Jippii.fi uudistui

asmunder

Jippii.fi on uudistunut. Vuosia sitten, jolloin portaali tunnettiin vielä Saunalahti.fi-nimellä, se oli parhaimmillaan – mittaustavasta riippuen – Suomen suosituin tai toiseksi suosituin verkkosivusto. Sittemmin sivusto on rapistunut niin sisällöltään/rakenteeltaan/ulkoasultaan (henkilökohtainen mielipiteeni) kuin käyttäjämääriltään (TNS Metrix -mittaus) huomattavasti. Tämä tuorein uudistus tuskin kääntää käyttäjämääriä kasvuun.

Kirjoittaja toimi Jippii.fi:tä edeltäneen Saunalahti.fi-portaalin tuottajana/portaalijohtajana vuosina 1999-2001, mutta nykyisellä Jippii.fi-sivustolla ei ole enää mitään tekemistä noiden vuosien tuotteen kanssa.

Aiheet: verkkomediat

asmunder

Vierityspalkin perustaja Asmo Halinen on yksi maamme kokeneimmista yhteisöllisten verkkopalveluiden sekä verkkomedioiden asiantuntijoista. Tällä hetkellä Asmo toimii verkkoliiketoimintajohtajana Iltalehdessä sekä advisorina tai hallituksen jäsenenä useissa muissa yhtiöissä/startupeissa (mm. Sofanatics, Eat.fi, Grey Area). Hän oli perustajana ja toimitusjohtajana vuonna 2001 digitaalisen markkinointiviestinnän toimisto Apaja Creative Solutions Oy:ssä ja sittemmin sen spinoffina syntyneessä Apaja Online Entertainment Oy:ssä, jonka tunnetuin tuote on 2,5 miljoonaa eri käyttäjää kuussa tavoittava Aapeli/Playray-peliyhteisöpalvelu.

Kommentit

  1. Nicklas kirjoitti:

    Jippiin uudistuminen on surullista katseltavaa. Uudistuksessa on onnistuttu tekemään kaikki mahdollinen Jippiin aiemmin suosittujen verkkoyhteisöjen tappamiseksi. Eipä niistä ole paljon jäljellä edellisenkään uudistuksen jälkeen. Jippiin käyttö on mennyt takapakkia jo pidemmän aikaa. Jos uudistuksen tavoitteena on kasvattaa palvelun käyttöä, niin siinä mennään kyllä metsään. Odottaisin että tämän uudistuksen jälkeen Jippiin käyttö sukeltaa entistä alemmas. Suomi24:n kannalta tuo on kyllä ihan positiivinen juttu. Sinne on tainnut siirtyä suurin osa Jippiin verkkoyhteisöjen käyttäjistä.

Jätä kommentti