Risellan sivustouudistus

Tekijät: Ida Fram Oy (Konsepti ja visuaalinen ilme), Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelu, tekninen tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Into-Digital uudisti Risellan verkkosivut yhdessä mainostoimisto Ida Framin kanssa. Osana Risellan brändiuudistusta ensimmäisenä näkyvänä muutoksena oli verkkosivuston uudistus.

Sivuston tavoitteena on tuoda esille Risellan monipuolinen tuotevalikoima ja tarjota reseptivinkkejä ja keitto-ohjeita käyttäjille. Mukana on myös allergeenityökalu, josta voi varmistaa mitkä tuotteet sopivat erikoisruokavalioille. Käyttöliittymäsuunnittelussa ei lähdetty kikkailemaan, vaan tehtiin käyttäjäystävällistä ja selkeää sisältöä. Tuttu ja turvallinen brändi päivitettiin tähän päivään.

Jätä kommentti