Offerium tarjoaa kimppatarjouksia

asmunder

Maailmalla kuluttajien kimppaostopalvelut ovat tällä hetkellä kovassa kasvussa. Suomessa juuri avatun Offeriumin ideaa on kehitetty samalta pohjalta, mutta palvelua on pyritty viemään vielä pidemmälle. Sivusto julkaisee viikoittain rajoitetun määrän kimppatarjouksia. Lisäksi palvelun käyttäjät voivat luoda palveluun omia tarjousehdotuksiaan ja hankkia niille kannatusta: kun mukaan on liittynyt tarpeeksi ihmisiä, Offerium lähestyy tarjouksen kohteena olevaa yritystä ja kertoo, että netissä on kokoontunut joukko ihmisiä, jotka odottavat yrityksen tekevän heille tarjouksen.

Offeriumin syntyä edelsi Mybutler.fi-palvelu, jonka ideana on ensin kysyä ihmisiltä, mikä heitä kiinnostaa ja sitten neuvotella mainostajilta kaksi yhden hinnalla –tarjouksia palvelun jäsenille. Mybutler on perustajiensa mukaan saanut hyvän vastaanoton mainostajien keskuudessa, mutta jäsenten hankkiminen on ollut hidasta. ”Offerium on nyt vastaus kaikkiin niihin haasteisiin, joiden kanssa olemme koko syksyn painineet. Offeriumissa on ikäänkuin sisäänrakennettuna kaikki ne kriittiset motivaattorit, joihin sosiaalisen median menestyskin on perustunut. Voit tutustua muiden luomaan sisältöön, luoda sisältöä ja jakaa sitä ystävillesi. Ja mikä parasta, kaikki hyötyvät tästä, niin tarjousehdotuksen luoja, siihen osallistunut, kuin yrityksetkin”, kertoo Offeriumin toimitusjohtaja Oskari Lehtonen.

Offeriumin taustajoukoista löytyvät myös Peter Vesterbacka ja Mato Valtonen. ”Ihmiset ovat tänä päivänä niin skeptisiä ja kiireisiä, että kaiken uuden omaksumiseen suhtaudutaan varauksella. Offeriumissa olemme mielestämme onnistuneet loistavasti asiakashyödyn kiteyttämisessä”, kuvailee Vesterbacka.

Aiheet: uudet julkaisut, uudet yritykset, verkkokaupat, Verkkomainonta

asmunder

Vierityspalkin perustaja Asmo Halinen on yksi maamme kokeneimmista yhteisöllisten verkkopalveluiden sekä verkkomedioiden asiantuntijoista. Tällä hetkellä Asmo toimii verkkoliiketoimintajohtajana Iltalehdessä sekä advisorina tai hallituksen jäsenenä useissa muissa yhtiöissä/startupeissa (mm. Sofanatics, Eat.fi, Grey Area). Hän oli perustajana ja toimitusjohtajana vuonna 2001 digitaalisen markkinointiviestinnän toimisto Apaja Creative Solutions Oy:ssä ja sittemmin sen spinoffina syntyneessä Apaja Online Entertainment Oy:ssä, jonka tunnetuin tuote on 2,5 miljoonaa eri käyttäjää kuussa tavoittava Aapeli/Playray-peliyhteisöpalvelu.

  1. Janne says:

    Muistanko oikein. Eikö tälläinen lähes samanlainen palvelu yrittänyt it-kuplan paikkeilla?

  2. Koodiapina says:

    Let’s buy it taisi olla Suomesakin aktiivinen, mutta pikagooglauksella on nykyisin aktiivinen Briteissä ja Ranska/Saksa-akselilla.

  3. Kartsan says:

    Hyvät hyssykät! Ei taida nuo välistävetoviritelmät ikuna loppua.
    Huoh!

  4. Jeejee says:

    Vähän tulee tuollainen kuponkiuutiset-fiilis.