Teknologia: WordPress

KIASMA ARS-näyttely

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kiasman ARS-näyttelyt ovat vetonauloja: vierailijoita riittää ja näin myös näyttelyoppaita kuluu. ARS17-näyttelyssä haluttiin ottaa askel eteenpäin ja viedä näyttelyn tiedot mobiilioppaaseen. Mobiiliopasta varten ei kuitenkaan haluttu luoda erillistä ladattavaa mobiilisovellusta. Siksipä mobiiliopas rakentuikin pääasiassa mobiiliin suunnitelluksi, mutta myös muille päätelaitteille skaalautuvaksi, WordPress-sivustoksi. Kyseessä on siis verkkosivusto, joka tuntuu mobiiliapplikaatiolta. Mobiiliopas sisältää mm. teoksille luodut sivut ja mahdollisuuden tehdä oma suosikkilistaus. Trimedia vastasi toteutuksesta kokonaisvaltaisesti.

Kunkoululoppuu.fi

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kunkoululoppuu.fi on luotu, jotta koulunsa lopettava nuori ymmärtäisi ne monet jatkokoulutuksen ja työelämän mahdollisuudet, joihin hän voisi suuntautua. Sivuston ylläpidosta ja toimeksiannosta vastaa Taloudellinen tiedotustoimisto TAT. Toimeksianto liittyi olemassa olevan sivuston uudistamiseen kolmella kärjellä: sisällöllisen vetovoiman kasvattaminen, helpottaa olennaisten tietojen löytämistä ja ennen kaikkea tehdä sivustosta paremmin nuoria palveleva. Sisällöllistä vetovoimaa haettiin yhteistyöllä nuorison hyvin tunteman Joonas Pesosen (@pesojoonas) avulla. Tietojen löytämistä edesautettiin rakenteellisella suunnittelulla, jossa artikkelit ja niihin liittyvät lisätiedot on jaksotettu selkeästi, mikä helpottaa keskeisen tiedon omaksuntaa. Koska sivusto elää […]

Primehotels Oy

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Primehotels Oy on yksityinen suomalaisyritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi korkeatasoisia hotelleja ympäri Suomen. Wysiwyg toteutti verkkosivuston Primehotels Oy:lle ja uudisti Hotel Rantapuiston, Spahotel Casinon ja Hotel Oscarin sivustot. Sivustot on toteutettu WordPressillä ja ne ovat monikielisiä (suomi, englanti, venäjä). Sivustoilla käytettyjä erilaisia sisältötyyppejä ylläpidetään räätälöidyillä hallintanäkymillä. Hotellien sivustot on liitetty TravelClick iHotelier-varausjärjestelmään.

LuxusM2 LKV

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

LUXUSm2 LKV on yksityinen suomalainen kiinteistönvälitystoimisto, joka keskittyy korkeatasoisten kohteiden välittämiseen. LUXUSm2:n sivuston ulkoasun on suunnitellut BabaJaga Graphics ja Wysiwyg vastaa teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. Sivusto on toteutettu WordPressillä, ja kohteiden sisältötiedot luetaan PDX-kiinteistövälitysjärjestelmästä.

Tampereen Insinöörit

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tampereen Insinöörit ry on akavalaisen Insinööriliiton toiseksi suurin alueyhdistys. Tampereen Insinöörit ry:n keskeiset toimialueet ovat työmarkkinatoiminta, jäsentoiminta jäsenetuineen ja viestintä. Wysiwyg uudisti Tampereen Insinöörien verkkosivuston WordPress-alustalle. Ulkoasu suunniteltiin Tampereen Insinöörien graafisen ohjeistuksen pohjalta. Sivustolle on toteutettu omat sisältötyypit tapahtumajulkaisuille ja lomakkeet, joilla jäsenet voivat ilmoittautua tapahtumiin. Etusivulle tuodaan automaattisesti uusimmat tiedotteet INSU-lehdestä ja tietyntyyppiset julkaisut Tampereen Insinöörien Facebook-sivulta.

Taidemaalariliitto

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Taidemaalariliitto on Suomen ammattitaidemaalareiden valtakunnallinen järjestö, joka on perustettu vuonna 1929. Jäseniä liitolla on noin 1300. Liitto työskentelee kuvataiteen edistämiseksi ja kuvataiteilijoiden ammatillisten ja sosiaalisten etujen parantamiseksi. Taidemaalariliitolla on galleria, taiteilijatarvikevälitys ja toimisto Helsingissä. Wysiwyg uudisti Taidemaalariliiton verkkosivuston WordPress-alustalle. Yleisten tietojen lisäksi sivustolla esitellään muotokuvamaalareita ja Teosvälitys-tapahtumassa myynnissä olevia teoksia. Muotokuvamaalareiden luettelo on toteutettu omana sisältötyyppinään, ja maalarit pääsevät päivittämään omia tietojaan henkilökohtaisella tunnuksella. Teosvälityksen teosluetteloa voi suodattaa tekniikan ja hinnan perusteella. Sivustolla on myös WooCommercella toteutettu taiteilijatarvikevälityksen verkkokauppa, jossa jäsenet voivat […]

Wallstreet -yrityssivusto

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Wallstreet on vuonna 2006 perustettu suomalainen valtakunnallisesti toimiva vakavarainen yrityskonserni, joka tarjoaa asiakkailleen kaikkia omaisuuden hoitamiseen ja varallisuuden kasvattamiseen liittyviä palveluita. Wallstreetin sivuston ulkoasun on suunnitellut Hiekka Graphics, ja Wysiwyg vastaa teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. WordPressillä toteutetusta sivustosta tehtiin verkkolehtimäinen yrityssivusto, jossa keskiössä ovat asiantuntija-artikkelit ja markkinakatsaukset.

UKKO.fi – verkkosivusto

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

UKKO.fi on kevytyrittäjille suunnattu laskutuspalvelu, joka mahdollistaa laskuttamisen yksityishenkilönä, ilman omaa yritystä. Teimme UKKO.fi:lle visuaalisen ilmeen päivityksen ja osallistuimme uuden kansainvälisen brändin tekemiseen. Uudistimme verkkosivuston käyttöliittymän ja hallinnan sekä Suomen että Ruotsin sivustoille. Lisäksi ilme tuotiin myös kaikkiin markkinointimateriaaleihin. “Yhteistyö Redlandin kanssa on ollut helppoa ja joustavaa. Nopeallakin aikavälillä tulleisiin tarpeisiin on vastattu ripeästi. Suosittelemme lämpimästi Redlandia yhteistyökumppaniksi” – Olli Kopakkala, UKKO.fi markkinointi.

Tammed Oy

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Tammed Oy on ensihoito- ja ensiaputarvikkeiden tukkukauppa, joka varustaa ja kouluttaa asiakkaansa toimimaan oikein tapaturmatilanteissa. Wysiwyg on toteuttanut Tammedin verkkokaupan WordPressillä ja WooCommercella. Verkkokaupassa on käytössä Wysiwygin tekemät Checkout-, Prinetti- ja Matkahuolto-lisäosat. Verkkokauppaan on toteutettu myös laajennus, jolla asiakkaat voivat helposti tilata täydennystarvikkeita skannaamalla QR-koodin puhelimella. Verkkokaupan tuotesuosituksissa käytetään Nosto-palvelua.

Lopeta Maanantaina -kampanjasivusto

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Lopeta maanantaina -ohjelma kannustaa tupakoinnin lopettamiseen – pysyvästi. Ohjelma myös kannustaa pysymään ilman tupakkaa. Kannustusohjelmaa koordinoi Pohjois-Karjalan kansanterveyden keskus. Wysiwyg toteutti Lopeta Maanantaina -ohjelman verkkosivuston. WordPressillä tehdyllä sivustolla on myös blogityyppisiä Viikon aiheet -kirjoituksia. MailChimpillä toteutettuun viikottaiseen kannustavaan uutiskirjeeseen on tehty sivustoa vastaava ulkoasu.

Tasowheel

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tasowheel suunnittelee ja tuottaa järjestelmiä, komponentteja ja palveluita prosessi- ja koneenrakennusteollisuuden sekä terveysteknologian aloilla toimiville yrityksille. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman palveluita tuotekehityksen, testauksen, simuloinnin, mittauksen ja logistiikan alueilla. Tasowheelin sivuston ulkoasun on suunnitellut Brandstairs Oy, ja Wysiwyg vastaa teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. WordPressillä toteutettu sivusto on kaksikielinen (englanti ja suomi).

Perho Liiketalousopisto

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Perho Liiketalousopisto on Helsingissä toimiva kahden kampuksen yksityinen oppilaitos, jonka tehtävänä on kehittää ja luoda uutta ravintola-, matkailu- ja liiketalouden alojen ammatillista osaamista. Oppilaitos syntyi 1.1.2017 Helmi Liiketalousopiston, Ravintolakoulu Perhon ja Haaga-Perhon yhdistyessä. Opiskelijoita sillä on noin 1500. Perho.fi-domainin alla olivat aiemmin olleet ravintolakouluperho.fi-, ravintolaperho.fi-, haagaperho.fi- ja haaga.fi-sivustot. Multisite-asennuksesta luovuttiin, kun sivusto yhtenäistettiin. Myös uusi perho.fi-sivusto toteutettiin WordPress-sisällönhallintajärjestelmällä ja Enfold-teemalla sekä lomakkeet GravityForms -lisäosalla. Sivustoprojektissa hyödynnettiin osin vanhan alustan elementtejä ja toiminnallisuuksia. Vanhoista sivustoista Ravintolaperho.fi säilytettiin sellaisenaan ja on nyt liitetty uudelle […]

Winestaten sivustouudistus

Tekijät: Brand MNGR Oy (Konsepti ja visuaalinen ilme), Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelun viimeistely, tekninen tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Asiakas uudisti ilmeensä design-toimisto Brand MNGR:n kanssa ja oli alunperin toteuttanut teknisen toteutuksen toisen toimijan kanssa, mutta valmiin WordPress-teeman päälle tehty toteutus oli pahasti epäonnistunut eikä pystynyt täyttämään sivustolle asetettuja toiminnallisia vaatimuksia. Into-Digitalin toimesta asiakkaan uudistettu sivusto koostettiin uusiksi täysin asiakkaalle räätälöitynä. Sivuston tärkeimmät ominaisuudet perustietojen lisäksi ovat räätälöidyt sisältöelementit, tuotetietojen hallinta (tuotteet ja tuottajat WordPressin omaksi sisältötyypiksi), tuotehakutyökalu sekä yhteydenottolomakkeet. Projekti osoitti jälleen kerran valmisteemojen haasteet ja haavoittuvuudet, mutta lopputuloksena onnistunut kokonaisuus.

Viestintätoimisto Drum

Tekijä: booncon PIXELS
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme yhdelle Suomen kovimmista viestintätoimistoista responsiivisen WordPress-verkkosivun tukemaan Drumin viestinnän ja markkinoinnin tavoitteita. Tärkeänä pointtina oli mm. vahvistaa brändimielikuvaa Drumista asiantuntevana, oivaltavana, raikkaana sekä samalla kivana, rentona toimistona. Luovuus ja idearikkaus tuodaan esiin konkreettisten referenssikeissien avulla. Sivuilla mielenkiintoisista teknisistä ominaisuuksista mainittakoon eri sisältötyyppien joustava yhdistely kustomoitaviksi osioiksi, jotka mahdollistavat sekä manuaaliset että automaattiset nostot. Sivun visuaalisen ilmeen konseptista vastasi Drumin oma AD Ville, jonka kanssa yhdessä viilasimme luonnokset valmiiksi sekä jatkoimme suunnittelua omin voimin pidemmälle.

Inari Clothing

Tekijä: Soininen design
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Verkkosivusto tuoreelle kotimaiselle lifestyle vaatemerkille, Inari Clothing:lle. Sivusto rakennettiin nopealla aikataululla WordPressin päälle, Inari Clothing vaatemerkin omistaa Vokant Oy. Sivuston suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi allekirjoittanut sekä Vokant groupin designer Henna Kankaala. Valokuvauksesta vastasi Reijo Kankaala. Sivusto siis toteutettu yhteensä 3 ihmisen työpanoksella (projektin kesto n. 2 viikkoa), ja lopputulokseen ollaan tyytyväisiä. Toki paljon kehittämistä vielä löytyy, mutta työ jatkuu. Sivustoa on tarkoitus kehittää verkkokaupan suuntaan ja nyt toimii siis käyntikorttina kotimaisille sekä kansainvälisille markkinoille. Lisätietoa saat toteuttajan verkkosivuilta jotka löytyy osoitteesta http://jukkasoininen.esy.es/

Hanketori

Tekijä: Zeeland Family
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Hanketori-palvelu sisältää ilmoitustietoja EU-maiden julkisten hankintojen hankintailmoituskannasta (TED) ja HILMA-hankintailmoitustietokannasta tai suoraan Hanketorille jätettyjä tarjouspyyntöjä. Zeeland Family suunnitteli ja toteutti uuden version Hanketori-palvelusta WordPress-alustalle kesä-joulukuussa 2016. Uudistuksessa sekä käyttöliittymä että ohjelmakoodi uusittiin kokonaan. Palvelun tilaajat voivat hakea ilmoituksia valmiilla hakuprofiileilla tai luoda omia räätälöityjä profiilejaan, sekä tilata hankintailmoituksen tyypin mukaan luokiteltuja päivittäisiä ilmoituksia suoraan omaan sähköpostiin. Hanketoriin voi luoda oman julkisen yritysprofiilin ja jättää ilmaiseksi tarjouspyyntöjä muiden palvelun käyttäjien saataville.

HSEQ-lait

Tekijä: Zeeland Family
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Hseqlait.fi on työturvallisuus-, työterveys-, ympäristö- ja kemikaalilainsäädännön ammattilaisille tarkoitettu ajantasainen uutisten seurantapalvelu. Palvelun tilaajat saavat käyttöönsä jatkuvasti päivittyvän tietokannan mm. HSEQ-alueen keskeisistä säädöksistä, hallituksen esityksistä ja oikeustapauksista. Zeeland Family suunnitteli palvelun käyttöliittymän sekä toteutti sen käyttäen WordPressiä alustana. Sivustolla hyödynnetään sisällön julkaisussa uutta WordPressin REST API -rajapintaa.

Andiata

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Andiata on tunnettu suomalainen vaatebrändi, joka suunnittelee ajattomia, naisellisia ja upeita vaatteita tyylikkäille naisille. Andiata halusi uudistaa verkkosivujaan vastaamaan uudistunutta brändiään ja panostaa verkkokauppansa kehittämiseen niin, että uudet asiakkaat myös nuoremmista ikäluokista löytäisivät heidän tuotteensa. Andiatan oma brändi antoi Contrastille tarvittavat suuntaviivat verkkosivujen ulkoasulle: kokonaisuudsta huokuu skandinaavisuus, ilmavuus, ajattomuus ja korkea laatu. Kuten itse vaatteissa, myös verkkokaupassa haluttiin pitää esteettisyys ja käytännöllisyys hienovaraisessa tasapainossa.

Urheilugaala.fi

Tekijät: Creuna Finland, Dingle Oy, Kobra Agency
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Urheilugaala täytti tänä vuonna 10-vuotta. Juhlavuoden yhteydessä gaalan visuaalinen ilme ja verkkosivusto uudistettiin. Sivustosta haluttiin tehdä ikkuna gaalaan minkä vuoksi sivusto toteutettiin vahvasti kuva- ja videopainotteisena. Maininnan arvoinen kokonaisuus sivuston sisällä on 100-vuotta -osio jossa voi tutustua 100-vuotiaan Suomen suurimpiin urheilulegendoihin.

Pieni ele -verkkokauppa

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Pieni ele -verkkokaupassa lahjoittamalla voi tukea seitsemäätoista vammais- ja terveysliittoa. Vastalahjaksi saa lähettää bestikselle tai mielitietylle soman videotervehdyksen. Pieni ele -lahjoitusverkkokauppa toteutettiin WordPress / Woocommerce -yhdistelmällä. Käyttäjäpolku on toteutettu mahdollisimman jouhevaksi niin, että lahjoittaminen ei vaadi käyttäjän kirjautumista. Verkkolahjoituksen voi tehdä sekä suomen- että ruotsinkielisillä sivuilla.

Lehtimäki Group

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme Lehtimäki Groupin digistrategian ja uudet verkkosivustot Lehtimäki Tilausajoille, Lehtimäki Groupille ja Lehtimäki Liikenteelle. Uusissa sivustoissa kiinnitettiin erityisesti huomiota mobiiliystävällisyyteen. Myös tilausajokuljetuksen tilaaminen suoraan verkosta tehtiin entistä helpommaksi ja sujuvammaksi. Samassa yhteydessä avasimme Lehtimäki News -sivuston, joka toimii konsernin sähköisenä asiakaslehtenä ja julkaisualustana, mikä kytkeytyy kaikkiin sivustoihin uutisnostoina sekä Lehtimäki Groupin eri somekanaviin.

HYKSin

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme HYKSinille nykyaikaisen verkkopalvelun, jossa esitellään yksityissairaalan palvelut ja asiantuntijat. Sivusto palvelee käyttäjää neljällä kielellä ja asiantuntijoita on listattuna yli 250. Tästä joukosta pystyy tekemään hakuja erikoisalan, toimipisteen, kielitaidon ja tietysti nimen perusteella. Lisätietoa projektista -linkin takaa aukeaa projektin kulkua taustoittava haastattelu.

Rauman kaupungin verkkosivusto

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Rauman kaupungille joustava ja omaleimainen sivustopaketti Valun Kuntasivusto-mallilla pääsivuston oheen voidaan luoda kustannustehokkaita rinnakkais- ja kampanjasivustoja. Valu Digital toteutti Rauman kaupungille verkkosivuston, joka joustaa kaupungin tarpeiden mukaan. Pääsivuston lisäksi Rauma sai käyttöönsä yli kymmenen rinnakkaissivustoa. Esimerkiksi kirjaston, kansalaisopiston ja kulttuurikohteiden sivustot luotiin omille domaineilleen ja niiden ulkoasut räätälöitiin asiakkaan toiveiden pohjalta. – Kaipasimme uuteen verkkopalveluun nimenomaan sitä, että palvelu tehdään yksilöllisesti Rauman tarpeista lähtien. Valun Kuntasivusto-toteutuksella saimme omannäköisemme sivuston, jota on jatkossakin mahdollista muovata, kertoo Rauman kaupungin viestintäyksikön päällikkö Raija Lehtorinne. Rauman […]

Boomeranger

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Boomeranger suunnittelee ja rakentaa erikoisvalmisteisia veneitä ammattilaiskäyttöön. Tavoitteenamme oli tehdä paras mahdollinen verkkopalvelu ja nostaa sen avulla Boomerangerin profiilia maailmalla. Suunnittelimme brändin mukaisen verkkosivuston, jossa otettiin huomioon erilaisten kohderyhmien tarpeet eri veneiden käyttötarkoitusten mukaisesti. Uudistuksen aikana valokuvasimme tehtaan, työvaiheet sekä venemalliston koulutus- ja markkinointikäyttöön.

Paahtimo Papu

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Intohimolla ja käsityönä pienissä erissä paahdettu pientilojen tuottama luomukahvi on löytänyt tiensä Jyväskyläläisten sydämiin. Papun ja Duden filosofioissa on paljon samaa, todennäköisesti siksi yhteistyö onkin ollut hyvin aktiivista ja antoisaa heti paahtimon aukeamisesta vuodesta 2014 lähtien. Verkkokaupasta toteutettiin visuaalisesti massasta poikkeava, intohimoa sekä käsityöläisyyttä esiintuova kokonaisuus. Tuoreen kahvin tai kahvitarvikkeiden tilaaminen suoraan kotiin ei voi helpommaksi tulla, eikä myöskään tilausten käsittely papulaisille.

PAMA Hockey

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Padasjoen mailatehdas, tuttavallisemmin PAMA, kehitti uuden sukupolven mailan. Dude kutsuttiin hätiin toteuttamaan verkkokauppa, joka tuo mailan myös kuluttajien saataville. PAMAlle suunniteltiin sekä toteutettiin täysresponsiivinen verkkokauppa, jonka kautta mailan ostaminen on helppoa niin kuluttajille kuin yrityksillekkin. ”Yhteistyö Duden kanssa sujui kerrassaan mainiosti. Aikataulu ja budjetti pitivät ja kaikkiin kysymyksiimme vastattiin ripeästi. Asiakkaat ovat kehuneet sivustoamme tyylikkääksi ja verkkokauppaa selkeäksi. Verkkokaupan ylläpito on helppoa eikä vaadi pitkää perehdytysaikaa työntekijöiltä. Myös sivujen ylläpito on helppoa. Suosittelen Dudea lämpimästi kaikkiin nettisaittihankkeisiin.” – Jussi Kaulio, toimitusjohtaja

Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Boco IP tarjoaa immateriaalioikeuksiin liittyviä palveluita, kuten erilaisia aineettoman pääoman suojausmuotoja. Nämä palvelut ovat hankalasti tuotteistettavia ja ostajalta vaaditaan normaalisti syvempää osaamista alalta. Boco halusi uudistaa koko palvelukataloginsa ja muotoilla sen palveluksi, josta voidaan hahmottaa erilaisten immateriaalipalveluiden tarve, hyödyt ja niiden liittyminen toisiinsa. Uudistuksen tavoitteena on tehdä Bocosta selkeästi erottuva toimija, joka ymmärtää asiakkaidensa tarpeet ja näyttäytyy alansa huippuosaajana kunnioittaen yrityksen pitkää ja menestyksekästä historiaa. Toimeksiantoa lähdettiin purkamaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa muotoilun keinoin. Bocon palveluista ei pystytä määrittelemään selkeää alku- ja […]

Lipporannan verkkosivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy (tekniikka)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Oulujokisuiston alueelle rakennettava Lipporannan kaupunginosa tarjoaa helppoa kaupunkiasumista merellisessä ympäristössä ja lähellä erilaisia harrastusmahdollisuuksia. Lipporantaan rakennettavat kerrostalot luovat puitteet modernille kyläyhteisölle, jossa korostuu asukkaiden hyvinvointi ja yhteisöllisyys. Verkkoasema toteutti Lipporannalle sivuston, jolla on määrä esitellä uudentyyppistä asumista. Lipporannan sivuston suunnittelusta vastasi Mainostoimisto Kluu ja sivusto toteutettiin Verkkoasemalla WordPressillä. Sivulla korostuu SkyFoxin ottamat upeat ilmakuvat sekä niihin rakennettu parallax-efekti. Käy tutustumassa tulevaisuuden asumiseen os. www.lipporanta.fi.

Hailer

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hailerin ja Redlandin yhteistyön tuloksena teimme esittelyvideon palvelusta, uudistimme visuaalisen ilmeen sekä toteutimme markkinointisivuston palvelulle. Asiakkaamme sanoin: ”Hailer on kommunikaatioalusta, jolla saadaan keskijohto oikeisiin töihin. Tämä tapahtuu avoimella mutta ohjatulla mallilla, jossa kommunikaatio on selkeää, onnistumiset jaetaan ja epäonnistumisista opitaan. Tuotteemme on luonteeltaan erittäin moniulotteinen ja tämä tuo viestintään liittyviä haasteita, jotka Redland on onnistunut ratkaisemaan ammattitaitoisesti ja visuaalisesti kauniisti.” Katso toteutus ja tutustu palveluun!

Papula-Nevinpat

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomen suurimpiin patenttitoimistoihin kuuluva Papula-Nevinpat valitsi Redlandin markkinointiviestinnän kumppanikseen. Yhteistyö aloitettiin brändiviestien kehityksellä ja verkkosivuston täydellisellä uudistuksella, jossa lähtökohtana oli selkeä ja käyttäjäystävällinen sivustorakenne, kävijämäärän lisääminen ja sivuston kautta generoituvan liidimäärän kasvattaminen. Yhteistyön tavoitteena on lisätä Papula-Nevinpatin ja sen tarjoamien IPR-palveluiden tunnettuutta sekä kasvattaa markkinaosuutta Suomessa. Uudella verkkosivustolla ja sisältövetoisella markkinoinnilla pyritään kasvattamaan myös Papula-Nevinpatin kansainvälisten asiakkuuksien lukumäärää.

Vetokiuas

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Veto-kiukaat on suomalainen perheyritys, jonka juuret ulottuvat 50-luvulle. Uudet omistajat ja uudet ajatukset tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista saivat Veton kääntymään Mediapoolin puoleen. Suunnittelimme Veto-kiukaille uuden yritysilmeen perinteistä luonnetta kunnioittaen. Tuotimme verkkoon sisältörikkaan WordPress-pohjaisen sivuston ja kiuasvalitsimen, johon on kytkettynä myös ostomahdollisuus Woocommerce-lisäosan avulla. Sivuston hallinta rakennettiin moduulipohjaiseksi, mikä helpottaa eri sisältöosioiden uudelleenkäyttöä eri alasivuilla. Koulutimme myös yrityksen sisältömanagerin nykyaikaisen sisältömarkkinoinnin saloihin.

Napa Agency

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Napa Agency on Suomen ensimmäinen kuvituksia välittävä agentuuri, jonka listoilta löytyy 15 suomalaista ammattilaiskuvittajaa. Napa toimii siltana ja apukätenä kuvituksia ostavien ja niitä tekevien välillä. Uudistimme visuaalisesti näyttävän Napa Agencyn sivuston palvelemaan kuvittajien töiden esille tuomista ja jakamista mahdollisimman helposti. Sivustolla on kirjautumista vaativa kevyt extranet-alue, josta löytyy mm. ladattavia taustakuvia sekä lisensoitujen kuvitusten portfolioita.

Tilgmann Group

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme Tilgmann Groupin verkkosivut sisältörikkaaksi kokonaisuudeksi. Halusimme tuoda yrityksen pitkän historian ja perinteet vahvasti osaksi yrityksen tarinaa. Verkkosivujen lisäksi vastasimme yrityksen visuaalisesta ilmeestä, verkkosivujen tekstisisällöistä sekä valokuvista. Tilgmann Group on lähes 150 vuotta sitten perustettu suomalainen yritys. Alkujaan Suomen suurimmasta painotalosta on kehittynyt pakkausmateriaaleihin keskittynyt pohjoismainen toimija.

Sisäiset tarkastajat verkkopalvelu

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Sisäisten tarkastajien tehtävänä on objektiivisella arviointi- ja varmistus- sekä konsultointitoiminnallaan tukea organisaation kehittämistä ja tavoitteiden saavuttamista. Suunnittelimme ja toteutimme Theiia.fi-sivuston WordPress-julkaisujärjestelmälle. Projektiin kuului käyttöliittymä- ja visuaalinen suunnittelu sekä tekninen toteutus. Sivusolla on muun muassa jäsenrekisteri-integraatio, kieliversiot sekä sivukohtainen dokumenttihaku.

Sinivalkoinen valinta

Tekijä: Solid Angle
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Suomalaisen työn liiton verkkopalvelu Sinivalkoinen valinta listaa kaikki Avainlippu ja Design from Finland -merkin käyttöoikeuden saaneet tuotteet ja palvelut, sekä yrityset jolle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Uudistuneen palvelun avulla vierailijan on vaivatonta selailla ja löytää kiinnostavia suomalaisia tuotteita ja palveluita yli kolmen tuhannen tuoteartikkelin joukosta. Konsepti-, rakenne ja käyttöliittymäsuunnittelu, graafinen suunnittelu ja responsiivinen tekninen toteutus WordPress-alustalle. Integraatioiden suunnittelu ja toteutus sekä WordPress REST API -rajapinnan hyödyntäminen.

Pääkaupunkiseudun Partiolaiset

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Pääkaupunkiseudun Partiolaisille muotoiltiin moderni verkkosivusto Suomen partiolaisten yleisilmettä mukaillen. Sivusto hakee lippukuntien tietoja Suomen Partiolaisten Kuksa-järjestelmästä ja tarjoaa lisäpalveluita Partioaseman toimiston väelle myös tapahtumien luontiin. Rajatulle käyttäjäryhmälle tarjotaan lomake, johon syötetyt tiedot voidaan siirtää uuden sisällön pohjaksi ja myöhemmin julkaistavaksi. Myös tapahtumien hallintaan ja esittämiseen luotiin oma sisältötyyppinsä sekä luonnollisesti kytkös Kuksa-ilmoittautumiseen.

Oivahymy

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Toteutimme Elintarviketurvallisuusvirasto Eviralle Oivahymy-verkkopalvelun uudistuksen. Oiva-raportilla arvioidaan yritysten elintarviketurvallisuutta ja raportin paperiversioita voikin nähdä ravintoloiden seinillä. Haasteena projektissa oli ulkoisesta järjestelmästä tuotavan tiedon sujuva muotoilu osaksi sivustoa. Yrityshaku on upotettu iframe-tekniikalla ja se saattaa tunnetusti aiheuttaa ongelmia, mutta nyt saimme aikaan toimivan kehitysympäristön ja viestintäyhteyden kolmanteen osapuoleen, jolloin kokonaisuuden muotoilu pysyi hyvin kasassa ja lopputuloksessa ei näy tarpeettomia saumoja. ”Haimme laadukasta ja kustannustehokasta WordPress-toteutusta antamiemme määritysten pohjalta ja Aucor toimitti sivuston ajallaan ja ammattitaitoisesti. Aucorin tiimillä oli myös proaktiivinen ote tekemiseen ja […]

Rautalammin kunnan sivusto

Tekijä: MEOM
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Työstimme Rautalammin kunnalle uuden sivuston avoimesti; projektin eri vaiheissa kiersimme kunnassa haastattelemassa eri sidosryhmiä (kuntalaiset, yrittäjät, kunnan työntekijät, koululaiset jne.) heidän tarpeista kunnan sivustoa kohtaan. Sivustolla on tehty vahvaa automatisointia. Yhteystiedot ja aukioloajat, lomakkeet, pöytäkirjat ja monet muut hallitaan keskitetysti yhdestä paikasta ja tuodaan dynaamisesti erilaisina sisältökortteina eri puolelle sivustoa.

Lahti Aqua

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Lahti Aqua halusi tarjota asiakkailleen Suomen parhaan vesilaitoksen digitaalisen palvelun. Tavoitteina oli raikas, erottuva ilme ja helposti lähestyttävä, responsiivinen palvelu. Uskallamme väittää, että tavoite toteutui. Suunnittelu käynnistyi Design Studiolla. Design Studiossa asiakkaan edustajat ja suunnittelijamme konseptoivat palvelua yhdessä ja tuottivat ideoita palvelun toiminnoista. Luonnosten pohjalta toteutettiin palvelun prototyyppi, joka toimi tärkeimpänä kommunikaatiovälineenä asiakkaan ja kehitystiimin välillä palvelukehityksen edetessä. Lahti Aquan sivusto viestii kohderyhmilleen toiminnastaan selkeästi ja visuaalisesti, ja sen kautta asiakas pääsee tekemään helposti tärkeimpiä vedenkäyttöön liittyviä ilmoituksia, esimerkiksi muuttoilmoituksen ja vesimittarilukeman […]

Fressis

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Ennaltaehkäisevillä elämäntavoilla on merkittävä vaikutus syöpäsairauksien määrään. Suomen Syöpäjärjestöt halusi saada nuoret ymmärtämään tekemiensä valintojen vaikutuksen omaan terveyteensä. Tätä tarkoitusta varten luotiin nuorille suunnattu terveystiedon verkkopalvelu Fressis.fi. Tyyliltään sivuston haluttiin näyttävän ja tuntuvan sellaiselta, jota nuoret haluaisivat käyttää. Tämä näkyy niin sisältö- kuin ulkoasu- ja käytettävyyssuunnittelussa. Työnjakomme projektissa oli, että Frantic suunnitteli aluksi konseptin ja visuaalisen ilmeen, jonka jälkeen me Trimedialla jatkoimme tästä ja teimme lopullisen verkkopalvelun ulkoasun sekä rakensimme WordPressiin nojaavan tekniikan sivuston taustalle. Sivustolla on kaksi erityispiirrettä. Koska terveystietoa on […]

Intrum Justitian verkkolehti

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Verkossa julkaistavan lehden sisältöjä on helppo jakaa ja höydyntää eri kanavissa. Luotonhallinnan asiantuntijayritys Intrum Justitia halusi siirtää aiemmin printissä julkaistun Intressi-lehden kokonaisuudessaan verkkoon. Verkkolehden ylläpito on joustavaa, koska julkaisutahdin voi itse määrittää ja sisältöjä on helppo hyödyntää eri kanavissa kustannustehokkaasti. Valu Digital rakensi Intressi-lehden WordPress-pohjaiselle Mago-verkkolehtialustalle. Magossa lehden ulkoasu ja toiminnallisuudet räätälöitiin asiakkaan tarpeiden mukaan. – Odotimme alustalta hyvää analytiikkaa ja helppoa käytettävyyttä. Mago on vastannut näihin odotuksiin erittäin hyvin. Verkkolehtemme on hyvännäköinen ja toimii teknisesti moitteettomasti. Meidän on ollut hyvin helppo […]

Asuntomessut

Tekijä: Exove Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomen Asuntomessut on osuuskunta, jonka tavoite on parantaa asumis- ja elinoloja Suomessa. Suomen asuntomessut tarjoaa tietoa, edistää asuntoteollisuuden standardeja ja taitotasoa sekä järjestää vuosittain asunto- ja loma-asuntomessut. Suomen Asuntomessut halusi yhteistyökumppanin, joka tarjoaa sekä suunnittelun että toteutuksen kaikkiin digitaalisiin kanaviin. Asuntomessuilla oli Drupal-pohjainen sivusto, joka kaipasi teknistä uudistusta ja uuden ulkoasun. Vuoden 2012 alussa Exove otti täyden vastuun Asuntomessujen sivujen suunnittelusta ja toteutuksesta. Projektilla oli tiukka aikataulu, ja se toteutettiin kahden viikon sprinteissä tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Viestintään kiinnitettiin erityistä huomiota, ja […]

Liid

Tekijä: booncon PIXELS
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kunnianhimoisten kasvu- ja kansainvälistymistavoitteiden saavuttamiseksi loimme yhdessä Liid-tiimin kanssa yrityksen luonnetta heijastavan brändin sekä kattavat ja selkeät nettisivut. Nettisivuja on pystyttävä kasvattamaan linjassa yrityksen kasvun kanssa, joten teknologiavalinta oli yksiselitteisesti WordPress. Alusta on selkeä ja vastaa Liidin tarpeita nyt kasvun kynnyksellä, sekä myöhemmin kun uusia osia lisätään ja sivuston tulee sopia kasvuyrityksen arkeen. Brändielementeillä ja visuaalisella ilmeellä haluttiin luoda raikas tunnelma, josta välittyy Liidin tehokkuus, yksinkertaisuus ja ammattimaisuus.

eOPS 2016

Tekijä: Agenda Helsinki (Konsepti, suunnittelu & toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Helsingin E-OPS 2016 on Helsingin opetusviraston digitaalinen palvelu. Se on osa koulua, jossa oppiminen nähdään avoimena, joustavana ja yhteisöllisenä. Kaikki tilat ovat oppimisen tiloja ja teknologia sulautuu luontevaksi osaksi oppimisympäristöä. Suunnittelimme ja toteutimme digitaalisen palvelun kaikille helsinkiläisille: Opettajille työkaluksi, ja jokaiselle oppilaalle ja vanhemmalle paikaksi tutustua opetussuunnitelmaan. Palvelussa on julkaistu yleinen Helsingin opetussuunnitelma, sekä jokaisen Helsingin 120 koulun opetussuunnitelma. Suunnittelimme palvelun yhdessä Opetusviraston kanssa. Toteuttamaamme kokonaisuuteen kuului visuaalinen ilme, hankkeen kuvitukset, ja digitaalinen palvelu konseptisuunnittelusta tekniseen toteutukseen.

Eteran verkkovuosikertomus

Tekijät: Ida Fram Oy (Konsepti ja visuaalinen ilme), Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelu, tekninen tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Into-Digital suunnitteli ja toteutti Ida Framin konseptin pohjalta Eteran vuosikertomuksen jo toiseen kertaan. Tavoitteena oli tuoda vuosikertomuksen laaja sisältö digitaaliseen muotoon sovitettuna ja sopivina kokonaisuuksina esitettynä. Lukuja visualisoitiin, sivustoa elävöitettiin kuvilla ja sivustolla pystyi liikkumaan joko navigaation kautta tai esitemäisesti sivulta toiselle. Visuaalinen ilme noudattu Eteran pääsivuston linjaa, mutta toimii kuitenkin omana kokonaisuutenaan-

Westface

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Westface on suomalainen rakennusalan yritys, joka tarjoaa täysin uuden tavan suunnitella ja asentaa levyverhous sisätiloihin ja tuulettuviin julkisivuihin. Mediapool Finland suunnitteli ja toteutti Westfacen verkkosivut sekä yrityksen visuaalisesta ilmeen. Saitti kertoo laaja-alaisesti yrityksen innovaatioista ja uusista ratkaisuista rakennusalalla. Perussivujen lisäksi saitille toteutettiin nettipohjainen julkisivueditori, jonka avulla käyttäjät voivat kokeilla erilaisia levytysvaihtoehtoja suoraan selaimessa. Levytyksen ja rakennuksen tiedot voi tallentaa, ja järjestelmä muokkaa niiden perusteella valmiit rakennustapalausunnot sekä kuvat, jotka arkkitehti voi sisällyttää rakennuksen suunnitelmiin. Kaikki tiedot tallentuvat WordPressin hallintaan.

Jyväskylän ylioppilaslehti Jylkkäri

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Opiskelijoiden suosima verkkolehti Jylkkäri halusi meidät luomaan nahkansa uudelleen. Uuden sivuston haluttiin palvelevan paremmin niin lukijoita kuin myös mainostajia. Toimme verkkolehden ulkoasun ja tekniikan vuoteen 2016. Sivustolle rakennettiin mm. mahdollisuus erilaisiin artikkelipohjiin sekä ajastetut mainospaikat. ”Valitsimme Duden, koska heillä oli selkeästi ymmärrystä modernien ja monipuolisten nettisivujen suunnittelusta. Yhteistyö sujui todella hyvin, ja Duden pojat ymmärsivät hyvin mitä sivuilta halusimme. Olemme saaneet lukijoiltamme paljon hyvää palautetta. Sivujen käyttö on toimituksen väelle nopeaa ja yksinkertaista. Voin suositella Duden porukkaa erittäin lämpimästi.” – Jaakko Kinnunen, […]

Dekomi-verkkokauppa

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Dekomi on suomalainen muotiin ja sisustukseen keskittynyt yritys. Suunnittelimme ja toteutimme täysin räätälöidyn verkkokaupan WordPressin ja WooCommercen päälle. Lopputuloksena oli raikas ja moderni kokonaisuus, jota on todella helppo käyttää ja ylläpitää. Dekomin tuotteet ovat räväyttäviä ja moderneja, joten tätä linjaa lähdimme myös hakemaan verkkokaupan suunnittelussa.

Isku.com

Tekijä: Frantic
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Isku Interiorin palvelu-uudistus käynnistyi kokonaisvaltaisella palvelukonseptoinnilla ja teknisellä määrittelyllä. Tavoitteena oli sulauttaa liiketoiminnalliset ja käyttäjän toimintaa ohjaavat tavoitteet toimivaksi palvelukokonaisuudeksi, jossa konversiot ja käyttäjän flow on yksinkertaistettu nykyisestä. Taustatutkimusvaihe sisälsi laajan kilpailijakentän kartoituksen, visuaalisen linjan työstämisen osallistamisen menetelmillä sekä käyttäjien liikkumisen analysoinnin nykypalvelussa. Työpajoissa asiakkaan eri asiantuntijoita (myyjistä sisustussuunnittelijoihin ja tuotepäälliköistä asiakaspalveluhenkilöstöön) osallistettiin visuaalisuuden, sisältöjen ja toiminnallisuuksien määrittelyssä ja priorisoinnissa. Verkkopalvelu-uudistus eteni määrittelystä MVP (Minimum Viable Product)-version suunnitteluun ja toteutukseen. Uudistuksen ensimmäisessä vaiheessa keskityttiin kohderyhmälähtöiseen suunnitteluun, tuotteiden monipuoliseen selailtavuuteen, uuden alustan käyttöönottoon […]

Camu.fi

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Camu on nykyaikainen ulkoilevan ihmisen vaate- ja varustekauppa Helsingissä. Reilun kymmenen vuoden historian aikana Camu on toimittanut varusteita kiipeilyretkikunnille, joogasaleille ja puuteria rakastaville laskettelijoille. Uudistimme Camun verkkokaupan tuomalla Camun tiimiläisten kirjoittamat blogit sekä laadukkaan kuvamateriaalin vahvaksi osaksi verkkokauppaa. Lähtökohtana oli ajatus verkkokaupasta, johon voi tulla myös “ikkunaostoksille”. Kauppa tehtiin toimimaan saumattomasti myös mobiilikäyttäjille, joita onkin jo n. 50% kaikista kävijöistä. Uudistuksen myötä verkkokaupan myynti moninkertaistui, ja toi uusia asiakkaita myös Camun omaan myymälään Helsingin Kaisaniemessä. Teknisenä alustana oli WordPress, jonka kylkeen liitettiin […]