Eteran verkkovuosikertomus

Tekijät: Ida Fram Oy (Konsepti ja visuaalinen ilme), Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelu, tekninen tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Into-Digital suunnitteli ja toteutti Ida Framin konseptin pohjalta Eteran vuosikertomuksen jo toiseen kertaan. Tavoitteena oli tuoda vuosikertomuksen laaja sisältö digitaaliseen muotoon sovitettuna ja sopivina kokonaisuuksina esitettynä.

Lukuja visualisoitiin, sivustoa elävöitettiin kuvilla ja sivustolla pystyi liikkumaan joko navigaation kautta tai esitemäisesti sivulta toiselle. Visuaalinen ilme noudattu Eteran pääsivuston linjaa, mutta toimii kuitenkin omana kokonaisuutenaan-

Jätä kommentti