi sosiaalisen median kautta. Asiakkaalta saatu palaute: ”Jaoimme sivun Nokian Jalkineiden FB:n kautta heti ensimmäisenä päivänä ja saimme yhden viikonlopun aikana yli tuhat kommenttia siitä, kuinka positiivisesti sivut otettiin vastaan! ’Raikkaat, selkeät, toimivat, mobilikelpoiset’, olivat […]

Cocovi.fi

Tekijät: Evermade (Tuotanto), Zeeland (Suunnittelu)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kihniöstä kotoisin oleva CocoVi on Suomessa superfoodien pioneeri, jonka missio on tehdä paremman minän löytämisestä helpompaa, hauskempaa ja nautinnollisempaa tuomalla maailman ravinnetiheimmät ruoka-aineet jokaisen lautaselle. Evermade toteutti uuden Cocovi.fi-sivuston Zeeland Familyn kanssa. Sivustolla esitellään CocoVin herkulliset tuotteet ja tarjotaan parhaat reseptit superfood-herkkuihin.

CHS

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

CHS on yksityinen suomalainen logistiikkayhtiö, jolle toteutimme kansainvälistä liiketoimintaa tukevan verkkopalvelun. Sivusto kokoaa yhteen CHS:n palvelut ja yrityksen tiedot yhteystiedoista aina taustatarinoihin asti. Taustatekniikkana on luonnollisesti avoimen lähdekoodin WordPress, johon on tätä projektia varten kytketty mm. kieliversionti, lomaketyökalut ja CHS:n seurantapalveluita.

Verso Group -sivustouudistus

Tekijä: Viidakkorumpu 2.0 Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Huhhuh, olipas jumppa. Aloitimme alkuvuodesta yhdessä Revolverin ja Verson kanssa projektin, jossa ensin osallistuimme heidän strategiansa ja sitten tuotteistuksen hiomiseen. Haastoimme koko ajan viestintää yksinkertaisemmaksi ja jämäkämmäksi. Ajan kuluessa se kuitenkin hieman turposi näkemyksestämme, mutta hyvä siitä tuli nytkin. Jahka perusasiat, eli mikä, miksi ja miten saatiin kasaan, pääsimme taittamaan laajoja, kolmikielisiä WordPress-sivuja ja jaettavaa esitettä. Molemmista halusimme graafisesti muuta kuin ”skandinaavisen pelkistetyt ja valkoiset”. Niinpä käytettiin rohkeasti värejä. Sivuja hiotaan vielä lisää ja uusia osioita tehdään lennossa, mutta livenä on nyt […]

Primehotels Oy

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Primehotels Oy on yksityinen suomalaisyritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi korkeatasoisia hotelleja ympäri Suomen. Wysiwyg toteutti verkkosivuston Primehotels Oy:lle ja uudisti Hotel Rantapuiston, Spahotel Casinon ja Hotel Oscarin sivustot. Sivustot on toteutettu WordPressillä ja ne ovat monikielisiä (suomi, englanti, venäjä). Sivustoilla käytettyjä erilaisia sisältötyyppejä ylläpidetään räätälöidyillä hallintanäkymillä. Hotellien sivustot on liitetty TravelClick iHotelier-varausjärjestelmään.

LuxusM2 LKV

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

LUXUSm2 LKV on yksityinen suomalainen kiinteistönvälitystoimisto, joka keskittyy korkeatasoisten kohteiden välittämiseen. LUXUSm2:n sivuston ulkoasun on suunnitellut BabaJaga Graphics ja Wysiwyg vastaa teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. Sivusto on toteutettu WordPressillä, ja kohteiden sisältötiedot luetaan PDX-kiinteistövälitysjärjestelmästä.

Wallstreet -yrityssivusto

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Wallstreet on vuonna 2006 perustettu suomalainen valtakunnallisesti toimiva vakavarainen yrityskonserni, joka tarjoaa asiakkailleen kaikkia omaisuuden hoitamiseen ja varallisuuden kasvattamiseen liittyviä palveluita. Wallstreetin sivuston ulkoasun on suunnitellut Hiekka Graphics, ja Wysiwyg vastaa teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. WordPressillä toteutetusta sivustosta tehtiin verkkolehtimäinen yrityssivusto, jossa keskiössä ovat asiantuntija-artikkelit ja markkinakatsaukset.

UKKO.fi – verkkosivusto

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

UKKO.fi on kevytyrittäjille suunnattu laskutuspalvelu, joka mahdollistaa laskuttamisen yksityishenkilönä, ilman omaa yritystä. Teimme UKKO.fi:lle visuaalisen ilmeen päivityksen ja osallistuimme uuden kansainvälisen brändin tekemiseen. Uudistimme verkkosivuston käyttöliittymän ja hallinnan sekä Suomen että Ruotsin sivustoille. Lisäksi ilme tuotiin myös kaikkiin markkinointimateriaaleihin. “Yhteistyö Redlandin kanssa on ollut helppoa ja joustavaa. Nopeallakin aikavälillä tulleisiin tarpeisiin on vastattu ripeästi. Suosittelemme lämpimästi Redlandia yhteistyökumppaniksi” – Olli Kopakkala, UKKO.fi markkinointi.

Tasowheel

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tasowheel suunnittelee ja tuottaa järjestelmiä, komponentteja ja palveluita prosessi- ja koneenrakennusteollisuuden sekä terveysteknologian aloilla toimiville yrityksille. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman palveluita tuotekehityksen, testauksen, simuloinnin, mittauksen ja logistiikan alueilla. Tasowheelin sivuston ulkoasun on suunnitellut Brandstairs Oy, ja Wysiwyg vastaa teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. WordPressillä toteutettu sivusto on kaksikielinen (englanti ja suomi).

Winestaten sivustouudistus

Tekijät: Brand MNGR Oy (Konsepti ja visuaalinen ilme), Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelun viimeistely, tekninen tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Asiakas uudisti ilmeensä design-toimisto Brand MNGR:n kanssa ja oli alunperin toteuttanut teknisen toteutuksen toisen toimijan kanssa, mutta valmiin WordPress-teeman päälle tehty toteutus oli pahasti epäonnistunut eikä pystynyt täyttämään sivustolle asetettuja toiminnallisia vaatimuksia. Into-Digitalin toimesta asiakkaan uudistettu sivusto koostettiin uusiksi täysin asiakkaalle räätälöitynä. Sivuston tärkeimmät ominaisuudet perustietojen lisäksi ovat räätälöidyt sisältöelementit, tuotetietojen hallinta (tuotteet ja tuottajat WordPressin omaksi sisältötyypiksi), tuotehakutyökalu sekä yhteydenottolomakkeet. Projekti osoitti jälleen kerran valmisteemojen haasteet ja haavoittuvuudet, mutta lopputuloksena onnistunut kokonaisuus.

Tornion Energian verkkopalvelu-uudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Sähkölaitoksia alettiin rakentaa Suomeen 1880-luvun lopussa. Kun Tornioon perustettiin sähkölaitos vuonna 1911, oli se tiettävästi pohjoisin maan sähkölaitoksista. 1970-luvulla sähkölaitoksen päähuomio suunnattiin Torniossa sähkönjakeluun. Öljykriisi koetteli Suomea ja koko maailmaa vuoden 1973 lopulla, ja öljyn hinta moninkertaistui. Ennen öljykriisiä oli öljylämmitys halvempaa kuin sähkölämmitys, mutta kriisin jälkeen kustannussuhde muuttui.Vuonna 2002 Tornion kaupunki yhtiöitti energialaitoksen. Näin syntyi Tornion Energia Oy. Kaupunki omistaa yhtiön osakkeista 100 prosenttia. Lue koko historiikki os. http://www.tornionenergia.fi/tietoa_yhtiöstä/historia Tornion Energian verkkopalvelu uudistettiin Verkkoaseman ja Mainostoimisto Kluun yhteistyönä. Sivustolla pyrittiin helpottamaan […]

Shell HelmiSimpukka

Tekijä: Druid
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Shell HelmiSimpukka -ketju tarjoaa tiellä liikkujille kattavat palvelut ja hyvää ruokaa ympäri Suomen. Yhteensä 50 Shell HelmiSimpukkaa sijaitsevat Shell- ja St1-huoltoasemien yhteydessä. Sivustouudistuksen tarkoituksena oli parantaa palveluiden löydettävyyttä tien päällä oltaessa. Tavoitteita olivat mm. parempi mobiilikäytettävyys, sisällön selkeyttäminen ja helposti käytettävä asemahaku, jolla asiakkaat löytävät nopeasti tarvitsemansa palvelut. Verkkosivuston ylläpitäjät kaipasivat modernimpaa työkalua, kustannustehokasta jatkokehitystä ja helppoa sisällönhallintaa. Druid vastasi verkkopalvelun teknisestä toteutuksesta Drupal 8 -järjestelmällä. Rakensimme sivustolle asemahaun, jolla asiakas voi etsiä asemia oman sijaintinsa ja kaipaamiensa palveluiden perusteella. Asemahaku rakennettiin […]

Viestintätoimisto Drum

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme yhdelle Suomen kovimmista viestintätoimistoista responsiivisen WordPress-verkkosivun tukemaan Drumin viestinnän ja markkinoinnin tavoitteita. Tärkeänä pointtina oli mm. vahvistaa brändimielikuvaa Drumista asiantuntevana, oivaltavana, raikkaana sekä samalla kivana, rentona toimistona. Luovuus ja idearikkaus tuodaan esiin konkreettisten referenssikeissien avulla. Sivuilla mielenkiintoisista teknisistä ominaisuuksista mainittakoon eri sisältötyyppien joustava yhdistely kustomoitaviksi osioiksi, jotka mahdollistavat sekä manuaaliset että automaattiset nostot. Sivun visuaalisen ilmeen konseptista vastasi Drumin oma AD Ville, jonka kanssa yhdessä viilasimme luonnokset valmiiksi sekä jatkoimme suunnittelua omin voimin pidemmälle.

Inari Clothing

Tekijä: Soininen design
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Verkkosivusto tuoreelle kotimaiselle lifestyle vaatemerkille, Inari Clothing:lle. Sivusto rakennettiin nopealla aikataululla WordPressin päälle, Inari Clothing vaatemerkin omistaa Vokant Oy. Sivuston suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi allekirjoittanut sekä Vokant groupin designer Henna Kankaala. Valokuvauksesta vastasi Reijo Kankaala. Sivusto siis toteutettu yhteensä 3 ihmisen työpanoksella (projektin kesto n. 2 viikkoa), ja lopputulokseen ollaan tyytyväisiä. Toki paljon kehittämistä vielä löytyy, mutta työ jatkuu. Sivustoa on tarkoitus kehittää verkkokaupan suuntaan ja nyt toimii siis käyntikorttina kotimaisille sekä kansainvälisille markkinoille. Lisätietoa saat toteuttajan verkkosivuilta jotka löytyy osoitteesta http://jukkasoininen.esy.es/

Nokia.com

Tekijä: Mirum Agency
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

HAASTE Kun Nokia.com verkkotunnus siirrettiin takaisin Nokian käyttöön vuonna 2015, riskinä oli luoda hajanainen, epäyhteneväinen digitaalinen ekosysteemi huonolla käyttäjäkokemuksella johtuen teknisen ja kokemuksellinen arkkitehtuurin puutteesta. Tavoitteena oli suunnitella ekosysteemi joka sallisi jo olemassa olevan sisällön migraation ja olisi joustava uusia sivujen, osioiden ja sisältöjen luonnissa. Tavoitteena oli saavuttaa yhdenmukaistettu online brand presence jota olisi helppoa ja tehokasta ylläpitää. Vuonna 2016, Mirumin tehtävänä toteuttaa online strategian ensimmäinen osa. Se oli suunnitella ja impelementoida uusia Nokia.com infrastruktuuri ja siirtää Mirumin jo vuonna 2013 suunnitteleman […]

Fondita

Tekijä: Mirum Agency
Tärkein teknologia: Drupal
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Haaste Fondita on pohjoismaisiin ja eurooppalaisiin osakkeisiin keskittynyt rahastoyhtiö. Heidän sivustonsa oli visuaaliselta ilmeeltään vanhentunut. Se ei ollut responsiivinen eikä palvellut sivustolla vierailijoita tai sen ylläpitäjiä. Vanha alusta koettiin kankeaksi ja sisältöjen päivittämien oli vaikeaa sillä se vaati teknisen toimittajan kanssa toimimista. Mirumin tehtävä oli uudistaa sivusto niin visuaalisesti kuin rakentaa Fonditalle moderni CMS-ratkaisu, joka mahdollistaisi sisällönhallinnan heidän itsensä toimesta. Ratkaisu Alustaksi valittiin Drupal 8. Vastasimme koko projektin läpiviennistä aina esitutkimuksesta tekniseen implementointiin saakka. Tulokset Sivustouudistuksen myötä, visuaalinen ilme on päivitetty tähän […]

Vandemoortele sivustouudistus

Tekijä: Mirum Agency
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Haaste Kun johtava elintarvike-alan yritys, vuosisadan mittaisella kokemuksellaan leipomotuotteiden, margariinien, ruokaöljyjen ja –rasvojen tuottamisesta ja jakelusta, uudistuu, on projektin onnistunut loppuun vieminen erittäin tärkeää. Mirum valittiin konseptoimaan ja implementoimaan Vandemoortelle uudet tyylikkäät nettisivut, joiden tehtävänä oli skaalautua 14 Euroopan markkinoille eri brändeille, yli 4500 ruokatuotteen ja reseptin profiilille, sekä nettisivujen pitivät olla houkuttelevia eri asiakaskunnille, sijoittajille ja toimia keskeisenä kommunikaatioalustana. Ratkaisu Mirum Lontoon ratkaisu yhdisti Vandermoortelen uuden visuaalisen identiteetin laadukkaaseen teknisen implementointityöhön, joka linkitti yhteen monia tukialustoja ja palveluntarjoajia – Adobe, Drupal […]

Vacuunservice -sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

SV Vacuumservice Oy perustettiin vuonna 1984 ja on erikoistunut tyhjiöteknologiaan. Edustamme tyhjiöalan yrityksiä maailmanlaajuisesti. Maahantuonnin lisäksi suunnittelemme, tuotamme ja kokoamme tyhjiölaitteistoja. Tarjoamme myös konsultointia, palvelua sekä myymme varaosia erilaisiin tyhjiöpumppuihin. Tavoitteemme on tarjota kaikki tarvittavat komponentit asiakkaidemme tyhjiösovelluksiin. Asiakaskuntamme koostuu pienistä yrityksistä, merkittävistä kotimaisista OEM-valmistajista ja suurista instituutioista sekä kaikesta siltä väliltä. Vacuumservice Oy:n verkkosivusto uudistettiin Verkkoasemalla yhteistyössä Hiekka Graphics Oy:n kanssa. Sivustolle tehtiin kattava rakenneuudistus ja alustana säilytettiin Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmää. Keskiössä sivustouudistuksessa oli myynnillisyys ja suomenkieliseen kieliversioon panostaminen. Projekti jatkuu Verkkoasemalla […]

Lehtimäki Group

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme Lehtimäki Groupin digistrategian ja uudet verkkosivustot Lehtimäki Tilausajoille, Lehtimäki Groupille ja Lehtimäki Liikenteelle. Uusissa sivustoissa kiinnitettiin erityisesti huomiota mobiiliystävällisyyteen. Myös tilausajokuljetuksen tilaaminen suoraan verkosta tehtiin entistä helpommaksi ja sujuvammaksi. Samassa yhteydessä avasimme Lehtimäki News -sivuston, joka toimii konsernin sähköisenä asiakaslehtenä ja julkaisualustana, mikä kytkeytyy kaikkiin sivustoihin uutisnostoina sekä Lehtimäki Groupin eri somekanaviin.

HYKSin

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme HYKSinille nykyaikaisen verkkopalvelun, jossa esitellään yksityissairaalan palvelut ja asiantuntijat. Sivusto palvelee käyttäjää neljällä kielellä ja asiantuntijoita on listattuna yli 250. Tästä joukosta pystyy tekemään hakuja erikoisalan, toimipisteen, kielitaidon ja tietysti nimen perusteella. Lisätietoa projektista -linkin takaa aukeaa projektin kulkua taustoittava haastattelu.

Lappset

Tekijä: Tietotalo Infocenter Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rovaniemeläinen Lappset Group Oy on yksi maailman johtavista leikki- ja liikuntapaikkavälineiden valmistajista. Lappset on tunnettu korkeasta laadustaan ja innovatiivisista ratkaisuistaan. Tietotalo on Lappsetin kumppani digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Lappsetin uudistettu verkkopalvelu toimii digitaalisissa kanavissa tapahtuvan liiketoiminnan kasvattamisen pohjana ja vauhdittajana. Uusi verkkopalvelu on toteutettu asiakas edellä -ajatuksella. Visuaalisten ja toiminnallisten muutosten lisäksi suurimpia muutoksia on ollut sisältömarkkinoinnin tehostaminen. Lappset hyödyntää vahvasti sisältöä markkinoinnin välineenä ja rakentaa leikkimiseen, liikuntaan sekä puisto- ja kadunkalustevalikoimaan, niiden hankintoihin ja suunnitteluun liittyvästä sisällöstä erottumistekijää verkkopalvelussaan. Lappsetin verkkopalvelu-uudistuksen toisessa […]

Boomeranger

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Boomeranger suunnittelee ja rakentaa erikoisvalmisteisia veneitä ammattilaiskäyttöön. Tavoitteenamme oli tehdä paras mahdollinen verkkopalvelu ja nostaa sen avulla Boomerangerin profiilia maailmalla. Suunnittelimme brändin mukaisen verkkosivuston, jossa otettiin huomioon erilaisten kohderyhmien tarpeet eri veneiden käyttötarkoitusten mukaisesti. Uudistuksen aikana valokuvasimme tehtaan, työvaiheet sekä venemalliston koulutus- ja markkinointikäyttöön.

Nereus Oy

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Nereus Oy perustettiin vuonna 1989, erikoistuen vesikiertoisten lattialämmitysratkaisujen suunnitteluun, asennukseen ja markkinointiin. Nereus on alalla pisimpään toiminut tuotemerkki, jonka laatuun ja kokemukseen luottavat myös kotimaiset rakennusalan huippuosaajat. Nykyään Nereus-lattialämmitys kuuluu osaksi Uponor Suomi Oy:n lattialämmityksen tuotetarjontaa. Uponor on yksi johtavista asuin- ja liikerakennusten sisäilmasto- ja käyttövesijärjestelmien toimittajista Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Pohjois-Euroopassa Uponor on myös merkittävä yhdyskuntatekniikan putkijärjestelmien toimittaja. Uponor päivitti Nereus-sivustonsa Verkkoaseman avustuksella. Sivuston suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi Verkkoasema, samalla Nereuksen vanhalla sivustolla alustana ollut Verkkoaseman julkaisujärjestelmä VJ5 päivitettiin uusimpaan, VJ6-versioon. Sivuston […]

Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Boco IP tarjoaa immateriaalioikeuksiin liittyviä palveluita, kuten erilaisia aineettoman pääoman suojausmuotoja. Nämä palvelut ovat hankalasti tuotteistettavia ja ostajalta vaaditaan normaalisti syvempää osaamista alalta. Boco halusi uudistaa koko palvelukataloginsa ja muotoilla sen palveluksi, josta voidaan hahmottaa erilaisten immateriaalipalveluiden tarve, hyödyt ja niiden liittyminen toisiinsa. Uudistuksen tavoitteena on tehdä Bocosta selkeästi erottuva toimija, joka ymmärtää asiakkaidensa tarpeet ja näyttäytyy alansa huippuosaajana kunnioittaen yrityksen pitkää ja menestyksekästä historiaa. Toimeksiantoa lähdettiin purkamaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa muotoilun keinoin. Bocon palveluista ei pystytä määrittelemään selkeää alku- ja […]

Erlatek Oy

Tekijä: Verkkoasema Oy
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Erlatek Oy on vuonna 1991 perustettu yritys, jonka kotipaikka on Hyvinkää. Se tuo maahan, suunnittelee, valmistaa ja myy laadukkaita nostoapuvälineitä sekä antaa niihin liittyvää tuote- ja työsuojelukoulutusta. Erlatek osti VM-Vaijerin ja samalla uudisti verkkosivustonsa kattamaan molemmat liiketoiminnat. Verkkoasema toteutti Erlatekille uuden sivuston Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmällä. Sivustoon sisällytettiin myös kattava tuotehallintajärjestelmä. Sivuston suunnittelusta vastasi Mainostoimisto Kluu. Projekti jatkuu digimarkkinoinnin saralla.

Espoo Metro Areena

Tekijä: Brave Digital Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Espoon moderni ja viihtyisä monitoimiareena Metro Areena sai arvoisensa digitaalisen ilmeen verkkosivujen Drupal-kehityshankkeessa. Hankkeen alussa ideoitiin sivuston yleisilmettä ja värimaailmaa, sekä haettiin tapoja, joilla Metro Areenan tilatarjontaa ja tapahtumia saataisiin hyvin esille verkkopalvelussa. HAASTE: Verkkosivuston käyttöliittymä ja visuaalinen ilme haluttiin uudistaa ja samalla kehittää sivustosta loppukäyttäjiä paremmin palveleva. Vanhalta sivustolta puuttui Interaktiivinen kerros kokonaan, eli esimerkiksi sopivaa tilaa ei pystynyt hakemaan lainkaan. RATKAISU: Drupal-kehityshankkeessa uudistettiin Metro Areenan sivuston koko visuaalinen ilme ja keskeiset toiminnot, kuten tilojen esittely ja varaaminen.

Hailer

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hailerin ja Redlandin yhteistyön tuloksena teimme esittelyvideon palvelusta, uudistimme visuaalisen ilmeen sekä toteutimme markkinointisivuston palvelulle. Asiakkaamme sanoin: ”Hailer on kommunikaatioalusta, jolla saadaan keskijohto oikeisiin töihin. Tämä tapahtuu avoimella mutta ohjatulla mallilla, jossa kommunikaatio on selkeää, onnistumiset jaetaan ja epäonnistumisista opitaan. Tuotteemme on luonteeltaan erittäin moniulotteinen ja tämä tuo viestintään liittyviä haasteita, jotka Redland on onnistunut ratkaisemaan ammattitaitoisesti ja visuaalisesti kauniisti.” Katso toteutus ja tutustu palveluun!

Papula-Nevinpat

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomen suurimpiin patenttitoimistoihin kuuluva Papula-Nevinpat valitsi Redlandin markkinointiviestinnän kumppanikseen. Yhteistyö aloitettiin brändiviestien kehityksellä ja verkkosivuston täydellisellä uudistuksella, jossa lähtökohtana oli selkeä ja käyttäjäystävällinen sivustorakenne, kävijämäärän lisääminen ja sivuston kautta generoituvan liidimäärän kasvattaminen. Yhteistyön tavoitteena on lisätä Papula-Nevinpatin ja sen tarjoamien IPR-palveluiden tunnettuutta sekä kasvattaa markkinaosuutta Suomessa. Uudella verkkosivustolla ja sisältövetoisella markkinoinnilla pyritään kasvattamaan myös Papula-Nevinpatin kansainvälisten asiakkuuksien lukumäärää.