KIASMA ARS-näyttely

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kiasman ARS-näyttelyt ovat vetonauloja: vierailijoita riittää ja näin myös näyttelyoppaita kuluu. ARS17-näyttelyssä haluttiin ottaa askel eteenpäin ja viedä näyttelyn tiedot mobiilioppaaseen.

Mobiiliopasta varten ei kuitenkaan haluttu luoda erillistä ladattavaa mobiilisovellusta. Siksipä mobiiliopas rakentuikin pääasiassa mobiiliin suunnitelluksi, mutta myös muille päätelaitteille skaalautuvaksi, WordPress-sivustoksi. Kyseessä on siis verkkosivusto, joka tuntuu mobiiliapplikaatiolta.

Mobiiliopas sisältää mm. teoksille luodut sivut ja mahdollisuuden tehdä oma suosikkilistaus.

Trimedia vastasi toteutuksesta kokonaisvaltaisesti.

Jätä kommentti