Budjetti: 10 000–30 000 €

Teatteri- ja mediatyöntekijöiden liitto

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Teme on Suomen suurin taide- ja kulttuurialojen ammattiliitto. Teme edustaa esittävien taiteiden, media- ja av-alojen työntekijöitä, taiteilijoita ja itsensätyöllistäjiä. Kattojärjestö Temen sivusto teme.fi sisältää Teme ry:n sivuston lisäksi seitsemän jäsenjärjestön sivustot. Sivusto koostuu pääosin erilaisista artikkeli- ja mediasisällöistä, joita on kategorisoitu ja jaoteltu erilaisiksi kokonaisuuksiksi. Sivupohjat ovat modulaarisia ja niiden avulla sivustolla voidaan luoda eri tyyppisiä yksittäisiä sivuja, joissa näkyy nostoja, ladattavia tiedostoja, kirjoittajia sekä erilaisia tapahtuma- ja uutis- ja artikkelivirtoja. Sivustolla on myös mm. jäsenmaksulaskuri sekä useita sosiaalisen median syötteitä. redandblue […]

Friikut.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yhteisösivusto

Freelance-graafikot on suomalainen graafisten suunnittelijoiden työhuonekunta, joka toimii Freelance ohjelmatyöntekijät ry FOT alla. Jäsenet ovat freelancereita tai yrittäjiä. redandblue suunnitteli ja toteutti friikut.fi sivuston uudistuksen WordPress-alustalle. Ylläpitokäyttöliittymä räätälöitiin mahdollisimman helppokäyttöiseksi myös vähemmän teknisille graafikkojäsenille. Palvelussa graafikkojäsenet voivat luoda oman profiilin, esitellä omia työnäytteitään sekä myydä omia töitään Torilla. Varsinainen sivusto toimii minimalistisella designillä galleriana työnäytteille, jotka haluttiin nostaa pääosaan. redandblue vastasi projektin konseptisuunnittelusta, käyttöliittymäsuunnittelusta, visuaalisesta suunnittelusta, WordPress-toteutuksesta sekä sivuston ylläpidosta ja käyttöpalveluista.

Immuno Diagnostic

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Selkeydestä, löydettävyydestä ja helppokäyttöisyydestä ei voi tinkiä tuumaakaan, kun verkkopalvelun sisuksissa hyrrää 100 000 tuotteen verkkokauppa. Suuri tuotemäärä asettaa haasteensa paitsi löydettävyydelle, myös verkkokaupan suorituskyvylle ja tuotteiden ylläpidolle. Immuno Diagnostic asetti uudelle verkkopalvelulle selkeät tavoitteet: – Verkkopalvelu palvelee asiakkaita mahdollisimman hyvin. – Asiakas löytää helposti tietoa tuotteista, joista hän on kiinnostunut. – Tuotteiden tilaaminen sekä tilauksen uusiminen verkkokaupassa on vaivatonta. – Verkkopalvelu toimii myynnin tukena. Uudistus toteutettiin WordPressilla, ja verkkokauppa rakennettiin WooCommercella. Tuotteet tuodaan verkkokauppaan Google Drivessa ylläpidettävän Excel-taulukon kautta, mikä helpottaa […]

Innovarch

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Innovarch on kotimainen arkkitehtitoimisto, joka toimii valtakunnallisesti onnistuneiden tilojen ja elinympäristöjen suunnittelijana. Uudistimme Innovarchin visuaalisen identiteetin ja toimme brändin lähemmäksi muuta konsernia visuaalisesti. Identiteettiä muovattiin modernimmaksi ja raikkaammilla valinnoilla halusimme erottaa Innovarchia selkeämmin irti muusta kentästä rennompana ja helpommin lähestyttävänä, osaavana asiantuntijana. WordPress-sivustoa uudistettaessa oli elintärkeää luoda helposti hallittavissa oleva kokonaisuus, joka istuu saumattomasti muun konsernin kokoonpanoon ja helpottaa sisällöntuottajien työtä. Arkkitehtitoimistolle tyypillisesti kuvamateriaali on isossa roolissa joten projektiesittelyt ovat selkeästi sivuston hiotuin osa-alue. Yhdistimme kaksi sivustoa multisite-asennukseen ja niiden välillä voidaan […]

Vahanen

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Loimme Vahanen-yhtiöille uuden, päivitetyn visuaalisen identiteetin sekä multisite-asennuksena toteutetun WordPress-sivuston. Vahanen on rakennus- ja kiinteistöalan suomalainen konsulttikumppani, joka tunnetaan hyvinvoivien elinympäristöjen rakentajana. Rakennusalalla onnistumista vastuun ottavan Vahasen palveluihin kuuluu asiantuntijapalvelut rakennusten koko elinkaaren ajalle. Vahasen konserni on levittäytynyt ympäri Suomen ja se työllistää vajaat 400 henkilöä. Vahasen visuaalisen identiteetin uudistaminen tuli ajankohtaiseksi kun brändin viestintään haluttiin uutta suuntaa ja vallitseva visuaalinen ilme ei tuntunut enää omalta. Tavoitteena oli luoda moderni ja rohkea brändi, joka erottuu selkeästi joukosta rennompana ja helpommin lähestyttävänä, osaavana […]

EK-Tieto

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

EK-Tieto Oy järjestää yrityksille koulutusta työsuhdeasioissa, palkanlaskennassa, yritysverotuksessa ja yritysturvallisuusasioissa. Iasy Oy suunnitteli ja toteutti EK-Tiedolle uuden verkkosivuston. Sivustolla näytetään EK-Tiedon järjestämät koulutukset ja niihin on mahdollista ilmoittautua. Myös EK-Tiedon asiantuntijat esittäytyvät sivustolla. EK-Tiedolla ei ollut aikaisemmin omaa sivustoa, vaan kurssit olivat osana EK:n sivustoa. Uuden sivuston käyttöä seurataan tarkasti ja sivustoa jatkokehitetään palautteen ja kerätyn datan pohjalta. Sivuston alustana toimii WordPress.

Salivirta & Partners

Tekijä: iasy Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Salivirta & Partners on hyvinvointialan asiantuntijayritys. He toimivat monipuolisesti asiakkaidensa tukena erilaisissa kehittämisprojekteissa. Iasy Oy uudisti Salivirta & Partnersin visuaalisen ilmeen. Ilmeuudistuksen yhteydessä uudistettiin myös verkkosivusto. Verkkosivusto esittelee yrityksessä työskentelevät asiantuntijat ja toimii ketteränä sisällöntuotantoalustana. Sivuston pitää olla helposti muokattavissa lisääntyvän sisällöntuotannon ja kovassa kasvussa olevan yrityksen muuttuviin tarpeisiin. Sivuston alustaksi valikoitui WordPress. Kaksikielisen sivuston kielilaajennoksena toimii Polylang.

Pro-tukipiste.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Pro-tukipiste on asiantuntijajärjestö, joka edistää seksi- ja erotiikka-alalla toimivien ihmisten sekä ihmiskaupan uhrien osallisuutta ja oikeuksia sekä tarjoaa matalan kynnyksen sosiaali- ja terveyspalveluja ihmiskaupparikosten uhreille. Uudistimme Pro-tukipisteen verkkopalvelun WordPress-alustalle. Sivusto konseptoitiin palvelemaan kohderyhmäänsä, jossa tuli ottaa huomioon monet eri kansalaisuudet, nopean poistumisen mahdollisuus sekä kokonaan lukutaidottomat henkiköt. Sivustolle asennettiin mm. Read Speaker -lukija, chattitoiminnallisuus akuuttia tukitoimintaa varten sekä paljon videosisältöä selventämään palveluita lukutaidottomille. Sivuston keskiössä on palvelukalenteri, josta löytää paikkakunnittain sosiaali- ja terveyspalveluita.

Tale of Two Countries

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tarina kahdesta maasta – A Tale of Two Countries – digitaalinen galleria on Suomen Lontoon Instituutin hanke, joka tarjoaa herkullisia otteita Suomen ja Britannian välisestä historiasta sekä poliittisista, kulttuurisista ja taloudellisista suhteista. Tehtävänämme oli toteuttaa gallerialle visuaalinen ilme sekä monipuolinen verkkosivusto, joka on sekä informatiivinen että houkutteleva kaikille kohderyhmille. Tavoitteenamme oli tehdä galleriasta mahdollisimman helppokäyttöinen ja eri aihepiireihin uppoutuminen houkuttelevaksi. Suomen Lontoon instituutin pääyhteistyökumppanit galleriassa ovat The British Library, Suomen Kansallisarkisto ja Kansalliskirjasto. Muihin kumppaneihin kuuluvat Yle Elävä Arkisto, Päivälehden arkisto, Urho […]

Helsingin aikuisopisto

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Helsingin aikuisopiston sivut palvelevat ensisijaisesti opiskelijoita, jotka haluavat etsiä kursseja ja ilmoittautua niille. WordPress-julkaisujärjestelmälle suunniteltu ja toteutettu sivusto on kolmikielinen ja sen kurssitarjonta haetaan rajapinnan kautta ulkoisesta palvelusta. Sivustolla on lisäksi blogi ja sosiaalisen median integraatiot. Sivuston ulkoasun suunnittelun yhteydessä Helsingin aikuisopistolle otettiin brändikuvat sekä valittiin uusi väripaletti ja typografia.

Psoriasisliiton verkkopalvelu

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Psoriasisliiton verkkopalvelu psori.fi uudistettiin palvelemaan liiton jäseniä, antamaan tietoa sairaudesta sekä hankkimaan uusia jäseniä. Sivusto palvelee myös Psoriasisliiton 44 jäsenjärjestöä, joilla kaikilla on sivuston sisällä omat sivunsa, tapahtumansa ja uutisensa. Jäsenjärjestöjä voi katsoa ja hakea myös karttanäkymästä. Sivuston tapahtumakalenteri on rakennettu näyttämään toistuvia tapahtumia, kuten vakiokuntosali- ja uintivuoroja. Sivustolla on lisäksi sosiaalisen median integraatiot ja laaja blogiosio, sekä kolme kieliversiota.

Tampereen messut -monisivustototeutus

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Tampereen Messut Oy tarvitsi kustannustehokkaasti monistettavan sivustokokonaisuuden vastaamaan tarpeeseen saada pystytettyä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettäville messuille tyylikkäitä, nopeata ja responsiivisia sivuja helposti ja nopeasti. Geniem on vastannut kokonaisuudesta aina konseptoinnista ja ulkoasun suunnittelusta toteutukseen saakka. Toteutus tehtiin WordPress MultiSite Network -ratkaisun pohjalta, jolloin uusia tapahtumia varten on voitu monistaa kertaalleen luotu teema omaksi sivustokseen, ja sille on kuitenkin saatu sisällönhallinnan kautta luotua oma, yksilöllinen ilmeensä. Esimerkkejä sivustoihin jutun lopussa. Tapahtumat ja messut helposti lähestyttäviksi Palvelukokonaisuus palvelee siis niin Tampereen Messut Oy:tä […]

Codices Fennici

Tekijät: Flo Apps Oy (tekniikka), Laiha Oy (UI)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Codices Fennici on Suomessa kirjoitettujen ja käytettyjen keskiaikaisten ja 1500-luvun käsikirjoitusten digitaalinen kokoelma. Sen yli 200 käsikirjoitusta tai käsikirjoitusfragmenttia on kerätty eri maiden kirjastoista ja arkistoista. Palvelun tarjoaa Suomalaisen Kirjallisuuden Seura SKS. Verkkopalvelu sisältää kaiken kaikkiaan lähes 100 Gt digitoituja kuvia ja niiden englanninkieliset kuvailutiedot. Palvelun aineistot on ladattavissa myös käyttäjän omalle koneelle. Flo Apps Oy toteutti Codices Fennicin amerikkalaisen Omeka-julkaisualustan avulla. Ulkoasun suunnitteli Laiha Oy.

Relation

Tekijä: Hahmo Design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Antti Ervasti on pari- ja perhepsykoterapeutti sekä erikoistason seksuaaliterapeutti, jolla on yksityisvastaanotto Helsingissä. Toteutimme Antille kokonaisvaltaisen verkkopalvelun uudistuksen. Projektiin kuului (WordPress-toteutuksen ohella) muun muassa apu palvelun nimeämisessä, sivuston visuaalinen suunnittelu sekä valokuvauksen käsikirjoittaminen ja projektointi. Mainiot kuvat otti Kim Öhman. Tulevaisuudessa palvelu täydentyy ainakin verkkokaupalla sekä videochatilla.

redandblue.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistetun sivustomme konsepti muodostui kävijäanalytiikan ja kyselytutkimuksen tulosten sekä Googlen kehittämän design sprint metodin avulla. Sivusto ja sen kuvitustyyli suunniteltiin kollektiivisesti yrityksen viiden suunnittelijan voimin. Teknisesti sivusto on suunniteltu modulaariseksi niin, että samaa sivupohjaa hyödyntämällä voidaan luoda kaikki erilaiset sivu- ja sisältötyypit. Sivustosta tehtiin brändin näköinen, helposti selailtava ilmava kokonaisuus.

Campingaz grillit

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Campinggaz.fi esittelee laadukkaita, hintalaatusuhteeltaan edullisia kaasugrillejä ja niiden lisävarusteita. Sivusto suunniteltiin vastaamaan kuluttajien tarpeeseen vertailla grillien ominaisuuksia ja hintoja. Hintahaku-ominaisuudella käyttäjä voi hakea määrittämäänsä budjettiin sopivia tuotteita.

Fortum Charge & Drive

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Fortumin Charge & Drive -sovellus antaa tietoa sähköautojen latauspisteistä ja niiden tilanteista. Suunnittelimme ja toteutimme chargedrive.com -sivuston WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivusto esittelee sovelluksen ominaisuuksia ja sen tarkoitus on palvelella B2B puolen myyntiä. Sivusto rakennettiin visuaalisesti monipuolisista modulaarisista sivupohjista, joiden avulla voidaan luoda sisällöllisesti ja ulkoasullisesti vaihtelevia yksittäisiä sivuja.

Kansallisbiografia

Tekijät: Flo Apps Oy (tekniikka), Laiha Oy (UI)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Kansallisbiografia.fi -verkkopalvelun edellinen versio oli jo kymmenen vuoden takaa ja päivitettiin nyt kerralla nykyaikaan. Uusi palvelu on responsiivinen ja lataa sisällöt dynaamisesti AngularJS-teknologialla Yii Frameworkilla tehdyn REST-API:n kautta. Ulkoasun suunnitteli Laiha Oy. Palvelu sisältää yli 10000 elämäkerta-artikkelia Suomen historian eri vuosisadoilta ja osa-alueilta. Osa artikkeleista on maksumuurin takana, mutta kaiken sisällön pääsee lukemaan maksutta muun muassa tieteellisissä kirjastoissa.

Liike.info

Tekijä: Valu Digital Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Lahden seudun yrityshaku ja toimitilapörssi Liike.info on verkkopalvelu, joka sisältää Lahden seudun yrityshaun ja toimitilapörssin. Palvelua hallinnoi Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy. Valu Digital vastasi Liike.infon teknisestä ja visuaalisesta uudistuksesta. Palvelun tavoitteena on edistää yritysten kanssakäymistä ja kehittää alueen elinkeinoelämää. Käyttäjilleen täysin maksuton Liike.info palvelee sekä yrityksiä että kuluttajia. Toimitilapörssi Toimitilapörssistä voi hakea vapaita toimitiloja sekä kaupungin ”kuumien korttelien alueelta” että koko Lahden seudulta. Toimitilahaun lisäksi rekisteröityneet käyttäjät voivat ilmoittaa vapaat teollisuus- ja työtilat, liike- ja toimistotilat tai logistiikka- ja varastotilat. Palvelun […]

Riistakeskuksen koulutusportaali

Tekijä: Valu Digital Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Metsästyskurssit ja suoritukset verkkoon Valu Digital toteutti Riistakeskukselle koulutusportaalin, jossa metsästyskurssit ja niihin liittyvät tutkinnot ja testit suoritetaan sähköisesti. Koulutusmateriaalia on tarjolla niin metsästäjille kuin metsästyksestä, riistanhoidosta ja riistataloudesta kiinnostuneille. Portaalissa on sekä avoimia että kirjautumista vaativia kursseja. WordPressin päälle rakennettu koulutusportaali on integroitu kolmannen osapuolen tekemään Oma Riista -palveluun. Koulutusportaalissa tapahtuu itse opiskelu ja kurssin suoritus, kun Oma Riista -palvelussa hoidetaan tunnistautuminen ja koesuoritusten rekisteröinti. Riistakeskus siirtyi kerralla digiaikaan, kun aiemmin paperisina tuotetut metsästäjän oppaat ja manuaalisesti suoritetut kurssit tuotiin verkkoon. […]

Sato Oyj:n verkkovuosikertomus

Tekijät: Miltton Oy (Visuaalinen suunnittelu), Valu Digital Oy (Tekninen toteutus)
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

SATO Verkkovuosikertomus 2016 Valu Digital vastasi Sato Oyj:n verkkovuosikertomuksen teknisestä toteutuksesta. Vuosikertomuksen layoutin suunnitteli viestintätoimisto Miltton. ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry valitsi toukokuussa 2017 SATO:n kertomuksen listaamattomien yhtiöiden parhaaksi vuosikertomuksesi. MITÄ TEHTIIN? PDF:n tulostaminen Käyttäjä voi itse koostaa verkkovuosikertomuksesta pdf:n, jonka sivut ovat vapaasti valittavissa ja järjestettävissä. Sivujen palstamäärää voi muuttaa, ja sivut juoksutetaan ja sisällysluettelo rakennetaan automaattisesti. PDF:n ulkoasua taitettiin sivustosta erikseen näyttävän lopputuloksen varmistamiseksi. Kaaviot ja raportointikeskus Verkkovuosikertomuksen dynaamiset kaavioit tuotettiin graafigeneraattorilla. Satolle tehtiin raportointikeskuksen etusivu, johon kerättiin ja jatkossa […]

Tamtrongroup.com

Tekijä: Geniem Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Tamtron on kansainvälinen vaakojen ja punnitustiedon hallintajärjestelmien valmistaja. Geniem toteutti sivuston teknisen suunnittelun ja toteutuksen räätälöitynä WordPress-toimituksena mainostoimiston luoman ulkoasusuunnitelman pohjalta. Geniemin designerin käsialaa on myös sivuston responsiivinen ilme. Palvelun keskiössä on asiakkaan tarjoamat tuotteet ja palvelut, joiden osalta toteutettiin mahdollisuus suodattaa tuotteita kahdella eri tasolla. Monikansallisena yrityksenä Tamtron Group tarjoaa sisältöään kahdellatoista kielellä ja yli kahdellakymmenellä erilaisella domain-nimellä. Maakohtaiset domainit ohjataan automaattisesti maakohtaiselle, kielistetylle sivulle, kun taas yleiset domainit (https://www.tamtrongroup.com) osalta tunnistetaan kieli ja viedään kieliversioidulle sivulle, mikäli sellainen on olemassa.

Nokian Jalkineet

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Nokian Jalkineet eli kumisaappaat? Äärimmilleen yksinkertaistettuna kyllä, mutta tarkemmin katsottuna tuotteita onkin liki sata ja joukossa on niin ammattijalkinetta, lasten Hai-saapasta ja trendikästä pihakenkää. Uudistimme sivuston WordPressille ja helpotimme samalla tuotteiden lajittelua ja niiden ominaisuuksien esittelyä. Nokian Jalkineet herättävät tunteita myös niiden käyttäjissä ja kerrankin palautetta suorastaan vyöryi sosiaalisen median kautta. Asiakkaalta saatu palaute: ”Jaoimme sivun Nokian Jalkineiden FB:n kautta heti ensimmäisenä päivänä ja saimme yhden viikonlopun aikana yli tuhat kommenttia siitä, kuinka positiivisesti sivut otettiin vastaan! ’Raikkaat, selkeät, toimivat, mobilikelpoiset’, olivat […]

Irti Huumeista ry

Tekijä: Hahmo Design Oy (Design ja toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Irti Huumeista ry tarjoaa valtakunnallisia vertais- ja ammattitukipalveluita huumeongelmaisten läheisille sekä toipuville käyttäjille. Yhdistys haluaa poistaa huumeiden käyttöön liittyvää häpeäntunnetta joka estää hakemasta apua. Tämä oli lähtökohtana ilmeuudistukselle, jonka yhtenä osana oli uusi verkkosivusto. Vastasimme kokonaisuuden visuaalisesta suunnittelusta sekä verkkosivuston teknisestä toteuttamisesta. Tavoitteina verkkosivuprojektissa oli luoda selkeä ja valoisa käyttäjäkokemus, joka olisi stemmassa Irti häpeästä -ajattelun kanssa.

CHS

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

CHS on yksityinen suomalainen logistiikkayhtiö, jolle toteutimme kansainvälistä liiketoimintaa tukevan verkkopalvelun. Sivusto kokoaa yhteen CHS:n palvelut ja yrityksen tiedot yhteystiedoista aina taustatarinoihin asti. Taustatekniikkana on luonnollisesti avoimen lähdekoodin WordPress, johon on tätä projektia varten kytketty mm. kieliversionti, lomaketyökalut ja CHS:n seurantapalveluita.

Verso Group -sivustouudistus

Tekijä: Viidakkorumpu 2.0 Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Huhhuh, olipas jumppa. Aloitimme alkuvuodesta yhdessä Revolverin ja Verson kanssa projektin, jossa ensin osallistuimme heidän strategiansa ja sitten tuotteistuksen hiomiseen. Haastoimme koko ajan viestintää yksinkertaisemmaksi ja jämäkämmäksi. Ajan kuluessa se kuitenkin hieman turposi näkemyksestämme, mutta hyvä siitä tuli nytkin. Jahka perusasiat, eli mikä, miksi ja miten saatiin kasaan, pääsimme taittamaan laajoja, kolmikielisiä WordPress-sivuja ja jaettavaa esitettä. Molemmista halusimme graafisesti muuta kuin ”skandinaavisen pelkistetyt ja valkoiset”. Niinpä käytettiin rohkeasti värejä. Sivuja hiotaan vielä lisää ja uusia osioita tehdään lennossa, mutta livenä on nyt […]

KIASMA ARS-näyttely

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kiasman ARS-näyttelyt ovat vetonauloja: vierailijoita riittää ja näin myös näyttelyoppaita kuluu. ARS17-näyttelyssä haluttiin ottaa askel eteenpäin ja viedä näyttelyn tiedot mobiilioppaaseen. Mobiiliopasta varten ei kuitenkaan haluttu luoda erillistä ladattavaa mobiilisovellusta. Siksipä mobiiliopas rakentuikin pääasiassa mobiiliin suunnitelluksi, mutta myös muille päätelaitteille skaalautuvaksi, WordPress-sivustoksi. Kyseessä on siis verkkosivusto, joka tuntuu mobiiliapplikaatiolta. Mobiiliopas sisältää mm. teoksille luodut sivut ja mahdollisuuden tehdä oma suosikkilistaus. Trimedia vastasi toteutuksesta kokonaisvaltaisesti.

Kunkoululoppuu.fi

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kunkoululoppuu.fi on luotu, jotta koulunsa lopettava nuori ymmärtäisi ne monet jatkokoulutuksen ja työelämän mahdollisuudet, joihin hän voisi suuntautua. Sivuston ylläpidosta ja toimeksiannosta vastaa Taloudellinen tiedotustoimisto TAT. Toimeksianto liittyi olemassa olevan sivuston uudistamiseen kolmella kärjellä: sisällöllisen vetovoiman kasvattaminen, helpottaa olennaisten tietojen löytämistä ja ennen kaikkea tehdä sivustosta paremmin nuoria palveleva. Sisällöllistä vetovoimaa haettiin yhteistyöllä nuorison hyvin tunteman Joonas Pesosen (@pesojoonas) avulla. Tietojen löytämistä edesautettiin rakenteellisella suunnittelulla, jossa artikkelit ja niihin liittyvät lisätiedot on jaksotettu selkeästi, mikä helpottaa keskeisen tiedon omaksuntaa. Koska sivusto elää […]

Kultajousi-verkkokauppa

Tekijä: Wysiwyg Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Kultajousi on muodikkaisiin koruihin ja kelloihin keskittyvä koko Suomen kattava vähittäiskauppaketju, jonka myymäläverkosto kattaa jo lähes kaikki suurimmat kaupungit ja taajamat. Kultajousen sivusto ja verkkokauppa on toteutettu Smilehousen Workspace-alustalla. Wysiwyg uudisti sivuston ja verkkokaupan nykyajan vaatimusten mukaiseksi. Uudistuksessa keskityttiin erityisesti käyttökokemukseen mobiililaitteilla. Sivuston suunnittelu tehtiin mobiili ensin -periaatteella. Verkkokauppaan on toteutettu monipuoliset suodattimet helpottamaan tuotevalikoiman selailua. Verkkokaupan tuotesuosituksissa käytetään Nosto-palvelua.

Primehotels Oy

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Primehotels Oy on yksityinen suomalaisyritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi korkeatasoisia hotelleja ympäri Suomen. Wysiwyg toteutti verkkosivuston Primehotels Oy:lle ja uudisti Hotel Rantapuiston, Spahotel Casinon ja Hotel Oscarin sivustot. Sivustot on toteutettu WordPressillä ja ne ovat monikielisiä (suomi, englanti, venäjä). Sivustoilla käytettyjä erilaisia sisältötyyppejä ylläpidetään räätälöidyillä hallintanäkymillä. Hotellien sivustot on liitetty TravelClick iHotelier-varausjärjestelmään.

UKKO.fi – verkkosivusto

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

UKKO.fi on kevytyrittäjille suunnattu laskutuspalvelu, joka mahdollistaa laskuttamisen yksityishenkilönä, ilman omaa yritystä. Teimme UKKO.fi:lle visuaalisen ilmeen päivityksen ja osallistuimme uuden kansainvälisen brändin tekemiseen. Uudistimme verkkosivuston käyttöliittymän ja hallinnan sekä Suomen että Ruotsin sivustoille. Lisäksi ilme tuotiin myös kaikkiin markkinointimateriaaleihin. “Yhteistyö Redlandin kanssa on ollut helppoa ja joustavaa. Nopeallakin aikavälillä tulleisiin tarpeisiin on vastattu ripeästi. Suosittelemme lämpimästi Redlandia yhteistyökumppaniksi” – Olli Kopakkala, UKKO.fi markkinointi.

Winestaten sivustouudistus

Tekijät: Brand MNGR Oy (Konsepti ja visuaalinen ilme), Into-Digital Oy (Käyttöliittymäsuunnittelun viimeistely, tekninen tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Asiakas uudisti ilmeensä design-toimisto Brand MNGR:n kanssa ja oli alunperin toteuttanut teknisen toteutuksen toisen toimijan kanssa, mutta valmiin WordPress-teeman päälle tehty toteutus oli pahasti epäonnistunut eikä pystynyt täyttämään sivustolle asetettuja toiminnallisia vaatimuksia. Into-Digitalin toimesta asiakkaan uudistettu sivusto koostettiin uusiksi täysin asiakkaalle räätälöitynä. Sivuston tärkeimmät ominaisuudet perustietojen lisäksi ovat räätälöidyt sisältöelementit, tuotetietojen hallinta (tuotteet ja tuottajat WordPressin omaksi sisältötyypiksi), tuotehakutyökalu sekä yhteydenottolomakkeet. Projekti osoitti jälleen kerran valmisteemojen haasteet ja haavoittuvuudet, mutta lopputuloksena onnistunut kokonaisuus.

Viestintätoimisto Drum

Tekijä: Pixels
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme yhdelle Suomen kovimmista viestintätoimistoista responsiivisen WordPress-verkkosivun tukemaan Drumin viestinnän ja markkinoinnin tavoitteita. Tärkeänä pointtina oli mm. vahvistaa brändimielikuvaa Drumista asiantuntevana, oivaltavana, raikkaana sekä samalla kivana, rentona toimistona. Luovuus ja idearikkaus tuodaan esiin konkreettisten referenssikeissien avulla. Sivuilla mielenkiintoisista teknisistä ominaisuuksista mainittakoon eri sisältötyyppien joustava yhdistely kustomoitaviksi osioiksi, jotka mahdollistavat sekä manuaaliset että automaattiset nostot. Sivun visuaalisen ilmeen konseptista vastasi Drumin oma AD Ville, jonka kanssa yhdessä viilasimme luonnokset valmiiksi sekä jatkoimme suunnittelua omin voimin pidemmälle.

Andiata

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Andiata on tunnettu suomalainen vaatebrändi, joka suunnittelee ajattomia, naisellisia ja upeita vaatteita tyylikkäille naisille. Andiata halusi uudistaa verkkosivujaan vastaamaan uudistunutta brändiään ja panostaa verkkokauppansa kehittämiseen niin, että uudet asiakkaat myös nuoremmista ikäluokista löytäisivät heidän tuotteensa. Andiatan oma brändi antoi Contrastille tarvittavat suuntaviivat verkkosivujen ulkoasulle: kokonaisuudsta huokuu skandinaavisuus, ilmavuus, ajattomuus ja korkea laatu. Kuten itse vaatteissa, myös verkkokaupassa haluttiin pitää esteettisyys ja käytännöllisyys hienovaraisessa tasapainossa.

Lehtimäki Group

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme Lehtimäki Groupin digistrategian ja uudet verkkosivustot Lehtimäki Tilausajoille, Lehtimäki Groupille ja Lehtimäki Liikenteelle. Uusissa sivustoissa kiinnitettiin erityisesti huomiota mobiiliystävällisyyteen. Myös tilausajokuljetuksen tilaaminen suoraan verkosta tehtiin entistä helpommaksi ja sujuvammaksi. Samassa yhteydessä avasimme Lehtimäki News -sivuston, joka toimii konsernin sähköisenä asiakaslehtenä ja julkaisualustana, mikä kytkeytyy kaikkiin sivustoihin uutisnostoina sekä Lehtimäki Groupin eri somekanaviin.

HYKSin

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme HYKSinille nykyaikaisen verkkopalvelun, jossa esitellään yksityissairaalan palvelut ja asiantuntijat. Sivusto palvelee käyttäjää neljällä kielellä ja asiantuntijoita on listattuna yli 250. Tästä joukosta pystyy tekemään hakuja erikoisalan, toimipisteen, kielitaidon ja tietysti nimen perusteella. Lisätietoa projektista -linkin takaa aukeaa projektin kulkua taustoittava haastattelu.

Lappset

Tekijä: Tietotalo Infocenter Oy
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rovaniemeläinen Lappset Group Oy on yksi maailman johtavista leikki- ja liikuntapaikkavälineiden valmistajista. Lappset on tunnettu korkeasta laadustaan ja innovatiivisista ratkaisuistaan. Tietotalo on Lappsetin kumppani digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Lappsetin uudistettu verkkopalvelu toimii digitaalisissa kanavissa tapahtuvan liiketoiminnan kasvattamisen pohjana ja vauhdittajana. Uusi verkkopalvelu on toteutettu asiakas edellä -ajatuksella. Visuaalisten ja toiminnallisten muutosten lisäksi suurimpia muutoksia on ollut sisältömarkkinoinnin tehostaminen. Lappset hyödyntää vahvasti sisältöä markkinoinnin välineenä ja rakentaa leikkimiseen, liikuntaan sekä puisto- ja kadunkalustevalikoimaan, niiden hankintoihin ja suunnitteluun liittyvästä sisällöstä erottumistekijää verkkopalvelussaan. Lappsetin verkkopalvelu-uudistuksen toisessa […]

Boomeranger

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Boomeranger suunnittelee ja rakentaa erikoisvalmisteisia veneitä ammattilaiskäyttöön. Tavoitteenamme oli tehdä paras mahdollinen verkkopalvelu ja nostaa sen avulla Boomerangerin profiilia maailmalla. Suunnittelimme brändin mukaisen verkkosivuston, jossa otettiin huomioon erilaisten kohderyhmien tarpeet eri veneiden käyttötarkoitusten mukaisesti. Uudistuksen aikana valokuvasimme tehtaan, työvaiheet sekä venemalliston koulutus- ja markkinointikäyttöön.

Paahtimo Papu

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Intohimolla ja käsityönä pienissä erissä paahdettu pientilojen tuottama luomukahvi on löytänyt tiensä Jyväskyläläisten sydämiin. Papun ja Duden filosofioissa on paljon samaa, todennäköisesti siksi yhteistyö onkin ollut hyvin aktiivista ja antoisaa heti paahtimon aukeamisesta vuodesta 2014 lähtien. Verkkokaupasta toteutettiin visuaalisesti massasta poikkeava, intohimoa sekä käsityöläisyyttä esiintuova kokonaisuus. Tuoreen kahvin tai kahvitarvikkeiden tilaaminen suoraan kotiin ei voi helpommaksi tulla, eikä myöskään tilausten käsittely papulaisille.

Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Boco IP tarjoaa immateriaalioikeuksiin liittyviä palveluita, kuten erilaisia aineettoman pääoman suojausmuotoja. Nämä palvelut ovat hankalasti tuotteistettavia ja ostajalta vaaditaan normaalisti syvempää osaamista alalta. Boco halusi uudistaa koko palvelukataloginsa ja muotoilla sen palveluksi, josta voidaan hahmottaa erilaisten immateriaalipalveluiden tarve, hyödyt ja niiden liittyminen toisiinsa. Uudistuksen tavoitteena on tehdä Bocosta selkeästi erottuva toimija, joka ymmärtää asiakkaidensa tarpeet ja näyttäytyy alansa huippuosaajana kunnioittaen yrityksen pitkää ja menestyksekästä historiaa. Toimeksiantoa lähdettiin purkamaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa muotoilun keinoin. Bocon palveluista ei pystytä määrittelemään selkeää alku- ja […]

Espoo Metro Areena

Tekijä: Brave Digital Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Espoon moderni ja viihtyisä monitoimiareena Metro Areena sai arvoisensa digitaalisen ilmeen verkkosivujen Drupal-kehityshankkeessa. Hankkeen alussa ideoitiin sivuston yleisilmettä ja värimaailmaa, sekä haettiin tapoja, joilla Metro Areenan tilatarjontaa ja tapahtumia saataisiin hyvin esille verkkopalvelussa. HAASTE: Verkkosivuston käyttöliittymä ja visuaalinen ilme haluttiin uudistaa ja samalla kehittää sivustosta loppukäyttäjiä paremmin palveleva. Vanhalta sivustolta puuttui Interaktiivinen kerros kokonaan, eli esimerkiksi sopivaa tilaa ei pystynyt hakemaan lainkaan. RATKAISU: Drupal-kehityshankkeessa uudistettiin Metro Areenan sivuston koko visuaalinen ilme ja keskeiset toiminnot, kuten tilojen esittely ja varaaminen.

Hailer

Tekijä: Redland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hailerin ja Redlandin yhteistyön tuloksena teimme esittelyvideon palvelusta, uudistimme visuaalisen ilmeen sekä toteutimme markkinointisivuston palvelulle. Asiakkaamme sanoin: ”Hailer on kommunikaatioalusta, jolla saadaan keskijohto oikeisiin töihin. Tämä tapahtuu avoimella mutta ohjatulla mallilla, jossa kommunikaatio on selkeää, onnistumiset jaetaan ja epäonnistumisista opitaan. Tuotteemme on luonteeltaan erittäin moniulotteinen ja tämä tuo viestintään liittyviä haasteita, jotka Redland on onnistunut ratkaisemaan ammattitaitoisesti ja visuaalisesti kauniisti.” Katso toteutus ja tutustu palveluun!

OPR-Vakuus

Tekijä: Brave Digital Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Verkkosivuston löydettävyys ja käytettävyys ovat tärkeimpiä tekijöitä rahoituspalveluiden tarjoajaa valittaessa. OPR-Vakuus uudisti viisi verkkosivustoa käyttökokemukseltaan korkealaatuiseksi, mobiiliresponsiiviseksi ja hakukoneoptimoiduksi Drupal-kehityshankkeessa Brave Digitalin kanssa. Digitaalisten palveluiden kehityshankkeessa uudistettiin samalla koko lainanhakuprosessi. HAASTE: Laina- ja rahoituspalveluja tarjoavan OPR-Vakuuden sivustojen ilme ja lainanhakuprosessit eivät palvelleet yrityksen liiketoimintaa parhaalla mahdollisella tavalla. Lainanhaku sisälsi ylimääräisiä steppejä, eikä toiminut mobiililaitteilla ollenkaan. RATKAISU: Kehityshankkeessa toteutettiin viisi responsiivista Drupal-sivustoa, joiden keskiössä oli korkea käytettävyys, hallittavuus ja hakukoneoptimointi. Samaan aikaan lainanhakuprosessi uudistettiin ohjelmistokehityshankkeessa sovelluskehyksen avulla. TULOKSET: Lopputuloksena OPR-vakuuden koko digitaalisen liiketoiminnan […]

Antti-teollisuus

Tekijä: Brave Digital Oy
Tärkein teknologia: Drupal
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kansainvälisen liiketoiminnan kehittäminen vaatii teollisuusyritykseltä monipuolista ja toimivaa digitaalista presenssiä. Korkeaan laatuun ja luotettavuuteen nojaavan Antti-Teollisuuden internetsivuston toiminnot ja käytettävyys uudistettiin vastaamaan yrityksen brändiä ja tukemaan myynnin kasvua. HAASTE: Antti-Teollisuuden vanhalla verkkosivustolla tunnistettiin useita ongelmia, kuten heikko responsiivisuus, haasteet jälleenmyyjien hakemisessa sekä puutteelliset kieliversiot. Lisäksi kaivattiin näkemystä verkkosivuston käytettävyyden parantamiseen ja ideoita liiketoiminnan tukemiseen digitaalisen palvelun avulla. RATKAISU: Verkkosivuston uudistus aloitettiin Antti-Teollisuuden vanhojen kotisivujen haasteiden listaamisella, analytiikkaan perehtymisellä, sekä kilpailijakentän kartoituksella. Analyysissa tunnistettiin niin hyvät kuin huonotkin puolet vanhassa sivustossa, mikä tarjosi […]

Vetokiuas

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Veto-kiukaat on suomalainen perheyritys, jonka juuret ulottuvat 50-luvulle. Uudet omistajat ja uudet ajatukset tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista saivat Veton kääntymään Mediapoolin puoleen. Suunnittelimme Veto-kiukaille uuden yritysilmeen perinteistä luonnetta kunnioittaen. Tuotimme verkkoon sisältörikkaan WordPress-pohjaisen sivuston ja kiuasvalitsimen, johon on kytkettynä myös ostomahdollisuus Woocommerce-lisäosan avulla. Sivuston hallinta rakennettiin moduulipohjaiseksi, mikä helpottaa eri sisältöosioiden uudelleenkäyttöä eri alasivuilla. Koulutimme myös yrityksen sisältömanagerin nykyaikaisen sisältömarkkinoinnin saloihin.

Tilgmann Group

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme Tilgmann Groupin verkkosivut sisältörikkaaksi kokonaisuudeksi. Halusimme tuoda yrityksen pitkän historian ja perinteet vahvasti osaksi yrityksen tarinaa. Verkkosivujen lisäksi vastasimme yrityksen visuaalisesta ilmeestä, verkkosivujen tekstisisällöistä sekä valokuvista. Tilgmann Group on lähes 150 vuotta sitten perustettu suomalainen yritys. Alkujaan Suomen suurimmasta painotalosta on kehittynyt pakkausmateriaaleihin keskittynyt pohjoismainen toimija.

Sisäiset tarkastajat verkkopalvelu

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Sisäisten tarkastajien tehtävänä on objektiivisella arviointi- ja varmistus- sekä konsultointitoiminnallaan tukea organisaation kehittämistä ja tavoitteiden saavuttamista. Suunnittelimme ja toteutimme Theiia.fi-sivuston WordPress-julkaisujärjestelmälle. Projektiin kuului käyttöliittymä- ja visuaalinen suunnittelu sekä tekninen toteutus. Sivusolla on muun muassa jäsenrekisteri-integraatio, kieliversiot sekä sivukohtainen dokumenttihaku.

Sinivalkoinen valinta

Tekijä: Vincit
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Suomalaisen työn liiton verkkopalvelu Sinivalkoinen valinta listaa kaikki Avainlippu ja Design from Finland -merkin käyttöoikeuden saaneet tuotteet ja palvelut, sekä yrityset jolle on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Uudistuneen palvelun avulla vierailijan on vaivatonta selailla ja löytää kiinnostavia suomalaisia tuotteita ja palveluita yli kolmen tuhannen tuoteartikkelin joukosta. Konsepti-, rakenne ja käyttöliittymäsuunnittelu, graafinen suunnittelu ja responsiivinen tekninen toteutus WordPress-alustalle. Integraatioiden suunnittelu ja toteutus sekä WordPress REST API -rajapinnan hyödyntäminen. (Huom. Projektin toteutti Solid Angle – Vincit osti Solid Anglen keväällä 2017.)

Pääkaupunkiseudun Partiolaiset

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Pääkaupunkiseudun Partiolaisille muotoiltiin moderni verkkosivusto Suomen partiolaisten yleisilmettä mukaillen. Sivusto hakee lippukuntien tietoja Suomen Partiolaisten Kuksa-järjestelmästä ja tarjoaa lisäpalveluita Partioaseman toimiston väelle myös tapahtumien luontiin. Rajatulle käyttäjäryhmälle tarjotaan lomake, johon syötetyt tiedot voidaan siirtää uuden sisällön pohjaksi ja myöhemmin julkaistavaksi. Myös tapahtumien hallintaan ja esittämiseen luotiin oma sisältötyyppinsä sekä luonnollisesti kytkös Kuksa-ilmoittautumiseen.

Oivahymy

Tekijä: Aucor Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Toteutimme Elintarviketurvallisuusvirasto Eviralle Oivahymy-verkkopalvelun uudistuksen. Oiva-raportilla arvioidaan yritysten elintarviketurvallisuutta ja raportin paperiversioita voikin nähdä ravintoloiden seinillä. Haasteena projektissa oli ulkoisesta järjestelmästä tuotavan tiedon sujuva muotoilu osaksi sivustoa. Yrityshaku on upotettu iframe-tekniikalla ja se saattaa tunnetusti aiheuttaa ongelmia, mutta nyt saimme aikaan toimivan kehitysympäristön ja viestintäyhteyden kolmanteen osapuoleen, jolloin kokonaisuuden muotoilu pysyi hyvin kasassa ja lopputuloksessa ei näy tarpeettomia saumoja. ”Haimme laadukasta ja kustannustehokasta WordPress-toteutusta antamiemme määritysten pohjalta ja Aucor toimitti sivuston ajallaan ja ammattitaitoisesti. Aucorin tiimillä oli myös proaktiivinen ote tekemiseen ja […]