M2-Kodit

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

M2-Kodit voi vielä hetken tuntua tuntemattomalta toimijalta, mutta kyse on jättiläisestä. M2-Kodit vuokraa lähes 10 000 asuntoa lähes kolmella kymmenellä paikkakunnalla. Uuden brändin taustalla onkin pitkänlinjan toimija Y-Asunnot, joka brändiuudistuksen ohessa uusi myös verkkopresenssinsä.

Uudistuksen tavoite oli suoraviivainen: tehdä alan johtava verkkosivusto. Käytännössä tämä tarkoitti esimerkiksi sekä vuokra-asuntoa etsivien ja jo M2-Kotien vuokralaisena olevien palvelua samasta osoitteesta. Ulkoasultaan sivusto on värikäs ja lempeä, mutta selkeästi etenemispolut käyttäjälleen osoittava kokonaisuus. Teknisesti tämä WordPress-sivusto on yhteydessä esimerkiksi Tampuuri-kiinteistöohjelmistoon.

Trimedia vastasi projektissa verkkosivuston ulkoasun suunnittelusta sekä teknisestä toteutuksesta ja ylläpidosta. Visuaalisen identiteetin suunnitteli Ivalo Creative ja konseptia työstivät Tulos Helsingin väki.

Jätä kommentti