Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Boco IP tarjoaa immateriaalioikeuksiin liittyviä palveluita, kuten erilaisia aineettoman pääoman suojausmuotoja. Nämä palvelut ovat hankalasti tuotteistettavia ja ostajalta vaaditaan normaalisti syvempää osaamista alalta. Boco halusi uudistaa koko palvelukataloginsa ja muotoilla sen palveluksi, josta voidaan hahmottaa erilaisten immateriaalipalveluiden tarve, hyödyt ja niiden liittyminen toisiinsa.

Uudistuksen tavoitteena on tehdä Bocosta selkeästi erottuva toimija, joka ymmärtää asiakkaidensa tarpeet ja näyttäytyy alansa huippuosaajana kunnioittaen yrityksen pitkää ja menestyksekästä historiaa.

Toimeksiantoa lähdettiin purkamaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa muotoilun keinoin. Bocon palveluista ei pystytä määrittelemään selkeää alku- ja loppupistettä, sillä erilaiset yritykset ovat pääoman suojaamiseen liittyen täysin erilaisissa tilanteissa. Aineettoman pääoman suojaaminen on Bocolle kokonaisvaltainen palvelu, joka kattaa kaikki suunnat.

Lisäksi havaittiin, että Bocon verkkosivuilla jakama IPR-tieto on erittäin suosittua. Palvelut haluttiin linkittää vahvasti IPR-tietoon vahvistamaan Bocon asemaa asiantuntijana. Ihmisläheisyyttä korostettiin liittämällä jokaiseen palveluun yhteyshenkilöt, jotka ovat kyseisen palvelun asiantuntijoita.

Palvelut muotoiltiin kompassiksi, joka auttaa navigoimaan palveluiden virrassa, jossa ei ole varsinaista alkua tai loppua. Yhtä palvelua seuraa aina useampia palveluita ja monia palveluita on myös rinnakkain. Kompassin avulla asiakas pystyy hahmottamaan tehokkaasti aineettoman pääoman palveluiden kokonaisuuden sekä yksittäistä palvelua seuraavat ja edeltävät palvelut.

Kokonaisuutena palvelusta tehtiin selkeä, helppokäyttöinen ja moderni – Bocon pitkäaikaista ja arvokasta brändiä unohtamatta.

Jätä kommentti